A bejelentést a játék producerének, Louis-Pierre Pharand-nak köszönhetjük, ki büszkén közölte, hogy a játék multiplayer részében megtalálható lesz a szokásos Deathmatch, és Team Deathmatch, a Capture the Flag, amit itt Capture the Diamondnak hívnak, és végül egy Uprisingnek keresztelt mód, ami lényegben egy átalakított VIP meccs.
A négy játékmód közül azt hiszem, egyik sem szorul különösebb magyarázatra, talán csak az Uprising. Ebben a módban az egyik játékos a VIP (very important person, azaz nagyon fontos személy), akit a térkép egy adott pontjára kell biztonságban elkalauzolni, és ezen feladat végrehajtására bátran használhatjuk a játékban fellelhető összes közlekedési eszközt, beleértve a csónakokat is.
Hogy a többjátékos móka igazán szórakoztató legyen, minden látványos, és technikai szempontból sem utolsó elem átültetésre kerül az egyjátékos módból, vagyis lesz itt dinamikusan változó napszakok és időjárás, leamortizálható épületek és növényzet, na meg az a gyönyörű tűzeffekt is, ami minden bizonnyal megannyi taktika alapját fogja képezni. Az online játék során lesz lehetőség fejlődésre is, mégpedig a karakterosztályunkon belül, a statisztikáink pedig meccsről meccsre, vagy egy meghatározott számú mérkőzés lejátszása után frissülnek majd.
A nagyobbacska interjúból kiderült, hogy a játéknak továbbra sem tervezik kiadni a demóverzióját, ugyanis inkább a játék további csinosítására, és az esetleges hibajavításra fordítják az értékes időt, valamint nagy nehézséget jelentene a fejlesztőknek egy kipróbálható verzió elkészítése, tekintve, mekkora a játéktér.
A beszélgetésből az is kiderült, hogy a játék 20-30 órányi szórakoztatást nyújt, ha csak a fő cselekményszálra koncentrálunk, viszont az átlag játékosnak 40-80 órára lesz szüksége a játék kipörgetéséhez. Aki pedig mindent látni akar, az több mint 100 órára lesz lekötve.
Továbbá azt is megtudunk, hogy a konzolos és a számítógépes verzió közel azonos lesz, hiszen a fejlesztők mindkét platformon rengeteg munkát fektettek abba, hogy egy igazán szép és élvezhető sebességgel futó játékot tegyenek le az asztalra.
A négy játékmód közül azt hiszem, egyik sem szorul különösebb magyarázatra, talán csak az Uprising. Ebben a módban az egyik játékos a VIP (very important person, azaz nagyon fontos személy), akit a térkép egy adott pontjára kell biztonságban elkalauzolni, és ezen feladat végrehajtására bátran használhatjuk a játékban fellelhető összes közlekedési eszközt, beleértve a csónakokat is.
Hogy a többjátékos móka igazán szórakoztató legyen, minden látványos, és technikai szempontból sem utolsó elem átültetésre kerül az egyjátékos módból, vagyis lesz itt dinamikusan változó napszakok és időjárás, leamortizálható épületek és növényzet, na meg az a gyönyörű tűzeffekt is, ami minden bizonnyal megannyi taktika alapját fogja képezni. Az online játék során lesz lehetőség fejlődésre is, mégpedig a karakterosztályunkon belül, a statisztikáink pedig meccsről meccsre, vagy egy meghatározott számú mérkőzés lejátszása után frissülnek majd.
A nagyobbacska interjúból kiderült, hogy a játéknak továbbra sem tervezik kiadni a demóverzióját, ugyanis inkább a játék további csinosítására, és az esetleges hibajavításra fordítják az értékes időt, valamint nagy nehézséget jelentene a fejlesztőknek egy kipróbálható verzió elkészítése, tekintve, mekkora a játéktér.
A beszélgetésből az is kiderült, hogy a játék 20-30 órányi szórakoztatást nyújt, ha csak a fő cselekményszálra koncentrálunk, viszont az átlag játékosnak 40-80 órára lesz szüksége a játék kipörgetéséhez. Aki pedig mindent látni akar, az több mint 100 órára lesz lekötve.
Továbbá azt is megtudunk, hogy a konzolos és a számítógépes verzió közel azonos lesz, hiszen a fejlesztők mindkét platformon rengeteg munkát fektettek abba, hogy egy igazán szép és élvezhető sebességgel futó játékot tegyenek le az asztalra.
Nem nagyon játszok már gépen, de a FC2 azért letudna kötni még. No meg a Stalker.
Hát a gépigénye eléggé húzós tényleg.
Most mi csináltjak?
Nem tom hogy a Clear Sky-t vegyem e inkább meg vagy a Far Cry 2-őt.
A multi biztos nagyon "fun" lesz. Akár csak a Fracturé.
Szerintem ez a mai játékoknál fokozottan is igaz...én az egész far cry 2-től nem várok olyan sokat, nemtom mért, de sztem nem fog olyan nagyot szólni mint az elődje. Mondjuk én hanyagoltam volna a témát és egy teljesen új alapokra fektetett játékkal próbálkoznék, de mondom ma sajnos az az egyik fő szempont, h a biztos úton maradjunk a biztos bevételnél, ezt már Carmack atyánk is megmondta...