Legyünk mi is TV elnökök!
Ezzel a kijelentéssel mutatnám be az újabb porosodó gyöngyszemet, ami nagy hatást tett rám egyszerűségével. A játék nem más, mint egy leegyszerűsített üzleti menedzser játék. Mint minden játéknak, ennek is van egy kis előtörténete, amiből megtudhatjuk, hogyan keveredünk mi oda, ahonnan a játék számunkra kezdődik.
Az alaptörténetet valójában annyira egyszerű, mint a facsipesz. Hősünk alváshoz készülődött a televízió képernyője előtt, amikor hangos zenei blokk ébreszti fel kezdeti álmosságából. Megpillantja álmai netovábbját egy gyönyörű teremtés személyében, aki a helyi televízióban műsorvezető. Ennél több sem kellett, egyből szerelem volt első látásra. Hősünk fejébe vette, hogy a nő kegyeit elnyeri bármi ára is lészen. Felkerekedett hát, hogy elmenjen álmai nőjéhez és elcsavarja a fejét. Szerencséjére, vagy szerencsétlenségére abban a pillanatban távozik az egyik műsorszerkesztő aki nem az ajtót használta távozása céljából. Belép az épületbe, beszáll a liftbe, majd az emelet elérésével kezdődnek a bonyodalmak. A kirúgásból adódóan kellőképpen felbőszült főnök, a lift felé haladva pillantja meg az éppen akkor, liftből kiszálló "balekunkat", akit elkapva meggyőz arról, hogy pont ő az ideális jelölt a műsorok további szerkesztéséhez. Itt vehetjük kezünkbe az irányítást, hogy a létra legaljáról kezdve végiglépkedjük a megfelelő fokokat célunk eléréséhez. Nem kis feladat vár ránk. Elsődleges célja a játéknak, hogy kedvesünk szívét meghódítsuk először csak kisebb csecsebecsékkel, később pedig már nagyobb ajándékokkal. Ugye, mondanom sem kell, hogy ezek az ajándékok nem általunk készített kis vackok, hanem méregdrága virágcsokrok, gyűrűk és még hatalmasabb meglepetések. Ezekre a pénzt elő kell teremtenünk valahonnan, ezért szinte megfeszülve kell robotolnunk, hogy a nőt minél hamarabb levegyük a lábáról.
A siker kulcsa a reklám
A sikerességhez nem árt, némi angolul tudás, de nem kell profinak lennünk ahhoz, hogy végigvigyük. Folyamatosan lesznek kihívások, amikkel szembe kell néznünk hogy teljesítsük a kívánalmakat. Arra kell törekednünk, hogy minél több néző üljön reklám alatt is a TV képernyői előtt. Személy szerint én utálom a reklámokat, de ennek ellenére oda lehet tapasztani a nézőket a fotelba, legalább olyannyira, mintha filmet néznének. Kezdetben a műsorpaletta elég gyér. Reklámokkal kell telespékelnünk egy teljes napi műsort, hogy legyen bevételünk. A műsorok szinte nézhetetlenek, de a későbbiek folyamán saját műsorokat is készíthetünk a ház stúdiójában. (Szappanoperáktól kezdve, a Farkasember szintű vérengzős horrorfilmeken keresztül a legbárgyúbb műsorokig, szinte mindent) A siker kulcsa a reklám. Ezt azért említem sokszor, mert kezdetben szinte csak ezzel operálhatunk. Ahogy pénz áll a házhoz, el kell költenünk filmek/sorozatok vásárlására, hogy még jobb reklámokat adhassunk el. De vigyázzunk, mert ha nem vagyunk elég figyelmesek, a nézőszámunk leeshet és akkor jön a nagy büntetés. Kezdetben 200.000$ van a zsebünkben, de hamar rájövünk, hogy ez semmire sem elég. Azt azért most leszögezném, hogy hiába költöd elején az összes vagyonod a Nőre, nem fog beléd szeretni annyira, hogy a következő napokat kihúzd. Próbáltam...:)
Érdemes a TV székházban jól körülnézni, mert sok dili-szoba található az épület különböző pontjain. A fejlesztők tényleg arra törekedtek, hogy jól érezzük magunkat egy-egy nehéz nap után. Az első 5 napom szinte végig rohangálással telt. Többször kellett az időgyorsítást levennem, hogy a reklámszakemberhez elmenjek, visszaérjek egy új reklámmal és lecseréljem egy másik reklámblokkal az előzőt, nézőszám hiány miatt.
Gazdálkodj(unk) okosan
Megszokhattuk, hogy minden pénzbe kerül, kivéve a reklámokat. A filmügynöknél tudjuk megvenni azokat a filmeket, amikről azt sejthetjük, hogy emeli a műsoraink nézhetőségi színvonalát. Ne dőljünk mindig be a magas árnak, mert egyáltalán nem biztos, hogy ha drága, akkor az jó is. Persze, előfordult már velem is, hogy nagyon mellényúltam. Megvettem a Mad-Max valamelyik részét, abban reménykedve, hogy a reklámot majd beteszem mellé és bankot robbantok vele. Közel sem értem el vele akkora sikert, mint pl. a National Geographic sorozat egyik epizódjával. Ki érti ezeket a digitális nézőket? A korábban megvásárolt filmeket eladhatjuk, ha már nagyon megszorultunk anyagilag. Ennek csak az a feltétele, hogy nem lehet betéve a programba. Érdemes a hírekre is pénzt kiadnunk, mert ezzel már megalapozhatjuk a kezdeti nézőszámot. Több stílusban is játszhatjuk a játékot, ill. 3 nehézségi szint közül választhatunk.