A Blizzard mindig is kényesen ügyelt játékai egyensúlyára, és David Kim szerint ez a StarCraft II-ben is igaz. Ha kell, akkor bármely egységtől megszabadulnak, mert a játékélmény minden más tényező előtt áll a csapatnál.
"Van egy adott számú egység, aminek szerepelnie kell a játékban, de 100%-osan nem tudjuk megmondani, mennyi az annyi. Eredetileg a Wings of Liberty is 13-14 egységgel kezdett, ami nagyjából megfelel a Brood War értékeinek. Aztán kísérleteztünk egy keveset a szabályok ellenében, de amikor elkezdesz bevált dolgokat kiollózni, és újakat tenni a helyükre, akadnak problémák. A Wings of Liberty a téren mindenképp jól szerepel, hogy az összes egységnek hasznát lehet venni adott szituációkban -- de vajon a 15 a megfelelő szám, vagy a 16? Végül rájöttünk, hogy jó dolog újdonságokat tenni a játékba, de nem akarjuk, hogy felboruljon az egyensúly, vagy hogy túlságosan összetetté váljon a rendszer. Ez az, amire leginkább odafigyelünk a bétateszt során. És nyitottak vagyunk bármely egységet eltávolítani a béta tapasztalatai alapján." -- fogalmazta meg a Blizzard álláspontját Kim a PCGamesN-nek.
Hozzátette, hogy a Heart of the Swarm béta határozatlan ideig fut majd, mert a csapat célja a közel tökéletes játék kiadása. Sebaj, várni végül is tudunk.
"Van egy adott számú egység, aminek szerepelnie kell a játékban, de 100%-osan nem tudjuk megmondani, mennyi az annyi. Eredetileg a Wings of Liberty is 13-14 egységgel kezdett, ami nagyjából megfelel a Brood War értékeinek. Aztán kísérleteztünk egy keveset a szabályok ellenében, de amikor elkezdesz bevált dolgokat kiollózni, és újakat tenni a helyükre, akadnak problémák. A Wings of Liberty a téren mindenképp jól szerepel, hogy az összes egységnek hasznát lehet venni adott szituációkban -- de vajon a 15 a megfelelő szám, vagy a 16? Végül rájöttünk, hogy jó dolog újdonságokat tenni a játékba, de nem akarjuk, hogy felboruljon az egyensúly, vagy hogy túlságosan összetetté váljon a rendszer. Ez az, amire leginkább odafigyelünk a bétateszt során. És nyitottak vagyunk bármely egységet eltávolítani a béta tapasztalatai alapján." -- fogalmazta meg a Blizzard álláspontját Kim a PCGamesN-nek.
Hozzátette, hogy a Heart of the Swarm béta határozatlan ideig fut majd, mert a csapat célja a közel tökéletes játék kiadása. Sebaj, várni végül is tudunk.
Vannak Reaper nyitások. Ghostokat minden valamirevaló terran használja TvP-ben (EMP elég jó). Ha 3szor sikerült nekimenned 200/200-zal, akkor rohadt sok pénzt nem költöttél el és ezzel lemaradtál. Másrészt a "zerg lategame army"= Brood Lord-Infestor-Baneling (Baneling mindig BL alatt, ha vortex van, akkor bemennek). Azzal magyarázom azt, hogy mindenki csak Blinget és roach-infestort használ, hogy roach a legjobb egység a többi ellen, baneling meg megöli a zerglingeket. Ha elég sokáig elhúzódik a játék, akkor már beköszön az ultralisk.
Ui: az utolsót leszámítva az összes hibát legutóbb silver league-ben láttam
újonnan ("újonnan") a profik ZvT-ben pont a 2port banshee és hellionok miatt összesen 2 vagy 4 zerglinget építenek rögtön, utána meg 4 vagy 6 queen, amiből 2 a lárváról gondoskodik, a maradék meg tudja a társait transfuse-olni, ezzel megállítva minden banshee-t ÉS hellion-t
"aki szerint a Starcraftban nincs balance az meg valószínűleg bronz ligás mert nem ismeri a counter fogalmát!"
"-.- Ekkora nagy hülyeséget az életemben nem hallottam, már bocsi. Szerinted a balance abból áll, hogy counter? Istenem.... Ismerek pár profi SC2 játékost, ha valamelyikük ezen kommentedet olvasná, nem tudná, hogy sírjon-e, vagy nevessen...
De ennek ellenére k.rva jó játék az sc2. Lehet nem volt balanszolva, lehet nem volt tökéletes, de ettől még jó játék. A dio3 is jó játék, csak 100 óra van benne max
Warcraft3/starcraft - Starcraft2: kb. 0. Az új menük meg az ilyen olyan chat ablak az nem újítás. Végül is nem baj ha nincs csak tudod amikor más cégek nem újítanak akkor megy a rinya h újabb rókabőr meg mér nincs semmi innováció de ha a blizzard csinálja akkor no problem. Kettős mérce azért kicsit van. Másrészt hol tartana a világ ha mondjuk beérjük a repüléssel és nem akarunk tovább menni.