- A Ghost of Tsushima két veterán fejlesztőjét is kitüntették a valódi Cusima lakói
- Nate Fox rendező és Jason Connell kreatív vezető a sziget turisztikai nagykövetei lesznek
- Hálából, amiért segítettek elterjeszteni a sziget történetét a nagyvilágban
A tavalyi Ghost of Tsushimát sok mindenért szokás dicsérni, a nagyszerű játék egyik legerősebb pontja pedig alighanem az autentikussága volt. A Sucker Punch csapata ugyanis hatalmas tisztelettel nyúlt a korabeli japán kultúrához, ennek megfelelően pedig a játékuk olyan pontosan adja vissza a középkori viszonyokat, hogy arra még a helyi szaksajtó is elégedetten csettintett.
Most pedig a valódi Cusima polgármestere bejelentette, hogy hamarosan kitüntetésben fogja részesíteni a Ghost of Tsushima rendezőjét és kreatív vezetőjét, amiért azok segítettek elterjeszteni a sziget nevét és történelmét a nagyvilágban egy ilyen remek játékkal. A polgármester továbbá azt is jelezte, hogy amint a járvány miatti utazási korlátozásoknak vége, szívesen vendégül látná a Sucker Punch komplett csapatát Cusimán, hogy még jobban megszeressék ezt a helyet.
Apró érdekesség, hogy nem ez az első alkalom, mikor a valódi és a virtuális Cusima „találkozik”: a Ghost of Tsushima rajongói idén év elején ugyanis összefogtak, és egy elég szép adománnyal támogatták a sziget egyik torii kapujának az újjáépítését.