Az elinduláshoz...
A kezdő építési lánc nagyjából úgy néz ki, hogy barrack-power plant-light factory-turret center-power plant-laboratory, de itt is felhívnám a figyelmet a lövegekre. Minden turret center 8db löveget tud kiszolgálni (az ütegek darabonként +1 energiát fogyasztanak), amelyeket ráadásul tisztes távolságra is ki lehet pakolni, viszont ne szórd szét ezeket, hanem közvetlenül egymás mellé csomókban tedd le...
Fegyverkezési verseny!
Az ion és a plazma a járművek ellen jó, gyalogság-aprításra használjuk az auto-cannon-t, területsebzésre pedig a rail-t és a rakétákat. A sniper laser a nagy hatótáv miatt lehet okos választás. Létezik továbbá egy HP healer nevű fegyver, amivel a sebzésnek megfelelő energia (életerő) töltődik vissza. Abszolút kedvenc azonban Vanguard ágyúja, ami iszonyatosat szól, cserébe viszont az újratöltés elég hosszú.
A mesterlövészek
Azon pályákon, ahol kötött számú egységünk van, és ebből egynéhány sniper lasert birtokol, nos nagyon vigyázzunk az utóbbiakra. Tulajdonképpen a telepített lövegeket csakis ezekkel érdemes támadni, mert hatósugárban bármilyen más fegyvert felülmúlnak. A légibázisos misszióban például kizárólag ilyeneket gyártottam, és az ellenfél lőtávolán kívülre helyezkedve fel lehetett aprítani mindent.
Ezekre gyúrtam
A parancsnoki képességek közül a kampányban az Area Repair, továbbá az Overload-Electric Strike-Explosion trió bizonyult a leghasznosabbnak. A területre ható "gyógyítást" nem kell magyarázni, viszont a halálos hármas bármely szóló küldetésben, ahol csak a kis csapatunk és egy pályányi ellenfél van jelen, nagyot tarolhat. Az ellenséges járművet elég felderíteni, aztán már mehet is rá a rontás...
Tower Defense
Ezen a pályán sokat fogtok anyázni. Az első kanyar után nagyjából középen két egymás mellé tett anti-infantry löveggel kezdjünk, majd ezek elé három darab anti-tank torony jön, és végül hátra 3 légvédelem. A trükk, hogy mindig csak az utolsó pillanatban javítsunk, és a pirosan lézerező járművekre rögtön dobjunk bombát. Chimerát nem használtam, ja és nyersanyagot tartalékoljatok a következő hullámra.
Nincs power!
Áram nélkül nem működnek a lövegek, ergo támadd az erőműveket először. A lövegek sajátossága, hogy tartozik hozzájuk egy központ, ez megint csak kiemelt célpont, mert ha ezt kilövöd, az alegységek (lövegek) is vele pusztulnak. Az AI folyamatos termelésre van ráállva, szóval amíg a gyárait ki nem ütöd, özönlik a jónép, ugyanakkor a kis ravasz rögtön újat is épít, úgyhogy kövessük a dolgozókat...
A háziorvos ajánlásával!
A saját bevált formulám szerint úgy 8-10 dolgozó főépületenként, és négy light factory, meg rengeteg power kell egy sikeres előrenyomuláshoz. A trükk, hogy csak Chimera és Sniper Laser kombinációt gyártunk, de ezt folyamatosan. A gyártósorokat akkor is töltsük fel, ha az egységlimitet elértük, így mihelyst veszteségünk lesz, jön az utánpótlás rögtön. A power a lövegekhez kell majd, ezzel zárjuk le a gócokat.
[Fejlesztő] 2014. ápr. 5. @ de. 10:06
I actually recommend placing all turrets in just one small area. Start out with 3 Anti-Infantry Turrets next to each other, and then build a row of 3 Anti-Vehicle Turrets in front of them when you get the chance. Placing two anti-air turrets behind them all when air units arrive should make it easy to finish turret defense. Just don't forget to spam Chimeras when the game warns you of incoming Bombers (so the area-of-effect damage of Bombers is taken by Chimeras instead of your turrets).