A Sims-sorozat szekere mindig is jól ment. A 2000-ben megjelent első rész óta éveken keresztül szinte szünet nélkül a PC-s eladások toplistáján szerepelt mindegyik rész és kiegészítő. A megjelenés óta több mint 100 millió példány kelt el a játékból, és egyértelműen ez a franchise volt mindig is az Electronic Art egyik legjövedelmezőbb bevételi forrása.
A harmadik résszel kapcsolatban félő volt, hogy a megjelenés előtt nem sokkal az interneten elterjed bétás kalózverzió miatt nem hoz majd akkora bevételt, ám ezek a félelmek alaptalannak bizonyultak.
Sajnos a legelső Sims-játék alkotója, Will Wright már nem ünnepelt együtt az Electronic Artsszal, ugyanis még áprilisban otthagyta a vállalatot, hogy "Stupid Fun Club" nevű saját cégében dolgozzon.
A harmadik résszel kapcsolatban félő volt, hogy a megjelenés előtt nem sokkal az interneten elterjed bétás kalózverzió miatt nem hoz majd akkora bevételt, ám ezek a félelmek alaptalannak bizonyultak.
Sajnos a legelső Sims-játék alkotója, Will Wright már nem ünnepelt együtt az Electronic Artsszal, ugyanis még áprilisban otthagyta a vállalatot, hogy "Stupid Fun Club" nevű saját cégében dolgozzon.
De azt tudom, hogy a Sims 2 a Vár az üzlettől lényegében átment egy tycoon játékba. Nem véletlenül írtam az autóverseny-repülőgép szimulátor hasonlatot.
Más szóval nem a mérete volt nagy, hanem egy adott játékstílustól teljesen eltérő másik stílust hozott be az alapjátékba.
Nem ismerem a WoW-ot, nem tudok hasonlatot mondani, hogy ott mi jelentene ekkora változást.
Sol_Thax!
A saját simet nem lehet vízbe fullasztani. Simán beleugrik a medencébe, mert nincs trambulin ( ), de ki is jön létra nélkül is akárhol.
Hogy is van ez? - "szánalmas lehúzása azoknak a szánalmas embereknek, akik az ilyet megveszik." - érdekes magán(y)vélemény, tipikusan olyan emberé, akinek csak az a jó, amit ő szeret...
Aki le van ragadva a csilivili cuccos akármiknél, az mondjon már legyen szíves még egy pár olyan játékot, amelyikben akkorát fordult a játékmenet egy-egy kiegészítőtől, mint amikor a családszimulátorból hirtelen üzlet-szimulátor lett, a Vár az üzlettel!
Vagy amikor a még korábban bejött az Egyetem az új életvitellel, az új foglalkozásokkal.
Esetleg az Évszakok, vagy a háziállatok.
Érdekes, hogy a fikázók ezeket az apróságokat nem veszik észre.
Pedig csak olyan apró változások, mintha egy autóversenyből egy kiegészítő repülőszimulátort csinálna, megtartva az eredeti autóversenyt annak minden érdekességével.
Az is roppantul unalmas, hogy senki sem tud jobbat kitalálni, mint hogy lányok játszanak vele, meg olyan emberek, akik a játékban akarják bepótolni, ami az életben nem megy nekik.
Amint ]{redenc is utat rá, én sem vagyok lány. 51 éves vagyok, csodálatos családdal, és már sok évvel az első Sims előtt rájöttem, hogy a virtuális kettyintés csak a tizenéveseket elégíti ki. Ha életről van szó, maradok a valóságnál, ha játékról, akkor nagyon jól szórakozok a Sims-szel (is).
Lehet hogy Will hiánya.....akkor még mindenre azt mondtam "ez milyen eredeti" most meg csak "sminkelik" a simset...
És Dantesnek igaza van. Ha nem venné senki a cuccokat, nem lenne több belőle. Az EA nem lehúz, hanem igényt elégít ki. Ennyi. Minden csak nézőpont kérdése. Nekem se tetszik, nekem se jönnek be ezek a cuccok, én sem örülök neki, hogy a Sims3 ennyire csupasz (aki elolvasta a tesztemet, az tisztában van vele) de ez üzletpolitika, ettől még a Sims jó játék -- persze ezt csak az tudja, aki kipróbálja, nem pedig csak az internet átlagkommentjeit szajkózza vissza...
"Electronic Arts today announced that the hotly anticipated The Sims3, stormed retail shelves starting June 2nd and sold thru more than 1.4 million PC/Mac units within the first week making it the best-selling PC launch in EA’s history."
Úgyhogy javítottam...
domigery23: Ja, a sok csaj. Mint például blarskerin, muhpet, zapo, jómagam, hogy csak így hirtelen a fórum legutóbbi aktív Sims3-hozzászólóit soroljam.
Ezért jó az internet. Lehet visszhangozni, amit összeolvasunk innen-onnan...
Magas a LOL-faktor, és egyre emelkedik...
Nálam a vásárlás már megtörtént, húgom régóta rágta a fülünket, hogy vegyük meg neki a progit születésnapjára... Nem szoktam 12 ezret kiadni egy játékért, dehát egyszer 18 az ember, nomeg hárman dobtuk össze rá a pénzt, úgy pedig már mindjárt barátibb a helyzet...
Főleg ha tudom, hogy én is le-leülök majd elé istápolni a magam virtuális JohnBart-ját...