Ezen a héten nem egy, hanem két rekordot is ünnepelhetünk, méghozzá pont úgy alakult, hogy a két végletet kaptuk meg:a hét elején bemutatott John Salter egyetlen érmével 86 órát tudott játszani, most pedig egy elszánt csapat mutatkozik be, akiknek mindösszesen 21 perc kellett ahhoz, hogy Hard nehézségi szinten végigpörgessék az eredeti Half-Life-ot.
Természetesen mondani sem kell, hogy tisztességes módon nem lehet egy ilyen időt futni, ám mégis figyelemreméltó ennek a hét speedrunnernek a teljesítménye, a nagy mutatványt ugyanis négyévnyi tervezés és kísérletezgetés előzte meg; mindent bevetettek a rövidítésektől a scriptekig, hogy kereken 9 percet faragjanak a korábbi, szinte megdönthetetlennek hitt rekordból. Íme a szédítő tempójú végigjátszás.
Így. Alapból a mérce a játék (pontosabban a kijelző/HUD) eredeti formájában 255-ig tudna elmenni és onnan megint 0,1,2...255,0...stb. De ezt igazából rosszul jelzi ki (mivel nem tud tovább számolni 255-nél és látszólag újrakezdi a számolást), és tovább adódik több millióig.
A runnerek írták a leírásban, hogy a HUD-ot annyiban mod-olták, hogy a tényleges számot írja ki (plusz hogy látszon a játékos neve), ezzel is elősegítve hogy pontosan tudják mennyire lehet gazdálkodni az élettel a különböző dmg-boost-okhoz.
Semmi külső dolgot nem használtak hozzá, csupán kihasználták a játék rengeteg glitch-ét. A játék console-ja segítségével pedig scripteket is használtak a bunny-hophoz és hasonlókhoz (nem, sajnálom, de ez nem számít csalásnak mert nem külsőleges és elméletben maga az ember is megtudná őket csinálni). Spider-Waffle videójánál egyébként 1-2 script leírása is megtalálható.
Ezeken kívűl van egy táblázat is a különböző szegmensekről is tizedmásodpercre pontosan és egyéb rengeteg infóval. Sőt még egy 3 órás commentary is van 2 runner-rel.
Kérlek máskor olvassátok el a leírást. Félre ne értsétek, én magam is jobban szeretem amikor még tisztább a run, de ez is egy fajta speedrun és a maga módján eszméletlenül jól lett megcsinálva.
Ha glitch és script nélküli runokat akartok látni akkor pedig elég beírni hogy "no glitch no script" vagy "without glitch/script" (bár glitch nélküli kevesebb van).
Semmi külső dolgot nem használtak hozzá, csupán kihasználták a játék rengeteg glitch-ét. A játék console-ja segítségével pedig scripteket is használtak a bunny-hophoz és hasonlókhoz (nem, sajnálom, de ez nem számít csalásnak mert nem külsőleges és elméletben maga az ember is megtudná őket csinálni). Spider-Waffle videójánál egyébként 1-2 script leírása is megtalálható.
Ezeken kívűl van egy táblázat is a különböző szegmensekről is tizedmásodpercre pontosan és egyéb rengeteg infóval. Sőt még egy 3 órás commentary is van 2 runner-rel.
Kérlek máskor olvassátok el a leírást. Félre ne értsétek, én magam is jobban szeretem amikor még tisztább a run, de ez is egy fajta speedrun és a maga módján eszméletlenül jól lett megcsinálva.