A Bungie igencsak odatette magát a Halo: Reachcsel, a csapat viszont most dolgozott utoljára a Microsoftnak (legalábbis egy darabig biztosan). Követező játékuk az Activison berkeiben fog megjelenni, ahhoz pedig egy vadiúj grafikus motort fejleszt a csapat, azaz nem hajlandó belemenni semmilyen divatos licencelésbe. Minderről Brian Jarrard kommunikációs igazgató beszélt a Developnak.
"Ahogy nem akarunk más IP-je alapján dolgozni, úgy mások motorjait sem kívánjuk felhasználni. Ez lesz a politikánk a belátható jövőre nézve."
A cég egy tíz évre szóló szerződést kötött az Activisonnel, a kiadó azonban nem sok beleszólási joggal rendelkezik a fejlesztett játékba.
(A képek a Halo: Reachből származnak.)
"Ahogy nem akarunk más IP-je alapján dolgozni, úgy mások motorjait sem kívánjuk felhasználni. Ez lesz a politikánk a belátható jövőre nézve."
A cég egy tíz évre szóló szerződést kötött az Activisonnel, a kiadó azonban nem sok beleszólási joggal rendelkezik a fejlesztett játékba.
(A képek a Halo: Reachből származnak.)
khm...teljesen függetlenek, azt csinálnak amit akarnak, távolról sem rabszolgák, ők sem hülyék, akkor maradhattak volna az MS-nél is. Mellesleg ez a cikkben is benne van
Amúgy engem sose érdekelt az FPS...azt se tudom h lehet mérni
ez már több mint elég ok arra, miért nem a piac legszebb játéka, már az is kész csoda, amit a Bungie így kihozott belőle
azért tessék kissé mögé nézni a dolgoknak...láttad mennyi minden történik bármelyik csata közben is a képernyőn? és milyen látótáv mellett, 60 fps sebességgel? van akik inkább a szájtátós látványt választja (Killzone2 pl) és van aki ezt - hál istennek.
De kíváncsi leszek az új motorra,remélem nagyot alkotnak.
Csak azt sajnálom,hogy átmentek az Activision-hoz...