Az elinduláshoz...

A kezdő építési lánc nagyjából úgy néz ki, hogy barrack-power plant-light factory-turret center-power plant-laboratory, de itt is felhívnám a figyelmet a lövegekre. Minden turret center 8db löveget tud kiszolgálni (az ütegek darabonként +1 energiát fogyasztanak), amelyeket ráadásul tisztes távolságra is ki lehet pakolni, viszont ne szórd szét ezeket, hanem közvetlenül egymás mellé csomókban tedd le...

Fegyverkezési verseny!

Az ion és a plazma a járművek ellen jó, gyalogság-aprításra használjuk az auto-cannon-t, területsebzésre pedig a rail-t és a rakétákat. A sniper laser a nagy hatótáv miatt lehet okos választás. Létezik továbbá egy HP healer nevű fegyver, amivel a sebzésnek megfelelő energia (életerő) töltődik vissza. Abszolút kedvenc azonban Vanguard ágyúja, ami iszonyatosat szól, cserébe viszont az újratöltés elég hosszú. 

A mesterlövészek

Azon pályákon, ahol kötött számú egységünk van, és ebből egynéhány sniper lasert birtokol, nos nagyon vigyázzunk az utóbbiakra. Tulajdonképpen a telepített lövegeket csakis ezekkel érdemes támadni, mert hatósugárban bármilyen más fegyvert felülmúlnak. A légibázisos misszióban például kizárólag ilyeneket gyártottam, és az ellenfél lőtávolán kívülre helyezkedve fel lehetett aprítani mindent.

Ezekre gyúrtam

A parancsnoki képességek közül a kampányban az Area Repair, továbbá az Overload-Electric Strike-Explosion trió bizonyult a leghasznosabbnak. A területre ható "gyógyítást" nem kell magyarázni, viszont a halálos hármas bármely szóló küldetésben, ahol csak a kis csapatunk és egy pályányi ellenfél van jelen, nagyot tarolhat. Az ellenséges járművet elég felderíteni, aztán már mehet is rá a rontás...

Tower Defense

Ezen a pályán sokat fogtok anyázni. Az első kanyar után nagyjából középen két egymás mellé tett anti-infantry löveggel kezdjünk, majd ezek elé három darab anti-tank torony jön, és végül hátra 3 légvédelem. A trükk, hogy mindig csak az utolsó pillanatban javítsunk, és a pirosan lézerező járművekre rögtön dobjunk bombát. Chimerát nem használtam, ja és nyersanyagot tartalékoljatok a következő hullámra.

Nincs power!

Áram nélkül nem működnek a lövegek, ergo támadd az erőműveket először. A lövegek sajátossága, hogy tartozik hozzájuk egy központ, ez megint csak kiemelt célpont, mert ha ezt kilövöd, az alegységek (lövegek) is vele pusztulnak. Az AI folyamatos termelésre van ráállva, szóval amíg a gyárait ki nem ütöd, özönlik a jónép, ugyanakkor a kis ravasz rögtön újat is épít, úgyhogy kövessük a dolgozókat...   

A háziorvos ajánlásával!

A saját bevált formulám szerint úgy 8-10 dolgozó főépületenként, és négy light factory, meg rengeteg power kell egy sikeres előrenyomuláshoz. A trükk, hogy csak Chimera és Sniper Laser kombinációt gyártunk, de ezt folyamatosan. A gyártósorokat akkor is töltsük fel, ha az egységlimitet elértük, így mihelyst veszteségünk lesz, jön az utánpótlás rögtön. A power a lövegekhez kell majd, ezzel zárjuk le a gócokat.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!