A Metro: Last Light végül csak elkészült, s hogy milyen lett, a legújabb, ma megjelenő PC Guru magazinban olvasható többek között. Ugyanakkor kiderült, hogy az ukrán 4A Games csapata sokszor embertelen körülmények között dolgozott: nem egyszer a melegről és az áramról is le kellett mondaniuk!
A fejlesztés sötét oldaláról a THQ volt főnöke, Jason Rubin osztott meg részleteket a GamesIndustryval. Mint mondta, a Metro: Last Light költségvetése cirka 10 százaléka az ukrán FPS közvetlen konkurenseinek. Rubin szerint a 4A Games teljes irodája elférne az EA Los Angeles edzőtermében, a kényelmi színvonal össze sem hasonlítható mondjuk az Irratinal Gamesnél tapasztalt állapotokkal. Ám ez még mindig semmi ahhoz képest, hogy a csapatnál néha napokra elment az áram, államilag le-lekapcsolgatták a fűtést (holott az ukrán telek nagyon hidegek), nem volt melegvíz, sőt, olyan abszurd helyzetek is előfordultak, hogy az egyik fejlesztőre tévesen rátörte az ajtót a rendőrség.
Rubin -- aki immár maga is a Deep Silvernél van -- úgy gondolja, a THQ vezetése őrültekből állt, nem vették figyelembe, hogy milyen tehetséges is ez a brigád valójában. Ha biztosították volna a megfelelő körülményeket, a Metro: Last Light már egy éve kész lenne, és belegondolni is félelmetes, milyen volna, ha mondjuk egy BioShock: Infinite költségvetése kerül a háta mögé.
A Metro: Last Light természetesen nem is lett hibamentes, a PC-s változat apróbb hibáiról pont ma számoltunk be. A játék egyébként PC Gurus előfizetéssel is elérhető.
Metro: Last Light -- Megjelenés: 2013. május 17. -- Gépigény: CPU: 2 mag / 2000 MHz, RAM: 2 GB, VGA: SM 3.0 / 1 GB, HDD: 20 GB
az egyetlen "probléma" a játékkal az a PC-s grafikai testreszabhatóság hiánya meg a továbbra is butácska AI,ami mondjuk mellékes is nehezebb fokozatokon mert ott nem veted magad tűzharcokba,inkább settenkedsz és tartalékolod a töltényeket a mutánsokra
Azért ezen hangosan felröhögtem. Gondolom ékírással készült a játék agyagtáblákon.
Viccet félretéve, ahoz képest elég nagy nevet faragtak a Metro-ból. Remélem a folytatásra már jobban állnak anyagilag.
az egyetlen "probléma" a játékkal az a PC-s grafikai testreszabhatóság hiánya meg a továbbra is butácska AI,ami mondjuk mellékes is nehezebb fokozatokon mert ott nem veted magad tűzharcokba,inkább settenkedsz és tartalékolod a töltényeket a mutánsokra
Azért ezen hangosan felröhögtem. Gondolom ékírással készült a játék agyagtáblákon.