Legalábbis ezt mondta Rhode Island kormányzója, Lincoln Chafee egy tegnap esti konferencián -- a Kotaku szerint Chafee-nek "szakértők mondták a számokat". Elhangzott továbbá, hogy a játékból 90 nap alatt 1,2 millió példány talált gazdára, és ezzel a 38 Studios munkája felülmúlta az EA elvárásait (mondjuk azt tegyük hozzá, hogy a játékot elnyomta a Mass Effect 3 reklámkampánya).
A Eurogamer számításai szerint a játék fejlesztése nagyjából 65 millió dollárt emészthetett fel. Chafee szerint a cég bukása 112 millió dollárjába került állama adófizető polgárainak, amit nem tudja, hogy fog megmagyarázni (fontos tudni, hogy Chafee kormányzósága előtt ellene volt a kölcsön folyósításának).
A képek és az adatlap a 38 Studios első és utolsó játékából, az egyébként meglepően jól sikerült Kingdoms of Amalur: Reckoningból származnak. A csapat MMORPG-jét természetesen lelőtték.
A Eurogamer számításai szerint a játék fejlesztése nagyjából 65 millió dollárt emészthetett fel. Chafee szerint a cég bukása 112 millió dollárjába került állama adófizető polgárainak, amit nem tudja, hogy fog megmagyarázni (fontos tudni, hogy Chafee kormányzósága előtt ellene volt a kölcsön folyósításának).
A képek és az adatlap a 38 Studios első és utolsó játékából, az egyébként meglepően jól sikerült Kingdoms of Amalur: Reckoningból származnak. A csapat MMORPG-jét természetesen lelőtték.
Mondjuk kétlem, hogy ebből 0 dollár áramolna vissza... Szóval megy a dramatizálás. (Bár tény, hogy a befektetett pénz töredékét fogják viszontlátni.)
Azt mondjuk nem igazán értem, hogy ha 65 millió dollár volt a teljes büdzsé, akkor miért került ez 112 millió dollárjába az adófizetőknek... (Valami politikus-logika?)