Ez viszont már elég régen, konkrétan két évvel ezelőtt volt, s a Crytek UK reméli, hogy a Haze-t mára sokkal kevésbé utáljuk, mint annak idején. Sőt, a Eurogamernek adott interjújában Karl Hilton ügyvezető igazgató egyéb érdekességeket is elárult.
"Meg voltunk lepve azon, hogy milyen gyenge kritikákat kapott a játék. Mi úgy éreztük, sok jó elemmel bírt, amiket sokan észre se vettek. Ez viszont egy gyors ütemű iparág, így ha valamit elszúrsz, és az emberek úgy kapják kézhez... és a Haze bizony nem volt tökéletes termék. Tényleg nem. De olyan rossz sem, mint egyes kritikák lefestették."
Karl szerint a játékban nem volt elég élvezetes a harc, noha lehetségesnek tartja, hogy az utókor még megtalálhatja a Haze értékeit.
"A másik, Second Sight című játékunk is közepes értékeléseket kapott, később viszont újra felfedezték maguknak a játékosok, és mára egy kellemes emlék vált belőle. Nem hiszem, hogy a Haze-t valaha is klasszikusként fogják értékelni, de az jó lenne, ha egy kicsit szebben emlékeznének rá."
Nos Karl, erre nem sok esély van, mert a játék túl kevés platformon jelent meg és túlontúl bugos volt ahhoz, hogy ma bárki is foglalkozzon vele. Reméljük, hogy a Crytek szárnyai alatt majd jobban teljesítetek.
"Meg voltunk lepve azon, hogy milyen gyenge kritikákat kapott a játék. Mi úgy éreztük, sok jó elemmel bírt, amiket sokan észre se vettek. Ez viszont egy gyors ütemű iparág, így ha valamit elszúrsz, és az emberek úgy kapják kézhez... és a Haze bizony nem volt tökéletes termék. Tényleg nem. De olyan rossz sem, mint egyes kritikák lefestették."
Karl szerint a játékban nem volt elég élvezetes a harc, noha lehetségesnek tartja, hogy az utókor még megtalálhatja a Haze értékeit.
"A másik, Second Sight című játékunk is közepes értékeléseket kapott, később viszont újra felfedezték maguknak a játékosok, és mára egy kellemes emlék vált belőle. Nem hiszem, hogy a Haze-t valaha is klasszikusként fogják értékelni, de az jó lenne, ha egy kicsit szebben emlékeznének rá."
Nos Karl, erre nem sok esély van, mert a játék túl kevés platformon jelent meg és túlontúl bugos volt ahhoz, hogy ma bárki is foglalkozzon vele. Reméljük, hogy a Crytek szárnyai alatt majd jobban teljesítetek.