A Rockstar Games korábbi fejlesztője, Obbe Vermeij megosztott néhány érdekes részletet a GTA 3 fejlesztéséről és külön kitért a közlekedési lámpákra. Vermeij szerint egyszerű parancsokkal dolgoztak, és ennek köszönhető, hogy a gyalogosok akkor is ott állnak a sarkon és várják a zöldet, ha korábban kidöntötted az ott lévő közlekedési lámpát. Viszont érdekesség, hogy eredetileg ezeknek nagyobb sokkal szerepet szántak a játékmenetben.

A GTA 3 során a játékosoknak 1 csillagos körözési szintet adtam a piros lámpán való áthajtásért – jegyezte meg a Rockstar egykori fejlesztője X-en. Hamar kiderült azonban, hogy erre nem sokan vevők a Rockstarnál. Ez nem volt népszerű a csapat körében. Gyorsan eltávolítottam – tette hozzá Vermeij. Külön érdekesség, hogy egy évvel később jelent meg a Mafia első része, amiben sokkal jobban oda kellett figyelni a közlekedési szabályokra, a gyorshajtásra és egyebekre, mivel ott a rendőrök jóval szigorúbb módon léptek fel. Mázli, hogy a GTA-ban nem kapott szerepet a piroson való áthajtás, mert akkor össze se tudnám számolni hány virtuális közlekedési bírságom lenne!

Borítókép forrása: PlayStation Store