A Remember Me a GamesCom egyetlen igazi meglepetése volt, ám önmagában is szólt akkorát, mint három másik játék együttvéve. Az innovatív játékelemekkel dúsított sci-fi akcióprogramban a kétkezi harc az egyik legfontosabb dolog, így lényeges, hogy a fejlesztők igényes és könnyen tanulható harcrendszerrel álljanak elő.
Nos, a Dontnod Eurogamer Expón tartott bemutatója szerint nemcsak, hogy kidolgozott bunyóval lesz dolgunk, de egyenesen a játék legrészletesebb eleme lesz a verekedés. A fejlesztők állítják, hogy összesen 50 ezer kombót hozhatunk elő, melyek állítólag a környezethez is kiválóan alkalmazkodnak -- magyarán a mozdulatok módosulhatnak, ha mondjuk sokan állnak körülöttünk, és nincs hely a tökéletes kivitelezésükre.
A kombók összesen négy kategóriába sorolhatók: van Regen, Power, Cooldown és Chain ütéssor, és egyszerre négy "lehet nálunk", igaz, az összes szabadon variálható a Combo Lab menüpontban -- így jön ki az 50 ezer mozdulatsor.
Nos, a Dontnod Eurogamer Expón tartott bemutatója szerint nemcsak, hogy kidolgozott bunyóval lesz dolgunk, de egyenesen a játék legrészletesebb eleme lesz a verekedés. A fejlesztők állítják, hogy összesen 50 ezer kombót hozhatunk elő, melyek állítólag a környezethez is kiválóan alkalmazkodnak -- magyarán a mozdulatok módosulhatnak, ha mondjuk sokan állnak körülöttünk, és nincs hely a tökéletes kivitelezésükre.
A kombók összesen négy kategóriába sorolhatók: van Regen, Power, Cooldown és Chain ütéssor, és egyszerre négy "lehet nálunk", igaz, az összes szabadon variálható a Combo Lab menüpontban -- így jön ki az 50 ezer mozdulatsor.