Gyakori panasz, hogy a mai játékok nem elég hosszúak, s valóban, egy nagy akciójátéktól nem is lehet több tucat órára elegendő tartalmat elvárni -- az már egészen jó, ha a tíz órát sikerül megütni. Így aztán nem húzhatjuk a szánkat a Quantic Dream friss játéka, a Beyond: Two Souls kapcsán, mely körülbelül ennyi ideig fog szórakoztatni minket.
Ez a tíz óra egyébként átlagosnak nevezhető a David Cage nevével fémjelezett játékokban, hiszen erősen történetközpontú, de nem céltalanul terebélyes programokról van szó, melyek beszippantják a játékosokat, s a stáblistáig nem is eresztik őket. Cage elmondása szerint az ilyen játékokat hajlamosak végigjátszani az emberek, és példaként meg is említette a legutóbbi alkotását, a Heavy Raint, melyet a vásárlók mintegy 75 százaléka teljesített, ellentétében a más programok által felmutatott, átlag 20%-kal.
A paranormális képességekkel rendelkező lányról szóló történet október 8-án fog megjelenni, kizárólag PlayStation 3-ra, de ez még egy nagyon távoli dátum. Ezért aztán hogy egy kicsit csillapítsuk a játék iránti éhséget (vagy éppen növeljük azt), íme 35 percnyi játékmenet, melyet a Tribeca Film Festivalon mutattak be. Az anyag kissé spoileres, szóval csak óvatosan!
10 éve csinálják ugyan azt, méghozzá olyasmit, ami alig nevezhető játéknak. A Beyond története pedig eddig számomra borzasztó bőgős, túldramatizált valami, de borzasztó messze áll a Heavy Rain-től.
Menjenek Hollywood-ba, bár valószínűleg azért nincsenek ott, mert a játékok maximum "elmegy" kategóriába férnének bele a mozikban.
Ahhoz a "platformhoz" közelebb állna mint egy játékkonzolhoz.
Szerintem teljesen jó az a tíz óra. Úgyis lesz benne bőven újrajátszhatósági faktor!