- Piacra dobta a saját streaming appját a Facebook
- Ezzel lényegében bármilyen játékot könnyedén streamelhetünk, akár mobilos címeket is
- A Facebook reklámok helyett a streamerek bevételéből kér majd százalékot
Az elmúlt évek során hatalmas iparággá nőtte ki magát a streaming, és most már az se elképzelhetetlen, ha egy-egy esport meccset (vagy simán csak streamert) több százezren néznek egyszerre a Twitch oldalán, így érthető, ha más cégek is szeretnének beszállni a buliba. Ilyen például a Microsoft, aki néhány igen nagy név szerződtetésével próbálta felfuttatni a saját platformját, a Mixert, és ilyen a Facebook is, aki ma dobta piacra a streaming appját.
Persze a Facebook eddig se ódzkodott az élő közvetítések világától, hiszen a Facebook Gaming már létezik egy ideje, ez az új megoldás viszont egy különálló app, melyhez rendelkeznünk kell Favebook fiókkal, de ettől eltekintve teljesen önállóan futtatható. További érdekessége, hogy mobiljátékok is nagyon egyszerűen streamelhetőek a segítségével, és bár egyelőre természetesen nincs sok érdeklődő körülötte, könnyen lehet, hogy ez a közeljövőben változni fog, ha a Facebook elkezdi komolyabban is reklámozni.