2007 márciusában jelentette be a fejlesztő ArenaNet és a kiadó NCSoft a Guild Wars 2 fejlesztését, nyilvánosság elé 2009 augusztusában léptek vele, 2011 körüli megjelenést ígérve, amelyből azonban nem lett semmi. Szerencsére nem kellett sokat várnunk arra, hogy kiderüljön a (remélhetőleg) végleges dátum, hiszen tegnap Mike O’Brien, a fejlesztőcég alapítója és egyben elnöke a hivatalos blogon jelentette be: 2012 a Guild Wars 2 éve.
A kínai nép legnagyobb ünnepe a holdújév, amely idén épp tegnapra esett, ezzel megkezdődött az újesztendő, amely idén a Sárkány éve. Ahogy O'Brien fogalmazott, számukra ez sorsszerű, hiszen a tradíció szerint a sárkány a szenvedélyt, a függetlenséget és az ambíciót testesíti meg, és ezeket szeretnék megjeleníteni a Guild Wars 2-ben is, megszabadulva a régi gondolkodásmódtól, az unalmas küldetésektől, a repetitív harctól, no meg a havidíjtól, és valami újjal, frissel jelentkezni.
Az elnök azt is bejelentette, hogy véget ért a zárt bétateszt-periódus, így februárban a sajtó kiválasztott képviselői számára egy meghívásos béta veszi kezdetét, majd március-április magasságában begyújtják a rakétákat, és megnyitják a szervereket a tesztelni vágyó közösség előtt, egyre nagyobb tömeget engedve be Tyria világába, hogy aztán valamikor év vége felé polcokra kerülhessen végre a játék.
O'Brien szavai szerint öt év fejlesztőmunka gyümölcse érett be, és alig várják, hogy játszhassanak velünk a Guild Wars 2-ben. Azt hiszem, ez az érzés a rajongók részéről kölcsönös...
A kínai nép legnagyobb ünnepe a holdújév, amely idén épp tegnapra esett, ezzel megkezdődött az újesztendő, amely idén a Sárkány éve. Ahogy O'Brien fogalmazott, számukra ez sorsszerű, hiszen a tradíció szerint a sárkány a szenvedélyt, a függetlenséget és az ambíciót testesíti meg, és ezeket szeretnék megjeleníteni a Guild Wars 2-ben is, megszabadulva a régi gondolkodásmódtól, az unalmas küldetésektől, a repetitív harctól, no meg a havidíjtól, és valami újjal, frissel jelentkezni.
Az elnök azt is bejelentette, hogy véget ért a zárt bétateszt-periódus, így februárban a sajtó kiválasztott képviselői számára egy meghívásos béta veszi kezdetét, majd március-április magasságában begyújtják a rakétákat, és megnyitják a szervereket a tesztelni vágyó közösség előtt, egyre nagyobb tömeget engedve be Tyria világába, hogy aztán valamikor év vége felé polcokra kerülhessen végre a játék.
O'Brien szavai szerint öt év fejlesztőmunka gyümölcse érett be, és alig várják, hogy játszhassanak velünk a Guild Wars 2-ben. Azt hiszem, ez az érzés a rajongók részéről kölcsönös...
Most már tuti megveszem!