2001-ben még nem sokan hittek abban, hogy konzolon lehetséges egy szórakoztató FPS-t készíteni, de a Bungie rácáfolt mindenkire, mikor a stratégiai játéknak indult Halóból az eredeti Xbox húzónevét teremtették meg. A kezelés könnyű volt, kézre állt és nagyon izgalmas volt, sőt az emberek annyira élvezték, hogy képesek voltak konzolokat és monitorokat egymáshoz cipelve multiplayer meccseket vívni. Nagyon gyorsan egy nagyméretű rajongói tábor épült ki a sorozat köré, mely tíz év és egy fejlesztői gárda cseréje után is hűséges maradt, mindennek pedig ékes bizonyítéka az, hogy a sorozat már átlépte az 50 millió eladott példányt, a játékosok pedig ötmilliárd óránál is többet töltöttek a csatatereken.
A kijelentés érdekessége, hogy novemberben, közvetlenül a Halo 4 megjelenése előtt a kiadó azt nyilatkozta, hogy a sorozat egyes részeiből addig 46 millió fogyott, tehát a Halo 4 egyedül közel négymillió játékoshoz jutott el. Ehhez is csak gratulálni tudunk.
A kijelentés érdekessége, hogy novemberben, közvetlenül a Halo 4 megjelenése előtt a kiadó azt nyilatkozta, hogy a sorozat egyes részeiből addig 46 millió fogyott, tehát a Halo 4 egyedül közel négymillió játékoshoz jutott el. Ehhez is csak gratulálni tudunk.