A Bethesda marketingdirektora, Pete Hines az MCV-nek adott interjújában mondta el, hogy a cég nem szeretné megismételni a 2011 utáni sivár körülményeket, amikor nem jelentkeztek friss címekkel. A csapat célja az, hogy eljussanak egy olyan pontra, amikor évente három-négy nagy játékot is ki tudnak adni.
Erre minden lehetőségük meg is van, a Bethesda ernyője alá ugyanis a The Elder Scrolls, a Fallout, a Doom, a Quake, a Dishonored, a Wolfenstein és The Evil Within tartozik, szóval van miből válogatni, de még ha nem is folytatásokra alapoznának, az említett IP-k mögött álló kreatív csapatok új ötletei is jöhetnek.
Hines hozzátette, hogy egy rendszeres megjelenési menetrend a céljuk, nem pedig az, hogy minél több játékot adjanak ki, illetve több stúdiót sem terveznek bekebelezni.
Itt a Bethesdánál el kellene menni valami új vonalon csak ötlet (szimulátor/életszimulátor) vagy valamilyen nem sötét hangulatú de komor és hangulatos játékra, aminek van valami valóságban is megtörténő mondanivalója.
Inkább új IPn agyalnék a helyükben, aztán folytatni csak egy már meglévő szériát. Kombinációs lehetőségből rengeteg van.
mindazonáltal a felvetés jogos. sőt, szerintem még egy is sok, hacsak nem sikerül valami nagyot újítani. (én a 2004es? doomból már csak kb 20 percet bírtam.)
Tudom nem Bethesda, csak példa: PL nem érzem azt az Assasin Creed minden része amit teljes árú játékként adtak el tartalmazná azt a fajta grafikai / lehetőség bővítést amitől "új résznek" érezném sokkal inkább ugyan azzal a motorral kiadott tartalmi frissítés. Ami szerintem beleférne a DLC kategoriába, és nem kéne teljes árú AAA ként kiadni.
Tudom ez annyira nem éri meg de én ezt érezném Fair-nek.
Quake 5!
Én már nagyon várok egy folytatást. Mehetnek nyugodtan tovább a strogg-os érán, csak hozzák vissza a quake 2 feelinget. A 4 se volt rossz, sőt! de számomra a kettő marad az etalon.