- Roppant nagy az érdeklődés az IEM Katowice iránt
- Ismét tízezrek látogattak ki az eseményre
- A város 22 millió eurós bevételt szerzett hirdetésekből
Miután 2017-ben 173 ezer fölé kúszott a helyszínre kilátogatók száma, idén ismét óriási volt az érdeklődés a rendezvény iránt. A milliós nagyságú online nézőszám mellett több tízezer rajongó tette tiszteletét a helyszínen, ezzel irdatlan mennyiségű bevételt generálva a versenynek otthont adó városnak. Nem hivatalos adatok szerint Katowice 22 millió eurós hirdetési bevételre tett szert az Intel Extreme Masters alatt -- ez csaknem 6,8 milliárd forintot jelent. A turisztikai bevételről egyébként nincsenek adatok, pedig sokan csak az IEM miatt látogatnak ilyenkor a városba.
A versenysorozat 2013 óta rendszeresen visszatér Katowicébe, ahol a város vezetése és az eseményt szervezők közös munkával hozzák el évről évre a legnagyobb esport-sztárokat. A lengyel város nem csupán a helyszín biztosításával szponzorálja a versenyt, de pénzügyi támogatóként is tevékenykedik, illetve annak politikai személyiségei rendszeresen tiszteletüket teszik az Intel bajnokságán.