A CVG-nek adott interjújában a BioWare egyik főtervezője, Daniel Erickson beszélt a számítógépes játékvilág jelenéről és jövőjéről, méghozzá meglepő optimizmussal.
"Két vagy három évente felharsannak a vészmadarak, hogy a PC-nek vége, az eredeti ötleteknek annyi a sok fantasy cucc miatt, a szerepjátékok pedig kihalnak. És mégis, a legsikeresebb játékok szinte mindig PC-re jelennek meg, nagy részük pedig fantasy környezetben játszódik. Sőt, a világ legnagyobb játéka most PC-s, fantasy, és persze MMORPG. Mindig kiabálunk a gépházunkkal és tombolunk, ha valami nem megy, még sincs még egy olyan szabad teret engedő interfész, mint az egér és a billentyűzet." -- mondta Daniel.
"Mikor nekiálltunk a The Old Republic fejlesztésének, egy pillanatra sem merült fel, hogy ne PC-exkluzív legyen. Ugyanez volt a helyzet a Dragon Age fő fejlesztői környezetével kapcsolatban. Amikor RPG-t fejlesztünk, ez a mi természetes közegünk."
Azt hiszem, ezt minden PC-s szívesen olvassa.
(A képek a Star Wars: The Old Republicból valók.)
"Két vagy három évente felharsannak a vészmadarak, hogy a PC-nek vége, az eredeti ötleteknek annyi a sok fantasy cucc miatt, a szerepjátékok pedig kihalnak. És mégis, a legsikeresebb játékok szinte mindig PC-re jelennek meg, nagy részük pedig fantasy környezetben játszódik. Sőt, a világ legnagyobb játéka most PC-s, fantasy, és persze MMORPG. Mindig kiabálunk a gépházunkkal és tombolunk, ha valami nem megy, még sincs még egy olyan szabad teret engedő interfész, mint az egér és a billentyűzet." -- mondta Daniel.
"Mikor nekiálltunk a The Old Republic fejlesztésének, egy pillanatra sem merült fel, hogy ne PC-exkluzív legyen. Ugyanez volt a helyzet a Dragon Age fő fejlesztői környezetével kapcsolatban. Amikor RPG-t fejlesztünk, ez a mi természetes közegünk."
Azt hiszem, ezt minden PC-s szívesen olvassa.
(A képek a Star Wars: The Old Republicból valók.)
Bioware meg most a No1.
A többi kuka.
Mekkora kanyi marketingduma ez!
"A BioWare szerint a PC az igazi" - persze, mivel konzolra egyszerűen nem tudnak tisztességesen programot fejleszteni!
Elég csak megnézni: a DA egy vicc, a ME pedig inkább csak rpg elemekkel rendelkező akciójáték(annak még éppen nem rossz, de túlértékelt és semmiképpen nem rpg) ami hemzseg a kihagyott ötletektől, kidolgozatlan valamint silány minőségű és összecsapott dlc-kel van megtámogatva, hogy lehúzzák a játékosokat. ( A PC-s verziókra is elmondható ugyanez )
Az utóbbi pár évben egy tisztességes RPG-t nem készítettek!
A BGII az akkori generáció egyik legtartalmasabb, leginkább RPG-nek nevezhető, egyik legigényesebb játéka volt, azóta egyre esik a színvonal, minden téren! Már csak abban reménykedek, hogy a ME3-at nem rontják el nagyon...
Nagyon helyes Ajánlom a konkurencia figyelmébe is
Szövegértés rulz.
jó azért ha van valamilyen konzol a pc mellett!
Úgy értettem, mint RPG. A JE és a ME is bejöttek, mint játékok, de annyiban csalódtam bennük, hogy én sokkal összetettebb szerepjátékot vártam. S szerintem mindkettő elég távol van attól, párbeszédrendszer ide, világbefolyásolás oda... Szóval játéknak lehet, hogy jók, de RPG-nek irtó gyenge eresztések voltak, legalábbis a BioWare saját munkáihoz képest.