A CVG-nek adott interjújában a BioWare egyik főtervezője, Daniel Erickson beszélt a számítógépes játékvilág jelenéről és jövőjéről, méghozzá meglepő optimizmussal.
"Két vagy három évente felharsannak a vészmadarak, hogy a PC-nek vége, az eredeti ötleteknek annyi a sok fantasy cucc miatt, a szerepjátékok pedig kihalnak. És mégis, a legsikeresebb játékok szinte mindig PC-re jelennek meg, nagy részük pedig fantasy környezetben játszódik. Sőt, a világ legnagyobb játéka most PC-s, fantasy, és persze MMORPG. Mindig kiabálunk a gépházunkkal és tombolunk, ha valami nem megy, még sincs még egy olyan szabad teret engedő interfész, mint az egér és a billentyűzet." -- mondta Daniel.
"Mikor nekiálltunk a The Old Republic fejlesztésének, egy pillanatra sem merült fel, hogy ne PC-exkluzív legyen. Ugyanez volt a helyzet a Dragon Age fő fejlesztői környezetével kapcsolatban. Amikor RPG-t fejlesztünk, ez a mi természetes közegünk."
Azt hiszem, ezt minden PC-s szívesen olvassa.
(A képek a Star Wars: The Old Republicból valók.)
"Két vagy három évente felharsannak a vészmadarak, hogy a PC-nek vége, az eredeti ötleteknek annyi a sok fantasy cucc miatt, a szerepjátékok pedig kihalnak. És mégis, a legsikeresebb játékok szinte mindig PC-re jelennek meg, nagy részük pedig fantasy környezetben játszódik. Sőt, a világ legnagyobb játéka most PC-s, fantasy, és persze MMORPG. Mindig kiabálunk a gépházunkkal és tombolunk, ha valami nem megy, még sincs még egy olyan szabad teret engedő interfész, mint az egér és a billentyűzet." -- mondta Daniel.
"Mikor nekiálltunk a The Old Republic fejlesztésének, egy pillanatra sem merült fel, hogy ne PC-exkluzív legyen. Ugyanez volt a helyzet a Dragon Age fő fejlesztői környezetével kapcsolatban. Amikor RPG-t fejlesztünk, ez a mi természetes közegünk."
Azt hiszem, ezt minden PC-s szívesen olvassa.
(A képek a Star Wars: The Old Republicból valók.)
"el kell hát dönteni mivel szeretnénk játszani és annak alapján vásárolni..." - ezt ne nekem mondd...
Éljen a BioWare!!!
DzsungelCsirke : nem röhög itt ki senki senkit sem, maximum a te képzeletedben. Túl kellene már lépni ezen a "konzol VS. PC" témán, mert semmi értelme az egésznek...
Elektronikai szórakoztató eszközökről beszélünk, mindegyik gépnek megvannak a maga előnyei és hátrányai. Ennyi. END OF STORY.
Jujj, csak ezt ne mondták volna. Nem haldoklik a PC, de azért nem kell átesni a túloldalra.
Jön a SW:ToR, kell valamivel ösztönözni az embereket...
A Mass Effect közel sem gyenge, egyik sem, sőt, nagyon jó és sikeres játékok. Inkább írd azt, hogy neked nem tetszenek.
"Mikor nekiálltunk a The Old Republic fejlesztésének, egy pillanatra sem merült fel, hogy ne PC-exkluzív legyen" - kamu. emlékszem, kb 1 éve arról lehetett olvasni, hogy az EA-Bioware páros konzolokra is ki akarja adni. csak még nem sikerült tökéletes megoldást találniuk
Amúgy komolyabban szólva: RPG-t egyelőre szerintem is PC-n lehet igazán kidolgozott formában készíteni. Hát még a legnagyobb fejőstehént, az MMORPG-t.
Azonban azt megnézném, hogy, ha az MMO-k konzolon is megvetik a lábukat, majd akkor is ennyire szeretni fogják-e a PC-t.
Mindenesetre a BioWare-nek még hiszek, a Mass Effecteket kivéve gyengus terméket eddig még nem raktak le az asztalra. (Jó, a Jade Empire sem egy nagy durranás - igaz, nekem sokkal jobban bejött, mint a Mass Effect.)
Az "elakciósodástól" remélem, a BioWare legalább megment...
Na ezért szeretem én a Bioware-t.