Minden igazi RPG-rajongó már bekarikázta október 20-át a naptárjában és elkezdte vagdosni a centit, ugyanis a Baldur's Gate szellemi örökösének titulált Dragon Age: Origins ekkor fog megjelenni PC-re és next-gen konzolokra. Nagy a várakozás, hiszen a cucc — eltérően a cég legutóbbi játékától — egy klasszikus értelemben vett szerepjáték, remek történettel, kiváló hangulattal és nagyon magas újrajátszhatósági faktorral, elvégre a játék elején hat különböző kaszt közül választhatunk, amiknek mind megvan a maguk eredettörténete és ez — mint szinte minden döntésünk — komolyan kihat a játék végkimenetelére.
Minimum konfiguráció — Windows XP:
Minimum konfiguráció — Windows Vista:
Ajánlott konfiguráció:
Minimum konfiguráció — Windows XP:
- Operációs rendszer: Windows XP SP3
- CPU: Intel Core 2 1.4 GHz vagy AMD X2 1.8 GHz, illetve ezeknél jobb
- RAM: 1 GB vagy több
- VGA: ATI Radeon X850 128 MB vagy NVIDIA GeForce 6600 GT 128 MB, illetve ezeknél jobb
- HDD: 20 GB
Minimum konfiguráció — Windows Vista:
- Operációs rendszer: Windows Vista SP1
- CPU: Intel Core 2 1.6 GHz vagy AMD X2 2.2 GHz, illetve ezeknél jobb
- RAM: 1.5 GB vagy több
- VGA: ATI Radeon X1550 256 MB vagy NVIDIA GeForce 7600 GT 256 MB, illetve ezeknél jobb
- HDD: 20 GB
Ajánlott konfiguráció:
- CPU: Intel Core 2 Quad 2.4 GHz
- RAM: 4 GB (Vista) vagy 2 GB (XP)
- VGA: ATI 3850 512 MB vagy NVIDIA 8800GTS 512 MB, illetve ezeknél jobb
- HDD: 20 GB
Mostantól mindenki költsön egy rakat pénzt a gépére.
A négy magon meg tényleg nem értem mit paráztok, elég rég vannak már a piacon a Quad-Core procik, épp ideje, h a játékok elkezdik rendesen kihasználni
ime
Intel Core 2 Duo T6570
4 gb ram
NVIDIA GeForce 9600M GT
a 20 giga hdd hely nem olyan sok. persze lehetne tömörítéssel is foglalkozni, de ma már azért egy gamer gépben van hely (főleg ha azt vesszük, h egyesek nem legális dolgoknak is helyet kell, h szorítsanak), legalábbis 20 giga csak akad ráadásul ahogy fejlődik az IT úgy nőnek a mértékegységek is, szóval ezen nem kell kiakadni szerintem ez olyan, mint mikor régen egy pár gigás játékon kiakadt mindenki ma meg már azt követelnénk?!
Terrás vinyót nem veszek legalább még 1,5-2 évig. 2 éve van egy 250 gigás, az eddig nagyon jól kibírta, ezután is marad amíg le nem robban...
Ma már a fejlesztők nem szórakoznak azzal, hogy összetömörítsék a textúrákat, vagy a videókat / hangokat nagy tömörítéssel suvasszák bele a cuccba. Minek szórakozzanak azzal, hogy futásidőben, plusz processzorerő és memória felhasználásával tömörítsék ki a vinyóra a szükséges állományokat... Akkor aztán még jobban szaggatna, meg persze mindenki sopánkodna a baromi hosszú pályabetöltési idők miatt...
HDD: 20 GB.
Feladat: a grafikai ováció mellett kitalálni valamit erre az irdatlan helyigényre, mert ez szerintem még rosszabb, mintha a játék szaggatna, vagy esetleg otrombán nézne ki. Ne csak a külcsínt fejlesszék, hanem igen is gyúrjanak arra a fejlesztők, hogy ugyanazt az eredményt kisebb helyigénnyel legyenek képesek elérni. Rém idegesítő, hogy ma már játékokhoz szinte külön winchester kell.