Ez egy gyönyörű alkotás, de a feladat-orientáltság távol áll tőle. Ha szereted, hogy megmondják neked, mit kell tenned (pláne hogy miért), ha a random dolgokra bámulás, előtte esetleg lassan feléjük sétálás, és/vagy köznapi tárgyak poétikus körbeírása nem vonzó program számodra, akkor a KR0-val nehéz perceid lennének.
A legújabb updatettel szerencsére felkerült a képernyőre egy kis gomb, ami tesz utalásokat rá, hogy hova kéne menned legközelebb - vagy mondjuk úgy, nem véletlenszerű instrukciókat ad egyes helyek megtalálási módjáról. Enélkül könnyű volt elveszve autókázni a sötét semmiben, elhagyatott irodaépületekbe besétálni és a következő jelenetre bukkanni:
Na EZ para.
Ha eddig (egy magyar startup ipari parkban levő irodájában dolgozva) nem is voltak jól körvonalazott rémképzeteim arról, hogy egyszer erre sétálok be az épületbe... Most majd lesznek. Ó, igen.
Elsőként: egy irodista rémálom
Kentucky Route Zero, ezzel játszom most. Persze csak amennyire ezt az igét lehet használni rá, hiszen nehéz egy feladatoktól és céloktól mentes, tipikus játékelemek hiányában semmilyen zsánerbe nem illeszkedő, interaktív LSD badtripet játéknak nevezni. Mindegy is... Csak egy pillanatot akarok megosztani belőle.