Cevat Yerli az OXM-nek adott interjújában elmondta, hogy semmi olyat nem látott az Unreal Engine 4-ben, amit ők három évvel ezelőtt a CryEngine 3-mal nem mutattak volna be.
Cevat hozzátette, hogy habár a CryEngine 3 készen áll a konzolok következő generációjára, a színfalak mögött már készül az utódja. Ennek egyelőre nem adott pontos nevet, de azt megígérte, hogy nagyon hamarosan bemutatják, mit tud.
„Csak annyit mondhatok, hogy a CryEngine 3 már olyan minőségű, mint az Unreal Engine 4. Már három éve létezik; nyugodtan vissza lehet nézni az akkori GDC-s videókat. Amit akkor bemutattunk, többé-kevésbé ugyanaz, mint amit most az UE4-gyel kapcsolatban láthattunk.
Már eddig is volt összetett részecskerendszerünk és GPU-val történő renderelés. Már a Crysis 2-ben volt tesszaláció és DirectX 11. Nem csak beszélünk ezekről a technológiákról, hanem játékokat adunk ki, amik tartalmazzák ezeket.”
Már eddig is volt összetett részecskerendszerünk és GPU-val történő renderelés. Már a Crysis 2-ben volt tesszaláció és DirectX 11. Nem csak beszélünk ezekről a technológiákról, hanem játékokat adunk ki, amik tartalmazzák ezeket.”
Cevat hozzátette, hogy habár a CryEngine 3 készen áll a konzolok következő generációjára, a színfalak mögött már készül az utódja. Ennek egyelőre nem adott pontos nevet, de azt megígérte, hogy nagyon hamarosan bemutatják, mit tud.
Játékokat adnak ki pffff... Na ezen jót röhögtem.