(A fontos tárgyakat NAGY BETŰVEL emeltem ki. Egy jó tanács indulás előtt: ha nem tudod, hogy hova lehet kattintani a képernyőn, nyomd meg a TAB-ort, így megjelennek a kattintható területek)
Történetünk egy kellemes reggellel kezdődik, és Gromitot irányíthatod. Reggelit kell készíteni Wallace-nak. Húzd meg az ajtó melletti kart, hogy Wallace kikeljen az ágyából. Azon nyomban leadja a rendelést: tojást kér, pirítóssal és mézzel.
A méz a legegyszerűbb, csak húzd meg az ablak melletti kart és már készen is van.
Menj ki az ajtón. Megjött a posta. Kapd fel a leveleket és add oda Wallace-nak őket, ha akarod előtte vizsgáld meg a bejárati ajtó melletti esernyőtartót is. Csak számlákat kapott Wallace, szóval nincs túl jó kedve. Gyorsan magához is szólítja a tollát, hogy kitöltsön egy csekket. Vedd fel a KEREKES BORZOT, majd irány a konyha (ki a szobából, el a lépcső mellett, a leghátsó ajtó az). Kezdődhet a reggeli készítés: Nyomd meg a hűtő melletti piros gombot. Láthatod, hogy a tojás sütő szerkezet nem igazán működik. Helyezd el a KEREKES BORZOT a tyúk előtti részre. Próbáld ki megint a gépet. Ezúttal a kalapács csapott túl nagyot a tojásra. A konyha bejárata melletti kapcsoló a megoldás. Kapcsold gyengébb fokozatra, és már semmi sem áll a finom tükörtojás útjába.
A következő pont a listán a pirítós. Mi sem egyszerűbb: a bejárati ajtó melletti pirítós sütőre kattintva már el is készül. De egy mókus ellopja. Látható, hogy mindig ugyan oda ugrik. A hűtőből vedd ki a VAJat és tedd oda, ahova mindig ugrik a rágcsáló, ezzel megakadályozva őt a lopásban.
Add oda Wallace-nak a kész reggelit. Fogyasztása közben feltűnik Mr. Paneer és lead egy rendelést ötven gallon mézre estig....
Pince. Az aprócska kaptárnak nagyon nagy mennyiségű virágra lesz szüksége, ha estig megfelelő mennyiségű mézet akar Wallace leszállítani. Vedd fel a virágot az asztalról, és tedd bele a méh etető gép bal oldalán lévő csőbe. Egy csepp méz a jutalmad (és hogy láthatod, miként is működik a masina). Wallace rá is döbben, hogy több virágra van szükség! Vedd fel a polcról a robotegér (sajt detektor) TÁVIRÁNYÍTÓját, majd hagyd el a pincét. Járd be a házat: a konyhában vedd fel a PIRÍTÓSt, az emeleten pedig a GORGONZOLA SAJTot. Menj ki a házból és beszélgess Miss Flittel. Ő bizony nem fog neked virágot adni, csak MAGOKat. Érdemes körbe kattintgatni a virágait a beszélgetésekért :)
Ültesd is el a MAGOKat a földes részre, mire Flitt kisasszony megemlíti, hogy 2-3 hónap alatt szépen meg fognak nőni. Ekkor Wallace-nak eszébe jut, hogy eltett egy szórólapot, amin izom növelő szert reklámoznak (ugyan ezt dobta ki Gromit is az elején). Talán át tudja alakítani növény növelőre. Összetevők: Grotein, Energides és Strongium.
Az utcán beszélgess Major Crummal, akinek megdönthetetlen bizonyítéka van arról, hogy az ellenség támadja a várost. Másodszorra a bizonyítékot is megmutatja, ami egy csiga, mely a házába húzódott, tehát tudja, hogy jön a légi támadás. Vedd fel a CSIGÁt. Vizsgáld meg a bőröndjét is. Kiderül, hogy Grotein szeleteket tart benne, hiszen háborús időkben kell az ellátmány. Nem fog adni belőle, mert csak vészhelyzetben használható.
Menj vissza a kertbe és add oda Flitt kisasszonynak a csigát. Úgy elkezd sikoltozni, mint egy sziréna. Major Crum egyből azt hiszi, hogy légi támadás van, így bemenekül Wallace-ék pincéjébe. Irány a ház. A konyhában a szekrényből próbáld meg kivenni a teát, amiben Strongium van. A mókus ezt is ellopja. Menj ki a kertbe, láthatod, hogy a mókus a fán van. Add oda neki a PIRÍTÓSt, mire az elejti a teát, ami egyenesen Flitt kisasszony mellkasára esik. Wallace nem nagyon tudja kifejezni ezt szavakban, szóval verbális úton nem lesz meg a Strongium. (egyébként érdemes végighallgatni minden beszélgetést ezzel kapcsolatban. Felettébb kínos pillanat egy angol úriembernek, mint Wallace :) ).
Most menj szépen le a pincébe, de előtte vedd fel a DÖGCÉDULÁt az esernyőtartóból. Ha a táskára kattintasz kapsz egy Grotein szeletet, de amint megpróbálod elhagyni a pincét, Major Crum Wallace szájába tömi azt, hogy legyen ereje a fronton. Menj vissza a pincébe és beszélgess Crummal. Elővesz három fényképet, hogy régi történeteket meséljen. Kérdezd ki mind a háromról, mire a beszélgetés odáig jut, hogy ki kéne mennie a frontra. De kéne neki dögcédula, sisak és valaki, akire rábízhatja a Grotein szeletek őrzését. Vedd le a méhkaptár tetejét (amit csak akkor tudsz megtenni, ha a jobb szélen lévő lemezjátszón bekapcsolod az angol himnuszt) és add oda Crumnak a DÖGCÉDULÁval egyetemben. Beszélgess vele, mire kijelenti, hogy nincs kire bíznia a Grotein szeleteket. Kattints Gromitra, hogy ez a probléma is megoldásra kerüljön. Miután Crum távozott, kérj Gromittól egy GROTEIN SZELETet. Hagyd el a pincét, sőt az házat és az utcát is: irány a város!
Itt egyből találkozol Mr. Paneerrel, aki oda adja neked a térképet, amivel séta nélkül tudsz a helyszínek közt váltani. Vegyél el egy WENSLEYDALE SAJTot az ingyenes minták közül. A rendőrség épületének oldalán bekukucskálva meglátod, hogy a sajtdetektor robotot bezárták a sajtbolt feldúlásáért. Egyébként az egérben található az Energides. Ha rendőrség bejárata melletti táblára kattintasz, a rendőr kihallgatja az elkövetőt, akit csak akkor enged el, ha az megbánást tanúsít. Ehhez persze segítséget kell nyújtanod. Először kattints a rendőr sisakjára, hogy levegye azt. Tedd bele a GORGONZOLA SAJTot. Majd a rácsokon keresztül dobd be a WENSLEYDALE SAJTot, ami így az ágy alá esik. Most jöhet a kihallgatás. Kattints a táblára, majd nézz be a rácsokon és vedd elő a TÁVIRÁNYÍTÓt. Először a rendőr azt kéri, hogy nézzen rá, amikor vele beszél. Állítsd a szenzorokat a Gorgonzola sajtra. Következő kérdés: rosszul érzi-e magát, azért, amit tett. Állítsd a kart Wesleydale sajtra, hogy az egér a sarokba szaladjon „szégyenében”. Az utolsó kérdés, hogy újra megteszi-e, ha szabadon engedik. Állítsd a kart a Rotterdam sajtra, amit nem talál az egér, szóval bólogat, hogy nem. Ezzel ki is szabadul a robot, Wallace pedig egy ENERGIDES boldog tulajdonosa.
Most beszélgess az újságárussal, majd vizsgáld meg az ablak alatt virágokat, mire a férj véletlen lelöki az egyiket. Ezt fel is veheted, meg is etetheted a méhekkel, igazából nem számít. Most beszélj ismét az újságárussal, aki meginvitál téged egy kis játékra. Szavakat kell mondanod neki, amiből ő összerak egy sértést a férje számára. Az újságárus bódéban található tárgyakból jönnek a szavak. Első kettőre mindegy, hogy mit mondasz, de a harmadik legyen a „Mouth Melters – Mild” a negyedik pedig a „Stuff for Gentlemen”. Ezzel a férj lelöki a lila virágot is, amire nagy szükséged van. Irány a kert, ahol a még ki nem nőtt virágágyásra rakd le a virágot és hívd fel rá Flitt kisasszony figyelmét. A teafilter le is esik a mellkasáról, ezzel Wallace beszerezte az utolsó hozzávalót is: a STRONGIUMot. Irány a konyha.
Rakd be a GROTEIN SZELETet, a STRONGIUMot és az ENERGIDESt a mixerbe, hogy elkészüljön a csoda növesztő szer. Wallace az elültetett magokra önti, amitől hatalmas százszorszépek nőnek. Tépd le őket és etesd meg a méhekkel.
Ugyan az 50 gallon méz le lett szállítva, de újabb problémával kell szembenéznie a városnak! Hatalmas méhek támadása! Ismét Gromitot irányíthatod. Rá vár a méh probléma megoldása. Menj ki a szobából. Láthatod, hogy egy méh lemegy a pincébe, Wallace pedig rájön, hogy a formula nem csak a virágokat növesztette meg, hanem a méheket is. Menj a konyhába Wallace után. A jelenet után átkutathatod a házat. A konyhában vedd fel a SERPENYŐt, majd a földről az ÜZENETRÖGZÍTŐt. Menj ki a konyhából, vizsgáld át Wallace ruháit is vedd fel a térképet és a TÁVIRÁNYÍTÓt. A pincébe csak azért érdemes lemenni, hogy lásd miként táncikálnak a méhek. Az emeleten láthatod, hogy egy méh alszik az ágyon az altató dal hatására. Vedd fel az ÜTŐt majd, menj le a földszintre, húzd meg az ébresztő kart, majd az emeleten vedd fel az altató LEMEZt. Irány az udvar.
Itt rakd a bal szélső kerti törpe kezébe az ÜTŐt. A fán lógó Miss Flitt szájbarágósan elmagyarázza, hogy az SOS ÜZENETet add oda Wallace-nak. Menj a hátsó udvarra a garázs melletti ajtón és dobd le a LEMEZt a pincébe. Itt az ideje egy kis lövöldözésnek. A földszinten segíts Crumnak lelőni a méheket. Először is lődd meg a stoptáblás törpét, hogy megjelenjen egy tó, majd lődd le azt a méhet, amelyik felette repked. Amikor bele esik a tóba lődd meg megint a törpét. Most jöhet a kuka, amiről lerepül a teteje, majd a fa tetején lévő mókusház, minek hatására Flitt kisasszony ölébe hull némi eleség a mókusnak. Lődd le a méhet a kuka felett, majd lődd meg a mókust. Lődd meg a fészer ajtaját, hogy kijöjjön a fűnyíró robot, lődd meg a méhet, amelyik felette repked és lődd meg a robotot, hogy visszamenjen. Ezzel el is van rendezve a kert. A városban is rendet kéne rakni.
Itt három méh terrorizálja a sajtboltot, a rendőr meg csak annyit mond, hogy valahogy el kéne őket kapni. Add oda az újságárusnak az ÜZENETRGZÍTőt, hogy hazamenjen, majd a SERPENYőt helyezd el a ponyvát tartó rúd alá. Menj a sajtbolt mellé, és rázd meg az ereszcsatornát. Ezzel megoldódott a város méh problémája. Mielőtt távozol vedd fel a SAJTot a földről. Vissza a házba.
Lent a pincében a TÁVIRÁNYÍTÓt Wensleydale-re állítva hívd magadhoz az egeret, majd menj ki a hátsó udvarba, dobd le a sajtot a pincébe. Menj vissza a alagsorba, szállj be a robotba és irányítsd a sajthoz. A kaptár tetején vedd fel a LEMEZt és tedd a lejátszóra, hogy az összes méhecske álomra szenderüljön. Menj be a konyhába, ahol Wallace végre meghallja szegény Flitt kisasszony segélykérését. A jelent során egy hatalmas méhkirálynő elrabolja Wallace-t. Gromitnak nincs más lehetősége, mint utána eredni a mézszállító autóval.
A Telltale Games történetének második legjobb üldözési jelenetét láthatjuk (az első a Strong Bad negyedik epizódjában volt).
Amint megkapod az irányítást kattints a rádióra. Nyisd ki a kesztyűtartót és vedd ki a KARt. Majd nyomd meg a középső gombot, hogy kinyíljon a tetőablak. Végül kapcsold be az automata pilótát.
Mássz ki a tetőablakon és rakd a KARt a helyére, emeld fel vele a létrát. Miután átszáguldottál a tyúkólon és eltört a létra, mássz vissza a kocsiba és nyomd meg a bal szélső gombot, hogy a csirke eltűnjön a szélvédőről. Mássz megint ki és fogd meg a TOLLat az ablaktörlőn. Mássz fel a létrán és csiklandozd meg a királynőt a TOLLal, hogy elejtse Wallace-t. De ezzel még nincs vége az üldözésnek.
Az alagútban nincs értelme lövöldözni a királynőt, legalábbis még nem. Jobb egérgombbal lépj vissza Wallace irányítására. Nyisd fel a méztartály fedelét és önts bele a növekedés szérumból. A rádiót kapcsold arra a csatornára, aminek hatására a királynő elneveti magát. Most térj vissza Gromithoz (nézz bele a periszkópba) és amikor a királynő nevet lődd szájba.
GRATULÁLOK. Lejátszottad Wallace és Gromit nagy kalandjának első negyedét.
A reggeli:
Történetünk egy kellemes reggellel kezdődik, és Gromitot irányíthatod. Reggelit kell készíteni Wallace-nak. Húzd meg az ajtó melletti kart, hogy Wallace kikeljen az ágyából. Azon nyomban leadja a rendelést: tojást kér, pirítóssal és mézzel.
A méz a legegyszerűbb, csak húzd meg az ablak melletti kart és már készen is van.
Menj ki az ajtón. Megjött a posta. Kapd fel a leveleket és add oda Wallace-nak őket, ha akarod előtte vizsgáld meg a bejárati ajtó melletti esernyőtartót is. Csak számlákat kapott Wallace, szóval nincs túl jó kedve. Gyorsan magához is szólítja a tollát, hogy kitöltsön egy csekket. Vedd fel a KEREKES BORZOT, majd irány a konyha (ki a szobából, el a lépcső mellett, a leghátsó ajtó az). Kezdődhet a reggeli készítés: Nyomd meg a hűtő melletti piros gombot. Láthatod, hogy a tojás sütő szerkezet nem igazán működik. Helyezd el a KEREKES BORZOT a tyúk előtti részre. Próbáld ki megint a gépet. Ezúttal a kalapács csapott túl nagyot a tojásra. A konyha bejárata melletti kapcsoló a megoldás. Kapcsold gyengébb fokozatra, és már semmi sem áll a finom tükörtojás útjába.
A következő pont a listán a pirítós. Mi sem egyszerűbb: a bejárati ajtó melletti pirítós sütőre kattintva már el is készül. De egy mókus ellopja. Látható, hogy mindig ugyan oda ugrik. A hűtőből vedd ki a VAJat és tedd oda, ahova mindig ugrik a rágcsáló, ezzel megakadályozva őt a lopásban.
Add oda Wallace-nak a kész reggelit. Fogyasztása közben feltűnik Mr. Paneer és lead egy rendelést ötven gallon mézre estig....
A mézkészítés:
Pince. Az aprócska kaptárnak nagyon nagy mennyiségű virágra lesz szüksége, ha estig megfelelő mennyiségű mézet akar Wallace leszállítani. Vedd fel a virágot az asztalról, és tedd bele a méh etető gép bal oldalán lévő csőbe. Egy csepp méz a jutalmad (és hogy láthatod, miként is működik a masina). Wallace rá is döbben, hogy több virágra van szükség! Vedd fel a polcról a robotegér (sajt detektor) TÁVIRÁNYÍTÓját, majd hagyd el a pincét. Járd be a házat: a konyhában vedd fel a PIRÍTÓSt, az emeleten pedig a GORGONZOLA SAJTot. Menj ki a házból és beszélgess Miss Flittel. Ő bizony nem fog neked virágot adni, csak MAGOKat. Érdemes körbe kattintgatni a virágait a beszélgetésekért :)
Ültesd is el a MAGOKat a földes részre, mire Flitt kisasszony megemlíti, hogy 2-3 hónap alatt szépen meg fognak nőni. Ekkor Wallace-nak eszébe jut, hogy eltett egy szórólapot, amin izom növelő szert reklámoznak (ugyan ezt dobta ki Gromit is az elején). Talán át tudja alakítani növény növelőre. Összetevők: Grotein, Energides és Strongium.
Az utcán beszélgess Major Crummal, akinek megdönthetetlen bizonyítéka van arról, hogy az ellenség támadja a várost. Másodszorra a bizonyítékot is megmutatja, ami egy csiga, mely a házába húzódott, tehát tudja, hogy jön a légi támadás. Vedd fel a CSIGÁt. Vizsgáld meg a bőröndjét is. Kiderül, hogy Grotein szeleteket tart benne, hiszen háborús időkben kell az ellátmány. Nem fog adni belőle, mert csak vészhelyzetben használható.
Menj vissza a kertbe és add oda Flitt kisasszonynak a csigát. Úgy elkezd sikoltozni, mint egy sziréna. Major Crum egyből azt hiszi, hogy légi támadás van, így bemenekül Wallace-ék pincéjébe. Irány a ház. A konyhában a szekrényből próbáld meg kivenni a teát, amiben Strongium van. A mókus ezt is ellopja. Menj ki a kertbe, láthatod, hogy a mókus a fán van. Add oda neki a PIRÍTÓSt, mire az elejti a teát, ami egyenesen Flitt kisasszony mellkasára esik. Wallace nem nagyon tudja kifejezni ezt szavakban, szóval verbális úton nem lesz meg a Strongium. (egyébként érdemes végighallgatni minden beszélgetést ezzel kapcsolatban. Felettébb kínos pillanat egy angol úriembernek, mint Wallace :) ).
Most menj szépen le a pincébe, de előtte vedd fel a DÖGCÉDULÁt az esernyőtartóból. Ha a táskára kattintasz kapsz egy Grotein szeletet, de amint megpróbálod elhagyni a pincét, Major Crum Wallace szájába tömi azt, hogy legyen ereje a fronton. Menj vissza a pincébe és beszélgess Crummal. Elővesz három fényképet, hogy régi történeteket meséljen. Kérdezd ki mind a háromról, mire a beszélgetés odáig jut, hogy ki kéne mennie a frontra. De kéne neki dögcédula, sisak és valaki, akire rábízhatja a Grotein szeletek őrzését. Vedd le a méhkaptár tetejét (amit csak akkor tudsz megtenni, ha a jobb szélen lévő lemezjátszón bekapcsolod az angol himnuszt) és add oda Crumnak a DÖGCÉDULÁval egyetemben. Beszélgess vele, mire kijelenti, hogy nincs kire bíznia a Grotein szeleteket. Kattints Gromitra, hogy ez a probléma is megoldásra kerüljön. Miután Crum távozott, kérj Gromittól egy GROTEIN SZELETet. Hagyd el a pincét, sőt az házat és az utcát is: irány a város!
Itt egyből találkozol Mr. Paneerrel, aki oda adja neked a térképet, amivel séta nélkül tudsz a helyszínek közt váltani. Vegyél el egy WENSLEYDALE SAJTot az ingyenes minták közül. A rendőrség épületének oldalán bekukucskálva meglátod, hogy a sajtdetektor robotot bezárták a sajtbolt feldúlásáért. Egyébként az egérben található az Energides. Ha rendőrség bejárata melletti táblára kattintasz, a rendőr kihallgatja az elkövetőt, akit csak akkor enged el, ha az megbánást tanúsít. Ehhez persze segítséget kell nyújtanod. Először kattints a rendőr sisakjára, hogy levegye azt. Tedd bele a GORGONZOLA SAJTot. Majd a rácsokon keresztül dobd be a WENSLEYDALE SAJTot, ami így az ágy alá esik. Most jöhet a kihallgatás. Kattints a táblára, majd nézz be a rácsokon és vedd elő a TÁVIRÁNYÍTÓt. Először a rendőr azt kéri, hogy nézzen rá, amikor vele beszél. Állítsd a szenzorokat a Gorgonzola sajtra. Következő kérdés: rosszul érzi-e magát, azért, amit tett. Állítsd a kart Wesleydale sajtra, hogy az egér a sarokba szaladjon „szégyenében”. Az utolsó kérdés, hogy újra megteszi-e, ha szabadon engedik. Állítsd a kart a Rotterdam sajtra, amit nem talál az egér, szóval bólogat, hogy nem. Ezzel ki is szabadul a robot, Wallace pedig egy ENERGIDES boldog tulajdonosa.
Most beszélgess az újságárussal, majd vizsgáld meg az ablak alatt virágokat, mire a férj véletlen lelöki az egyiket. Ezt fel is veheted, meg is etetheted a méhekkel, igazából nem számít. Most beszélj ismét az újságárussal, aki meginvitál téged egy kis játékra. Szavakat kell mondanod neki, amiből ő összerak egy sértést a férje számára. Az újságárus bódéban található tárgyakból jönnek a szavak. Első kettőre mindegy, hogy mit mondasz, de a harmadik legyen a „Mouth Melters – Mild” a negyedik pedig a „Stuff for Gentlemen”. Ezzel a férj lelöki a lila virágot is, amire nagy szükséged van. Irány a kert, ahol a még ki nem nőtt virágágyásra rakd le a virágot és hívd fel rá Flitt kisasszony figyelmét. A teafilter le is esik a mellkasáról, ezzel Wallace beszerezte az utolsó hozzávalót is: a STRONGIUMot. Irány a konyha.
Rakd be a GROTEIN SZELETet, a STRONGIUMot és az ENERGIDESt a mixerbe, hogy elkészüljön a csoda növesztő szer. Wallace az elültetett magokra önti, amitől hatalmas százszorszépek nőnek. Tépd le őket és etesd meg a méhekkel.
Az óriás méhek:
Ugyan az 50 gallon méz le lett szállítva, de újabb problémával kell szembenéznie a városnak! Hatalmas méhek támadása! Ismét Gromitot irányíthatod. Rá vár a méh probléma megoldása. Menj ki a szobából. Láthatod, hogy egy méh lemegy a pincébe, Wallace pedig rájön, hogy a formula nem csak a virágokat növesztette meg, hanem a méheket is. Menj a konyhába Wallace után. A jelenet után átkutathatod a házat. A konyhában vedd fel a SERPENYŐt, majd a földről az ÜZENETRÖGZÍTŐt. Menj ki a konyhából, vizsgáld át Wallace ruháit is vedd fel a térképet és a TÁVIRÁNYÍTÓt. A pincébe csak azért érdemes lemenni, hogy lásd miként táncikálnak a méhek. Az emeleten láthatod, hogy egy méh alszik az ágyon az altató dal hatására. Vedd fel az ÜTŐt majd, menj le a földszintre, húzd meg az ébresztő kart, majd az emeleten vedd fel az altató LEMEZt. Irány az udvar.
Itt rakd a bal szélső kerti törpe kezébe az ÜTŐt. A fán lógó Miss Flitt szájbarágósan elmagyarázza, hogy az SOS ÜZENETet add oda Wallace-nak. Menj a hátsó udvarra a garázs melletti ajtón és dobd le a LEMEZt a pincébe. Itt az ideje egy kis lövöldözésnek. A földszinten segíts Crumnak lelőni a méheket. Először is lődd meg a stoptáblás törpét, hogy megjelenjen egy tó, majd lődd le azt a méhet, amelyik felette repked. Amikor bele esik a tóba lődd meg megint a törpét. Most jöhet a kuka, amiről lerepül a teteje, majd a fa tetején lévő mókusház, minek hatására Flitt kisasszony ölébe hull némi eleség a mókusnak. Lődd le a méhet a kuka felett, majd lődd meg a mókust. Lődd meg a fészer ajtaját, hogy kijöjjön a fűnyíró robot, lődd meg a méhet, amelyik felette repked és lődd meg a robotot, hogy visszamenjen. Ezzel el is van rendezve a kert. A városban is rendet kéne rakni.
Itt három méh terrorizálja a sajtboltot, a rendőr meg csak annyit mond, hogy valahogy el kéne őket kapni. Add oda az újságárusnak az ÜZENETRGZÍTőt, hogy hazamenjen, majd a SERPENYőt helyezd el a ponyvát tartó rúd alá. Menj a sajtbolt mellé, és rázd meg az ereszcsatornát. Ezzel megoldódott a város méh problémája. Mielőtt távozol vedd fel a SAJTot a földről. Vissza a házba.
Lent a pincében a TÁVIRÁNYÍTÓt Wensleydale-re állítva hívd magadhoz az egeret, majd menj ki a hátsó udvarba, dobd le a sajtot a pincébe. Menj vissza a alagsorba, szállj be a robotba és irányítsd a sajthoz. A kaptár tetején vedd fel a LEMEZt és tedd a lejátszóra, hogy az összes méhecske álomra szenderüljön. Menj be a konyhába, ahol Wallace végre meghallja szegény Flitt kisasszony segélykérését. A jelent során egy hatalmas méhkirálynő elrabolja Wallace-t. Gromitnak nincs más lehetősége, mint utána eredni a mézszállító autóval.
Az üldözés:
A Telltale Games történetének második legjobb üldözési jelenetét láthatjuk (az első a Strong Bad negyedik epizódjában volt).
Amint megkapod az irányítást kattints a rádióra. Nyisd ki a kesztyűtartót és vedd ki a KARt. Majd nyomd meg a középső gombot, hogy kinyíljon a tetőablak. Végül kapcsold be az automata pilótát.
Mássz ki a tetőablakon és rakd a KARt a helyére, emeld fel vele a létrát. Miután átszáguldottál a tyúkólon és eltört a létra, mássz vissza a kocsiba és nyomd meg a bal szélső gombot, hogy a csirke eltűnjön a szélvédőről. Mássz megint ki és fogd meg a TOLLat az ablaktörlőn. Mássz fel a létrán és csiklandozd meg a királynőt a TOLLal, hogy elejtse Wallace-t. De ezzel még nincs vége az üldözésnek.
Az alagútban nincs értelme lövöldözni a királynőt, legalábbis még nem. Jobb egérgombbal lépj vissza Wallace irányítására. Nyisd fel a méztartály fedelét és önts bele a növekedés szérumból. A rádiót kapcsold arra a csatornára, aminek hatására a királynő elneveti magát. Most térj vissza Gromithoz (nézz bele a periszkópba) és amikor a királynő nevet lődd szájba.
GRATULÁLOK. Lejátszottad Wallace és Gromit nagy kalandjának első negyedét.