Oly sokszor hallhattuk már, hogy nagyobb játékcímek PC-s és konzolverzióinak grafikája között nem sok különbség van, hogy egyenesen üdítőnek hangzik egy olyan kijelentés, hogy a Borderlands esetében igenis lesz különbség, méghozzá nem is csekély. Randy Pitchford, a Gearbox vezérigazgatója nemrég azt nyilatkozta, hogy nemcsak egyszerűen jobb lesz a PC-s megjelenítés, hanem egyenesen "bealázza" a konzolosokét.
"A kép részletessége tekintetében a PC-s verzióval köszönőviszonyban sem lesznek a konzolosok — persze csak abban az esetben, ha megvan hozzá a megfelelő hardver." — nyilatkozta Pitchford a Rock Paper Shotgun portálnak.
Persze Pitchford azt is elismeri, hogy a konzolverziónak is megvannak az előnyei, hiszen a kanapéról játszani térhangzással hatalmas élmény, ugyanakkor PC-n nemcsak a grafika jobb, de egérrel és billentyűvel még mindig kényelmesebb FPS-t irányítani.
Mindenesetre mi PC, Xbox 360 és PS3 verziók közül választhatunk, amikor október 20-án megjelenik a játék.
"A kép részletessége tekintetében a PC-s verzióval köszönőviszonyban sem lesznek a konzolosok — persze csak abban az esetben, ha megvan hozzá a megfelelő hardver." — nyilatkozta Pitchford a Rock Paper Shotgun portálnak.
Persze Pitchford azt is elismeri, hogy a konzolverziónak is megvannak az előnyei, hiszen a kanapéról játszani térhangzással hatalmas élmény, ugyanakkor PC-n nemcsak a grafika jobb, de egérrel és billentyűvel még mindig kényelmesebb FPS-t irányítani.
Mindenesetre mi PC, Xbox 360 és PS3 verziók közül választhatunk, amikor október 20-án megjelenik a játék.
De akkor mit szólsz az ArmA 2-höz vagy a Warheadhez?
Am megvan adva napra pontosan a megjelenés?
wolfs: nem fog dx11-et használni
augymeg meg jó h ezt mondja és reméljük hogy nem lesz az mint az Alan Wake nél hogy végül elv pc re ki se jön
Igen várom már a megjelenést.
Kiváncsi leszek arra a bizonyos "megfelelő" hardverre...