Az én koncepcióm egyfajta magyar eseményt feldolgozó játék.
Pl: 1956 FPS? Elsőre furcsán hangzik de lehet hozzá sztorit tekerni és egyebek simán eladható lenne...
Vagy egy RPG mondjuk a (magyar) középkorból? Olyan sok lehetőség lenne de mégis inkább a főbb dolgok diktálnak: Amerika Amerika
Amerika stb...
kolaka írta:
Az én koncepcióm egyfajta magyar eseményt feldolgozó játék.
Pl: 1956 FPS? Elsőre furcsán hangzik de lehet hozzá sztorit tekerni és egyebek simán eladható lenne...
Vagy egy RPG mondjuk a (magyar) középkorból? Olyan sok lehetőség lenne de mégis inkább a főbb dolgok diktálnak: Amerika Amerika
Amerika stb...
Ha el is készülne, tartok tőle, hogy ugyanolyan kupac szar lenne, mint a 2006-os film. (ami bár magyar, de amcsi forgatókönyvírók és producerek működtek közre benne. A végeredmény magáért beszél. )
kolaka írta: Az én koncepcióm egyfajta magyar eseményt feldolgozó játék.
Pl: 1956 FPS? Elsőre furcsán hangzik de lehet hozzá sztorit tekerni és egyebek simán eladható lenne...
Vagy egy RPG mondjuk a (magyar) középkorból? Olyan sok lehetőség lenne de mégis inkább a főbb dolgok diktálnak: Amerika Amerika
Amerika stb...
'56-ot 1956-ban is leszarták. Miért tennének másképp most?
Egy Kredenc szimulátorra befizetnék. Biztos jó lenne és a koncepció, meg a történet is megvan. Félévente DLC-ket meg mindenféle letölthető tartalmakat árulnék hozzá. Javárj ez a Sims...
Slaughteratthebrisz írta:
Egy Kredenc szimulátorra befizetnék. Biztos jó lenne és a koncepció, meg a történet is megvan. Félévente DLC-ket meg mindenféle letölthető tartalmakat árulnék hozzá. Javárj ez a Sims...
+ 1, már akár most előrendelném
Szerintem írjunk a Kickstarternek, hogy elkezdődjön a projekt
Az én koncepcióm egyfajta magyar eseményt feldolgozó játék.
Pl: 1956 FPS? Elsőre furcsán hangzik de lehet hozzá sztorit tekerni és egyebek simán eladható lenne...
Vagy egy RPG mondjuk a (magyar) középkorból? Olyan sok lehetőség lenne de mégis inkább a főbb dolgok diktálnak: Amerika Amerika
Amerika stb...
kolaka írta:
Az én koncepcióm egyfajta magyar eseményt feldolgozó játék.
Pl: 1956 FPS? Elsőre furcsán hangzik de lehet hozzá sztorit tekerni és egyebek simán eladható lenne...
Vagy egy RPG mondjuk a (magyar) középkorból? Olyan sok lehetőség lenne de mégis inkább a főbb dolgok diktálnak: Amerika Amerika
Amerika stb...
'56-ot 1956-ban is leszarták. Miért tennének másképp most?
Egy Kredenc szimulátorra befizetnék. Biztos jó lenne és a koncepció, meg a történet is megvan. Félévente DLC-ket meg mindenféle letölthető tartalmakat árulnék hozzá. Javárj ez a Sims...
Az én koncepcióm egyfajta magyar eseményt feldolgozó játék.
Pl: 1956 FPS? Elsőre furcsán hangzik de lehet hozzá sztorit tekerni és egyebek simán eladható lenne...
Vagy egy RPG mondjuk a (magyar) középkorból? Olyan sok lehetőség lenne de mégis inkább a főbb dolgok diktálnak: Amerika Amerika
Amerika stb...
Az ötlet jó de egy amerikait miért érdekelné a magyar történelem?
Lehet kérlelni a NeoCore csapatát hogy hagyják Arthúr királyt és csináljanak inkább egy Magyarországon játszódó játékot. Én biztos befizetnék rá (már ha jó a sztori).
Az én koncepcióm egyfajta magyar eseményt feldolgozó játék.
Pl: 1956 FPS? Elsőre furcsán hangzik de lehet hozzá sztorit tekerni és egyebek simán eladható lenne...
Vagy egy RPG mondjuk a (magyar) középkorból? Olyan sok lehetőség lenne de mégis inkább a főbb dolgok diktálnak: Amerika Amerika
Amerika stb...
Hát a háttérsztorit elolvasva a pattogó kis buborék elég furcsa lenne. Valami szilárdabb jobb lenne habár én pár éve azt sem gondoltam volna hogy egy húspaca főszereplő lesz egy játékban. Beteg ötletek előre!
KOTOR 3, a Mass Effectek motorjával és dialógusrendszerével
Mindenképp egy Star Wars féle,most erre vagyok rá indulva.
1.Egy stratégiai melyben választhatsz kivel vagy és te döntöd el(menedzseled) a dolgokat.Mint egy TW.
2.Dragon Age csak SW-ba átültetve..
Én egy olyan játékot csinálnék ami körülbelül így nézne ki:
Egy RPG vagy TPS-ben vagy FPS-ben(inkább TPS) ami egy Sci-Fi világban játszódik,emberek vagyunk,akiket egy napon meglátogat egy bizonyos idegen faj,azzal a céllal,hogy az embereket belerángassák a galaxis életének a sűrűjébe.Magyarán az egész bolygót kilakoltatják.
A minket meglátogatott faj az emberek nagy részét elnyomja,rabszolgasorba kényszeríti,és a többieket szétszórják a galaxisban.
Mi választhatunk,hogy a rabszolgasorsúak,vagy a szétszórt emberekbe tartozik-e a karakterünk.
Ha a rabszolgasorsba taszítottak vagyunk,akkor az első célunk az,hogy kijussunk a fogva tartóink bolygójáról.Ebben találunk támogatókat bőségesen viszont nekünk csak becsempészett pisztolyaink és géppisztolyaink vannak,a szétszórt népekkel kellene felvennünk a kapcsolatot,hogy valamilyen segítőkezet tudnak-e nyújtani. Ez egy nap sikerül is viszont lehangoló hírek érkeznek,az emberek dolga kint se sokkal jobb mint s rabszolgáknak.Az embereket rengeteg helyen elutasították,kitagadták.
A fegyverek zömét viszont ők birtokolják ezek azonban sajnos kimerülnek a gépkarabélyokban,rakétavetőkben,ami nem túl kecsegtető a fogva tartók lézer-plazma meg anyám kínja fegyverei ellen().A segítség viszont jól jön így fegyverszállítmányokat kérünk és meg is kapjuk sikerre, kicselezve a ránk ügyelőket.Az éjszaka folyamán a lehető legtöbb ember felfegyverkezik,és a reggelkor akarnak kitörni.Mi egy kisebb csapatba verődünk ahol a terv az,hogy bejussunk a hangárba ahonnan hajót elkötve,megmeneküljünk a rémálomból.A probléma csak az,hogy ez a bolygó másik felén van így hát nem lesz egy egyszerű menet,de az elszántság a lényeg nemde?A történet folyamán rengeteg morális kérdés is elénk kerülne,ami természetesen hatással lesz a elkövetkezendőkben.
Huh most ezt kiötletelve úgy döntöttem a másik felét máskor gondolom ki .
Az egyik egy lövöldözős multis fps. Jó, tudom, volt itt BF2, BC2, meg hasonlók, de szerintem az igazi áttörés még mindig hátra van. A rombolható környezet - amivel azért nagyban hozzájárultak, hogy minél jobban beleélhesse magát az ember - már megvan, viszont az igazi háborús feeling szerintem még nem érkezett meg. A BC2-t kéne összegyúrni a BF2-vel, amit lehet, hogy a BF3 személyében már meg is kapunk, de ami még mindig nagyon hiányzik az a még több játékos eg szerón. A 128 playerig már igazán eljuthatnának. Aztán persze majd még mehetnénk tovább (még több játékos egy szerveren: 256, majd 512) csak azért ez már inkább a jövő zenéje, brutál gépek kellenének hozzá az tuti. Tehát körülbelül ezt csinálnám meg. Nagyon sok játékos egy szerón, rombolható környezet, hatalmas pályák, rengeteg fegyver és jármű. No meg minél több játékmód, mert azért elég jól lehet cifrázni ha sok a player meg nagy a map...
A másik egy LoTR játék lenne. Olyan M&B szerű játékmenettel (tudom, volt valami The last days vagy milyen mód, de sajna nekem nem futott, meg az amúgy sem olyan igazi Gyűrűk Ura...) persze sokkal finomabb harcrendszerrel, mert azért a M&B-ben eléggé le volt egyszerűsítve. Az AC-ban is remek a harcrendszer szerintem, ezt a kettőt kéne valahogy összegyúrni. Aztán még nagyon fontos lenne, hogy minél szabadabb világot kapjunk, ennél is fel hozom a M&B-et, mert egyáltalán nem rossz ötlet ami benne volt, tehát az az egészen nagy "szabad világ". Csak mondjuk el lehetne hagyni ezt a "térképen meneteléses" dolgot, és olyan wow-hoz hasonlóan csak beraknának egy nagy világba. Voltak már azért próbálkozások, például ott volt a LoTR Online, de az azért mégsem az igazi. Fejlődéses rendszert is rakhatnának bele, sőt az legyen is! A másik kérdés ugye, hogy online móka legyen vagy sem? Hát nem tudom. Ha flottul megtudnák csinálni az egyjátékos módot, akkor inkább csak az legyen benne (ugye megint itt a M&B, mint példa...). Remek játék születhetne belőle. Az összes ismert hőssel, helyszínekkel, izgalmas küldetésekkel, nagy, szabadon bejárható "térképpel" no meg fejlődéssel...
Ez most nem is annyira az lenne, hogy én milyen játékot készítenék, hanem inkább, hogy milyen játékokat várok a jövőben.
Én egy Risenre hasonlító kalandjátékot készítenék. Egy fantasy világba kerülő mai ember kalandjait feldolgozva.
A sztori azzal kezdődne, hogy lelőnek a Földön egy mágust, és a nála talált kristállyal térkaput tudnak nyitni a párhuzamos világba, ahonnét a mágus jött. De mert nem mágiával nyitják meg, a térkapu instabil, és a kristály egy idő után szétrobban. Átküldenek egy osztagot, hogy szerezze meg a másik világ mágusaitól a térkapu nyitásának módszerét. Az osztag egyik tagja (a játszható karakter) elszakad a csapattól és egyedül kell, hogy megismerje a világot, és teljesítse a feladatot.
A kalandok során sok különböző népet és harcost ismerne meg. Amikor elfogy a lőszere, kénytelen lenne kardokkal-lándzsákkal-íjakkal tovább harcolni a világ szörnyei és ellenséges harcosai ellen. Közben a szokásos módon fejlesztetnénk a karaktert. Kis nehezítésül minden játékbeli napon legalább egyszer ennie kellene a karakternek, amihez ugye valamilyen módszerrel mindig be kellene szerezni az ételt. Vagy vadászattal, vagy vásárlással, amihez viszont helyi pénz, vagy cserére alkalmas áru kellene.
Egy idő után persze rátalálna a játékos a mágusokra is, akiknek két frakciója harcol egymással a világban. Az egyik békésen, tanító jelleggel támogatja a többi embert. A másik mágus-csapat uralkodik a közönséges embereken. A játékosnak el kellene döntenie, hogy csatlakozik-e valamelyik mágus-frakcióhoz, győzelemre segítve őket, vagy megszerzi a térkapu nyitásának módját és hazatér a Földre.
Ezen túl persze igen sok mellékküldetést is bele lehetne szőni a történetbe, amikkel sokáig elbíbelődhetne a játékos.
A háromféle befejezésbe meglepő csavarokat lehetne rejteni, hogy az újabb végigjátszáskor a játékos ne akarja megint ugyanazt a befejezést választani.
Már vagy 5 hónapja halott a topic, ideje lökni rajta egyet:
Én egy Mass Effect univerzumban játszódó RPG-t képzelnék el, választható fajokkal (érdekes lenne hannar, vagy volus-ként játszani, esetleg egy elkor adeptus ) , rengeteg mellékküldivel, hogy a fő sztori után se "haljon ki" (ME2, dlc-k nélkül) vagy fejeződjön be (ME1) a sztori. Lényegében keverném az ME univerzumot az Elder Scrolls IV: Oblivion-nal. Lehetne benne rengeteg, nem csak textúrában eltérő páncél, fegyver, "dungeon" bolygók, és mondjuk néhány mechanikus implant (hogy egész Darth Vader-ré fejlesszük a karinkat ). Ó, és NE MMORPG legyen. És ha mondjuk még elég modbarát is lenne (Oblivion), akkor szinte örökké lehetne tolni (Oblivion-hoz még ma is jönnek ki igazán eredeti és nagy modok) Szerintem a ME trilógia után ezt létre lehetne hozni, ez egy akkora franchise, hogy botorság csupán 3 részt kiadni.
Én egy FPS alapon elkészített szerepjáték elemekkel dúsított, S.T.A.L.K.E.R. feelingű, Bad Company 2 grafikájú, Kalandjáték szerű valamit csinálnék, az tuti.
A szerkesztőségi anyagok vírusellenőrzését az ESET programcsomagokkal végezzük, amelyet a szoftver magyarországi forgalmazója, a Sicontact Kft. biztosít számunkra.