• A BioWare jelenleg az Anthemen dolgozik
  • Ami egy multiplayer TPS lesz, és epikus, mint korábbi játékaik
  • Ám a csapat szívesen foglalkozna kisebb projektekkel is
  • Amikben kísérletezhetnének

Ha az ember meghallja a BioWare nevét, azonnal epikus történetekre, meglepő fordulatokra, seregnyi színes karakterre gondol, meg sajnos mostanában rengeteg akcióra, csúfos bukásokra és megkopott renoméra. Úgy tűnik, a BioWare-nél is sejtik, hogy valami nincs rendben a házuk táján, mert a csapat feje, Casey Hudson és az Anthem executive producere, Mark Darrah is szívesen belevágni kisebb, kísérletezős projektekbe.

Hudson szerint ez nem is lehetetlen, mert, ahogy ő látja, mind a BioWare, mind az EA, mind az ipar olyan úton halad, ahol erre előbb-utóbb lehetőségük lesz. A nagy stúdiók is egyre élénkebben érdeklődnek a kisebb játékok iránt, amikbe könnyebb kísérletezni a kreatív ötletekkel – és amiket, siker eseték, akár nagyobb játékprogramokba is átültethetnek.

Hudson a Rockstar Table Tennisét, valamint a Ubisoft Blood Dragonját, Valiant Heartsét és Grow Home-ját hozta fel példaként. Darrah pedig hozzátette, hogy egy másik szempontból szintén jó lenne ilyen kisebb projektekkel is foglalkozni: kisebb lenne rajtuk a nyomás, hiszen a nagyobb címek esetében nem csak a költségvetés, de az elvárások úgyszintén nőnek. Az egészet úgy képzeli el, mint egy átmenet az indie és az AAA-kategória között. Ahogy ő fogalmazott: tripla A indie játékokat készíthetnének.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!