Emlékszem arra a küldire a GTA IV-ből, igazából akkor szivat, ha Dimitrit kell a végén üldözni. Először is hosszabb... Másodszor, ha sikerül felmászni a helikopterre (ha...) akkor még a fél városon végig kell üldözni drága keleti barátunkat, aki még rakétákkal is kedveskedik Ez még nem akkora gáz, de nekem (nem tudom, hogy másnak is) végig az üldözendő helikopterre áll rá a kamera. Ez nem pont előnyös dolog helikopter vezetése közben (számomra érthetetlen, miért nem lehet az egeres kormányzást elvetni a -ba, és inkább kamerakezelésre állítani ala San Andreas). Ilyenkor két választás van:
1. A röppályát nem látva megpróbálni nem ütközni egy felhőkarcolóval sem (1 halál), sem a rakétákkal, amiket legalább látsz
2. 1st person nézetben repülve legalább látod hogy merre repülsz, és a radar segítségével üldözőbe venni a másik helikopter (viszont egy darab rakétát sem fogsz látni (2 halál)
És ami a legkirályabb, ha ezt a szakaszt rontod el (ha lelőnek, ha elveszted a másik helikoptert), még egy átvezetőt is végig kell nézned, ahol Little Jacob még be is szól, hogy CSAK a helikoptert kellett volna követni!
Na itt törtek elő bennem nem túl finom megjegyzések, mind a játék kezelésére, mind a hülye karakterekre
Én meg úgy emlékszem hogy több GTA rész végjátékát is cheattel csináltam meg,mert amire odáig eljutottam,addigra már csak a végkifejlet érdekelt igazán.A 4.résszel nem játszottam,de arra tisztán emlékszem hogy anno a GTA III utolsó küldetésénél jóval egyszerűbb volt egy páncélozott harckocsi lekérésével elindulni az ellenfél bázisár.
Nemrég végeztem ki a GTA4-et, hát az utolsó küldetés felhúzott rendesen. Azért érdekes, hogy a lényegesen több léből és nagyobb munkaerővel gazdálkodó Rockstar 2002 óta képtelenek volt egy olyan felhasználóbarát checkpoint-rendszert betenni a GTA-kba, mint ami a Volition Saints Row 2-jében kitűnően működik.
Cirka tíz perces autós üldözés után megérkezek a főgenya búvóhelyére. 20 perc alatt kiirtom a testőrségét. 5 percig kergetem ez épületen belül, utána 5 percig a tengerparton. Felugrok a pajtások helikopterére. A játék kedvesen közli, hogy kezdjem nyomkodni a space-t, mint a meszes, hogy Niko felkússzon a Black Hawkra. Én nyomom is, mint a hülye, erre mi történik? Niko beleesik a vízbe, Mission Failed. Mondom kösz. 5 perc alatt kiúszok a partra (akkor tudom csak előkapni a telefont), klikk a küldetés megismétlésére, mit gondoltok hova kerültem vissza? Hát persze, hogy a tűzharc LEGELEJÉRE, annyi lőszerrel és életerővel ami a csata UTÁN maradt (azaz nem sokkal). Zsír.
Másodjára mondjuk sikerült a küldetés, de azt hiszem új billentyűzetet kell vennem, mert a Space valamiért kihagy azóta.
JohnBart írta:
Nemrég végeztem ki a GTA4-et, hát az utolsó küldetés felhúzott rendesen. Azért érdekes, hogy a lényegesen több léből és nagyobb munkaerővel gazdálkodó Rockstar 2002 óta képtelenek volt egy olyan felhasználóbarát checkpoint-rendszert betenni a GTA-kba, mint ami a Volition Saints Row 2-jében kitűnően működik.
Cirka tíz perces autós üldözés után megérkezek a főgenya búvóhelyére. 20 perc alatt kiirtom a testőrségét. 5 percig kergetem ez épületen belül, utána 5 percig a tengerparton. Felugrok a pajtások helikopterére. A játék kedvesen közli, hogy kezdjem nyomkodni a space-t, mint a meszes, hogy Niko felkússzon a Black Hawkra. Én nyomom is, mint a hülye, erre mi történik? Niko beleesik a vízbe, Mission Failed. Mondom kösz. 5 perc alatt kiúszok a partra (akkor tudom csak előkapni a telefont), klikk a küldetés megismétlésére, mit gondoltok hova kerültem vissza? Hát persze, hogy a tűzharc LEGELEJÉRE, annyi lőszerrel és életerővel ami a csata UTÁN maradt (azaz nem sokkal). Zsír.
Másodjára mondjuk sikerült a küldetés, de azt hiszem új billentyűzetet kell vennem, mert a Space valamiért kihagy azóta.
Én is pont így jártam vele szerencsére nekem a billentyűzetem sértetlenül megúszta.
hát overspeed... nekem csak ebbe a gamebe fordult elő hogy ugrálva káromkodva rugdostam össze vissza mindent. sikerül nyerni egy versenyt,egy motort berakom, elbukom a motorta versenyen. újra úőjra.de végül mindig alapszarral mentem mert elvesztettem mindent
Nemrég végeztem ki a GTA4-et, hát az utolsó küldetés felhúzott rendesen. Azért érdekes, hogy a lényegesen több léből és nagyobb munkaerővel gazdálkodó Rockstar 2002 óta képtelenek volt egy olyan felhasználóbarát checkpoint-rendszert betenni a GTA-kba, mint ami a Volition Saints Row 2-jében kitűnően működik.
Cirka tíz perces autós üldözés után megérkezek a főgenya búvóhelyére. 20 perc alatt kiirtom a testőrségét. 5 percig kergetem ez épületen belül, utána 5 percig a tengerparton. Felugrok a pajtások helikopterére. A játék kedvesen közli, hogy kezdjem nyomkodni a space-t, mint a meszes, hogy Niko felkússzon a Black Hawkra. Én nyomom is, mint a hülye, erre mi történik? Niko beleesik a vízbe, Mission Failed. Mondom kösz. 5 perc alatt kiúszok a partra (akkor tudom csak előkapni a telefont), klikk a küldetés megismétlésére, mit gondoltok hova kerültem vissza? Hát persze, hogy a tűzharc LEGELEJÉRE, annyi lőszerrel és életerővel ami a csata UTÁN maradt (azaz nem sokkal). Zsír.
Másodjára mondjuk sikerült a küldetés, de azt hiszem új billentyűzetet kell vennem, mert a Space valamiért kihagy azóta.
hát overspeed... nekem csak ebbe a gamebe fordult elő hogy ugrálva káromkodva rugdostam össze vissza mindent. sikerül nyerni egy versenyt,egy motort berakom, elbukom a motorta versenyen. újra úőjra.de végül mindig alapszarral mentem mert elvesztettem mindent
GTA IV: Three Leaf Clover (bankrabló) küldi: (már vagy hatszor végignyomtam, de akkor az egy alkalommal nagyon felidegesített) (mondjuk így)
Még a bankban vagyunk, fedezékbe húzódom az ajtó mellett, veszem elő a gránátot, hogy levegőbe repítsek pár LCPD verdát. Célzok, elengedem, de ebben a pillanatban egy zsaru shotgunnal rám csukja az ajtót . Gránát visszapattan mellém, én meg nyomom azt a susulyka "fedezékből ki" gombot, de Niko úgy vélte ( ), hogy a fal másik sarkába akarok fedezékbe húzódni BUMM!
Nem elég, hogy visszatöltés (sose restartolok) után Algonquinből át kell mennem Brokerbe (egy lehetőleg jó állapotú, 4 ajtós verdával), de onnan vissza is kell mennem, és közbe hallgatni a szövegelést a hátsóülésről! Megint megyek, robbantok (nem robbanok), metró kész, jövünk fel, társak már szinte hullák, megyek fel, 3 irányból zsaruk, és az istennek se találok egy 4 ajtós verdát (közben végig össztűz alatt), 2 saroknyira végre találtam egyet, de a társak valahol nagyon lemaradtak ( ) húzok vissza, leparkolok, azt nem talál oda az ajtóhoz, közben engem szélvédőn át
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
legalább harmadjára sikerült...
Néha ez a fedezékrendszeres "cucc" nagyon szívatós lehet. Én is tapasztaltam már.
Kazimcsakk írta:
megyek fel, 3 irányból zsaruk, és az istennek se találok egy 4 ajtós verdát (közben végig össztűz alatt), 2 saroknyira végre találtam egyet, de a társak valahol nagyon lemaradtak ( ) húzok vissza, leparkolok, azt nem talál oda az ajtóhoz, közben engem szélvédőn át
Elvileg ott kéne lennie egy 4 ajtósnak. Én eddig kétszer vittem végig azt a küldetést, és mindig ott volt egy kocsi (ugyan olyan típusú). Lehet, hogy csak egy hiba...
De hogy ne legyen teljesen off:
Mostanában nem szoktam felhúzni magam játékokon, de az internetünkön annál inkább. Főleg, hogy sokszor a legjobb pillanatokban bäsz ki a BC2-ből.
GTA IV: Three Leaf Clover (bankrabló) küldi: (már vagy hatszor végignyomtam, de akkor az egy alkalommal nagyon felidegesített) (mondjuk így)
Még a bankban vagyunk, fedezékbe húzódom az ajtó mellett, veszem elő a gránátot, hogy levegőbe repítsek pár LCPD verdát. Célzok, elengedem, de ebben a pillanatban egy zsaru shotgunnal rám csukja az ajtót . Gránát visszapattan mellém, én meg nyomom azt a susulyka "fedezékből ki" gombot, de Niko úgy vélte ( ), hogy a fal másik sarkába akarok fedezékbe húzódni BUMM!
Nem elég, hogy visszatöltés (sose restartolok) után Algonquinből át kell mennem Brokerbe (egy lehetőleg jó állapotú, 4 ajtós verdával), de onnan vissza is kell mennem, és közbe hallgatni a szövegelést a hátsóülésről! Megint megyek, robbantok (nem robbanok), metró kész, jövünk fel, társak már szinte hullák, megyek fel, 3 irányból zsaruk, és az istennek se találok egy 4 ajtós verdát (közben végig össztűz alatt), 2 saroknyira végre találtam egyet, de a társak valahol nagyon lemaradtak ( ) húzok vissza, leparkolok, azt nem talál oda az ajtóhoz, közben engem szélvédőn át
Én igazából ugy alapjában véve birkatürelmű vagyok de volt egy játék ami nagyon kitudott hozni a sodromból(és a vicc az hogy egy ps2.es game-ről van szó). Nevezetesen a Black, ominózus Gulag-os küldetése... Nem tudom ki játszott vele én medium-on toltam. A lényeg hogy ugye a Black szép és jo és élvezetes csak sikerült ugy el
kecskézniük
a készítőknek, hogy "csekpont" rendszer van... vagyis 126 ellenség csekpont... 127 ellenség csekpont.... így tovább, a legidegesítőbb az egészben az volt, hogy mikor végre már megyek lefele a cellák felé, már mindenki halott(csak az a gáz hogy engem is csak a kommandós ruci tart egyben) erre beérek egy szép nagy nyílt terepre, naná hogy rámküldi a nehézpáncélos shotkós kamikázékat, meg a mégnehezbbgépágyús vadállatokat akik a csekély életszínvonalammal fél perc alatt cafatokra lőnek... ez ugy elviselhető
az első 5 alkalommal...
mert nem ám a szoba elején vagy valahol 10m-errel előréb adott ellenőrzőpontot, nem perzse hogy az akkor amikor mégcsak megyek lefele, és kezdhettem előről az egészet.... na valahol itt asszem abbahagytam, és máig nem álltam neki megint, mert sztem a mentő vinne el, egy szájkosárral, mert olyan cifrákat beszélnék hogy én is megbánnám.....
If it sounds stupid but it works, its not stupid at all.
GTA IV: Catch the Wave küldetés. Nem elég hogy 15 percet kocsikáztam az elején, de valahogy volt egy olyan megérzésem, hogy nem én leszek az, aki megdöglök.
Na ná hogy az a nyomorék előre fut aki velem van, de ez még magába nem lenne baj. Hanem ez a köcsög egér... hát ez húzta a gyufát. Nyomom a gombot és semmi. Mondom: "mi lenne ha lőnél is?? Lőj már b.meg! Lőj MÁR!!! B.meg meg fogok dögleni!!! K.anyád lőj már!" Mission Failed" Errr... nagy nehezen sikerül megcsinálni, ott vagyok, hogy végre kimászok a köcsög csónakból, erre szintén az a kis tetü pióca köcsög úgy parkol le mögöttem, hogy az amúgy is füstölgő csónakot nekicsapja a mólónak, amitől cafatokra robban... Én meg persze megyek előröl kezdeni. "Megcsinálod újra? Avagy sz.pd le magad 20-adszor is misszió..". Elkezdem, majdnem kiszállok ismét. Erre kilép fatal erroral. ÁÁÁÁ!!!! Elég volt!!!
Most Wanted:hideg rázásaim voltak amikor menekülni kellett és majdnem megvolt de a játék kilépett magától....
Annak idején amikor a GTA-kban vagy a Mafiában amikor sokadszorra nem sikerült egy küldetés akkor vettem egy nagy levegőt és vissza fogtam magam és újra neki kezdtem, vagy amikor már a nehéz és hosszú küldetés vége felé voltam volt hogy a szívemet a nyakamban éreztem a magas pulzusom miatt, de biztos mással is volt ilyen.
Az még könnyű küldetés, igazából a SanAndreas-ban nincs is nehéz küldetés
Én már totál kivagyok elszállt a ramom, bekapcsolom a GoW-ot 10mp játék után lefagy, Oblivion-ban emiatt minden cuccom eltűnt az inventoriból, mert mentés közben jön a kék halál,bezzeg a a memTest nem talál semmit.
Addig Worms World Party-zok míg meg nem jön az új ram
Nekem néhány éve a Soldier of Anarchy-nál szállt el az agyam.
Több pályán is előfordult, hogy elbújtattam a "seregemet" és csak egy kis rohamosztaggal támadtam. De ha valami balul ütött ki és vissza kellett töltenem az állást, akkor az ellenség "szuper intelligenciával" azonnal az elbújtatott seregemhez sietett és elkezdte szétverni.
Elég ritkán van nekem ilyen, de a San Andreasban amikor a repülőiskolában helikopterrel kell a célokra lőni, na ott párszor kimentem fát vágni... Elég jó levezetése a haragnak.
R6 Vegas2. Én alapjában véve egy nyugis ember vagyok. De amikor egy pályát 36-odjára kell újra kezdeni mert menteni nem tudsz,(autosave) az már nekem is sok! Aki tudja miről beszélek:épületen kívül hatalmas detonáció,helikopter tüzel rám megállás nélkül,betonfedezék mögül leszedek jópár ellenséges arcot,mikor elfogytak ,helikopter rámküld levegő-föld rakétát,közben futás arréb,becsapódás,megint néhány csúnya arc,újra betonfedezék,helikopter megint küldi a stingert,megint futás másik betonfedezék mögé,na itt kb. mindig elhasalok.És ezt mindig az elejéről újra!
Na itt verte ki nálam a biztit!
Kész!
Vége! Soha többé Rainbow Six2
Uninstall!
“Life is a long game, where there is no second chance.
Ezt próbáld elmagyarázni a feleségemnek, aki már attól is falra mászott, mikor a Gothic 3-ban "kissé" hangosabban szidtam a harc közben békésen hátráló ellenfeleket.
Az alkatrészek csapkodása meg nagyon nem egészséges dolog. Nekem kellene pótolnom az indulati alapon tönkrementeket.
azt a tetves susulykaanyját abba a ki....... helikopter vezetőjébe! CoD4 multiplayer kedvenc mapom (Countdown) mindig engem lő, ha alatta, ha fölötte vagy akár a föld alatt is lehetnék mindig engem lőne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! elveszi a kedvem a játéktól....
Nekem szerencsére sose volt olyan dührohamom h vmit összetörtem de emlékszem anno még kissrác koromban mikor a tomb raider 1-el játszottam akkor voltak olyan pillanatok h heves káromkodásba törtem ki a bátyám már durvább eset ö szokta pofozni a gépet néha olyannnyira jólh nem is müködött átmenetileg
azt a tetves susulykaanyját abba a ki....... helikopter vezetőjébe! CoD4 multiplayer kedvenc mapom (Countdown) mindig engem lő, ha alatta, ha fölötte vagy akár a föld alatt is lehetnék mindig engem lőne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! elveszi a kedvem a játéktól....
elnézést a flood-ért és bocsánat a nem kultúrált hsz-ért!
tehát még egyszer: nagyon fel tud bosszantani a helikopter a játékban...főleg amikor wh-zik plusz még az is amikor két lépést nem tud az ember megtenni anélkül, hogy ne robbanna a lába alatt egy granyó v. éppen nem lőnék szét a ét
ilyenkor mindenkit elküldök az egyik családtagjába és kilépek a játékból majd megpróbálok lenyugodni és nem leordítani a mások fejét...
azt a tetves susulykaanyját abba a ki....... helikopter vezetőjébe! CoD4 multiplayer kedvenc mapom (Countdown) mindig engem lő, ha alatta, ha fölötte vagy akár a föld alatt is lehetnék mindig engem lőne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! elveszi a kedvem a játéktól....
A multiplayer játékok botjai mindig elég kellemetlen élményt nyújtottak, de ezzel szerintem mindenki így van.
Legjobban a Clive Barker's Jerichoban akadtam ki a gyorsan-nyomd-meg-a-gombokat részeknél + nagyon-nagyon csúnyákat káromkodtam azon a pályán, ahol csak Abigailt és Jonest lehetett irányítani egy dupla bossfight alatt.
Nekem 8 éve skoromban volt egy nagy dührohamom Play Stationon-ön jáccotam haveroméknál multiba valami Star wars játékot az a léynege hogy ketten megyünk egymással vagyunk a pályákon ölni kell a droidokat a pűályák végén meg egy nagy főelleséget 5 karakter közül lhet választani Windu mester Egy scaj Meg az a szörny vagy mi meg obivan meg kvájgon(nem tom leirni) haverom volt obivannal én winduval akartam lenni és akkor haverom: Nem lehetsz winduval én: de én vele akarok lenni ez ment egy jó 10 percig aztán elekztem sírni fogtam a Jojsticot és a falhoz akartam vágni csak a tükörnek sikeredett azóta se voltam náluk am rendszeresen vannak dührohamaim egeret vsapkodom az asztalt de ha apámék meghalják jönnek hogy hagyjam abba ezért néha az ágyat szoktam mert azon van szivacs vastag és azt nem lehet hallani de egerem mág billyentyűből nem romlott el csapkodástól
A multiplayer játékok botjai mindig elég kellemetlen élményt nyújtottak, de ezzel szerintem mindenki így van.
Legjobban a Clive Barker's Jerichoban akadtam ki a gyorsan-nyomd-meg-a-gombokat részeknél + nagyon-nagyon csúnyákat káromkodtam azon a pályán, ahol csak Abigailt és Jonest lehetett irányítani egy dupla bossfight alatt.
A Toca RD 3. telejesen kiborít, ennyire agyatlan inteligenciával ellátott ellenfeleket még nem láttam, egyszerűen nem lehet az ideális íven mennem, mert a vakegerek nekem jönnek és kiesem. Kár érte, pedig ezt leszámítva jó játék lenne, de ez nagyon felidegeített, szinte játszhatatlanná teszi az egész játékot.
A szerkesztőségi anyagok vírusellenőrzését az ESET programcsomagokkal végezzük, amelyet a szoftver magyarországi forgalmazója, a Sicontact Kft. biztosít számunkra.