Valakinek van ötlete, hogy hogyan lehet 30-ról 60 FPS-re állítani a Dead Space 2 sebességét AMD-n? Kikapcsoltam a V-Sync-et és a Radeon Settings-ben rákerestem a DS2 beállításaira, és beállítottam a Megcélzott képkockasebességet 60-ra, de nem változott 60-ra az FPS-szám, hanem 180-250 között ingadozik.
Ha Steamen szedted le akkor nincs benne magyar, csak az Origin en leszedett ben van benn... ( Innen is **** aki így kitalálta )
Viszont ha valakinek lenn van esetleg az Origin féle, akkor a ynelvi fájlokat feltölthetné valahova, úgy lehet magyarosítani a Steamest is.
Az origines kicsit más mint a steames, mert multilanguages változatban van magyar csak. Ha szerencséd van ezek jók lesznek
Hali, a Dead Spacet megvettem steamon de nemtudom átállítani magyarra a nyelvet. Win 7em van, aki tudja h kell az részletesen leírná nekem?
Ha Steamen szedted le akkor nincs benne magyar, csak az Origin en leszedett ben van benn... ( Innen is **** aki így kitalálta )
Viszont ha valakinek lenn van esetleg az Origin féle, akkor a ynelvi fájlokat feltölthetné valahova, úgy lehet magyarosítani a Steamest is.
Üdv, a Dead Sapce 3 Co-op módjában melyik gombbal tudom használni a mikrofont? Azt tudom hogy van benne hang kommunikáció mert a Co-op társam folyton beszélt, csak én nem tudom melyik gombbal lehet.
Egyáltalán nem aktív a multi közösség, és baromi élvezhetetlen, ráadásul mindenki a szólista móddal játszik. Bár lehet az ügy hátterében az van, hogy nincs neki hagyományos multija.
A single-t viheted végig co-opban, vagy egy haverral, vagy hagyod, hogy valaki becsatlakozzon melléd. Ez utóbbit személy szerint nem próbáltam, inkább haverral játszom, vagy egyedül, az idegenek kíméljenek. (Az A:CM óta nem bízom bennük, rám hegesztették az ajtót, miközben én a raven xenot próbáltam kizárni. .)
Az alkotó élet titka az, hogy felnőttkorban is megőrizzük a gyermekkor szellemét.
Üdv,
Elakadtam a Dead Space 3 13. chapternél,annál amikor harmadszorra kéne legyűrni a pókot.EZ eddig rendben is van lövöm meg minden,még a szigonyos trükköt is eljáttszom,de amikor kiírja hogy nyomjam a B-t hiába nyomkodom veszettül(már majdnem füstöl)nem szakítja szét a szörnyet.Játék eredeti,kontrollerel játtszom.
Választ előre is köszi
Nincs, de könnyen belejössz majd, csak szokni kell. Sajnos az első résznek elég vacak volt az irányítása. Én pl. pont ma fejeztem be az első részt, Hard-on nyomtam, de nem soká neki is kezdek a második résznek. Most nincs kedvem Impossible fokozatnak neki menni első részben, elég volt azt egyszer megcsinálni
Ma megvetem az első részt egy közeli áruházban, nevetségesen alacsony áron, mindössze 500 Ft volt. Szép is, jó is, semmi gépigénye, a laposomon maxon fut. Viszont az egész irányítás, kamerakezelés elég kiborító, lerí róla, hogy konzolos port. Nincs véletlenül valami FPS mod ehhez a játékhoz?
Nos uraim, tegnap megvettem a játékot és nem kellett csalódnom.Eddig még nem játszottam vele olyan sokat, nagyjából 5-6 órát, de eddig fantasztikus. Szerintem a közhiedelmek ellenében még mindig elég parás, persze nem annyira mint az első volt anno, de hozza a kötelezőt. Amin meglepődtem hogy kb. 3-4 óra után lyukadtam ki a bolygón, de amint látom nem én vagyok az egyetlen akinek elhúzódott.
Tegnap este picit co-op-oztam az egy spanommal is, nem játszottam sokat eddig co-op-ot(se ezzel, se más játékkal), de erre panasz nem lehet, élvezhető, és baromira jó együtt megijedni
Ti is észrevettétek, hogy Ellienek mekkora mellei vannak?
3. részben egészen elképesztő. Mint valami függő.
Játékról:
A demo és a hírek után gondolom mindenki szkeptikus. Én is az voltam. Ennyire pozitívan ebben az évtizedben alig csalódtam valamiben.
A játék előnyeit nézve az interjúk öngyilkos hadjáratok voltak. Akciódús játékmenet, coop. Visceral megcsinálta, nem is akárhogy. Nem csak elviselhetővé tette a coop-ot, aminek eddig egyszer sem éreztem a hiányát, nem csak visszahozta a hangulatot, azt, amit én azt hittem, ezen a havas bolygón nem lehet mecsinálni, de még rengeteget hozzá is adott.
Amire azt hittem, tönkreteszi a játékot:
1. Coop. Az első rész hangulatát adta, hogy egyedül vagy. A második részben kicsit talán már problémásabb lett, de mivel alig találkoztál a társaiddal, maradt a régi. A 3. részben már eleve több társad van, akivel gyakrabban találkozol. A küldetés is több személlyel indul. Az igazi gond az, hogy a játék kooperatíven van felépítve. Senkinek sem ajánlom, mert tényleg nagy poén, de elsőnek inkább egyedül vigye végig. Utána lehet vele szórakozni.
Ettől függetlenül a coopot annyira jól sikerült megoldani, hogy komolyan kíváncsi vagyok, milyen úgy. Egyszerűen nem érzem, hogy hiányozna valaki. El sem hiszem, hogy egy túlélőhorrornál meg tudták ezt valósítani. Vannak árulkodó jelek, de közel sem zavaróak. A társak pedig ott vannak, de sosem zavarnak. Legtöbbször Isaac maga dönt úgy, hogy egyedül megy. Ez mindig megkönnyebbülés, sokkal jobban hasonlít így az első két részre.
2. Fegyveres katonák. Pillanat agyoncsaphatták volna a játékot, ha rosszul használja őket a Visceral. Jelenleg ott tartok, ahol a demo elkezdődött, bár még most sem tudom összerakni, mit is akart a Visceral azzal a demóval. Nagyon zavaros. A lényeg, hogy eddig egy helyen találkoztam velük, a legelején. Ide tökéletesen beleillenek.
A Holdon. Itt találják meg Isaac-et az EarthGoc megmaradt emberei, de mivel a nyomukban vannak az Unitology emberei, párat le kell kapni. Érdekes látni a holdat egyébként.
. Volt egy ez előtti jelenet is, ami kicsit hidegrázós volt. Engem könnyen be lehet cserkészni ilyen flashbackekkel, amik sok kérdést tesznek fel .
3. Hangulat. A felső kettő tönkretehette volna, de még azért ráraktak egy lapáttal. A játék fele gyakorlatilag az űrben játszódik, 300 éves hajókon, csomó régi felvétellel. Hatalmas, tényleg szuper ahogy ezt megoldották.
A plusz: A játék hossza. Az RPG-nek csúfolt Mass Effect 3-nál az EA orrba-szájba nyomta, hogy milyen hosszú, részletes lesz. Itt írnám le, hogy 8 óra folyamatos játék után értem el oda, hogy megérkezzek a bolygó felszínére. Mindeközben megcsináltam 2 teljesen opcionális, kb. egyenként legalább 1 órásküldetést, amik érdekesek, izgalmasak, és csilliószor jobbak, mint a szánalmas mellékküldetések a Mass Effect 3-ban. Chapterekből pedig azt hiszem párral több van, mint az előző részekben. Hosszra kb. ugyan olyanok lehetnek.
Emellett kihagytam egy küldetést, mert coop only volt.
TPS-nek csúfolják, de egy zseniális, horrorisztikus hangulatú RPG-lövölde keverék. A fegyverek fejlesztése állati, a pályák nem lineárisak.
A történet eddig úgy néz ki (az 1. mellékküldi alapján), hogy elég erősen belemegy a titokzatos faj történetébe. Ezért megint nagy pirospont, mert nagyon érdekes. Nem vittem végig így nem tudok teljes véleményt alkotni. Eddig egyértelműen 9/10.
lenincat írta:
3. részben egészen elképesztő. Mint valami függő.
Játékról:
A demo és a hírek után gondolom mindenki szkeptikus. Én is az voltam. Ennyire pozitívan ebben az évtizedben alig csalódtam valamiben.
A játék előnyeit nézve az interjúk öngyilkos hadjáratok voltak. Akciódús játékmenet, coop. Visceral megcsinálta, nem is akárhogy. Nem csak elviselhetővé tette a coop-ot, aminek eddig egyszer sem éreztem a hiányát, nem csak visszahozta a hangulatot, azt, amit én azt hittem, ezen a havas bolygón nem lehet mecsinálni, de még rengeteget hozzá is adott.
Amire azt hittem, tönkreteszi a játékot:
1. Coop. Az első rész hangulatát adta, hogy egyedül vagy. A második részben kicsit talán már problémásabb lett, de mivel alig találkoztál a társaiddal, maradt a régi. A 3. részben már eleve több társad van, akivel gyakrabban találkozol. A küldetés is több személlyel indul. Az igazi gond az, hogy a játék kooperatíven van felépítve. Senkinek sem ajánlom, mert tényleg nagy poén, de elsőnek inkább egyedül vigye végig. Utána lehet vele szórakozni.
Ettől függetlenül a coopot annyira jól sikerült megoldani, hogy komolyan kíváncsi vagyok, milyen úgy. Egyszerűen nem érzem, hogy hiányozna valaki. El sem hiszem, hogy egy túlélőhorrornál meg tudták ezt valósítani. Vannak árulkodó jelek, de közel sem zavaróak. A társak pedig ott vannak, de sosem zavarnak. Legtöbbször Isaac maga dönt úgy, hogy egyedül megy. Ez mindig megkönnyebbülés, sokkal jobban hasonlít így az első két részre.
2. Fegyveres katonák. Pillanat agyoncsaphatták volna a játékot, ha rosszul használja őket a Visceral. Jelenleg ott tartok, ahol a demo elkezdődött, bár még most sem tudom összerakni, mit is akart a Visceral azzal a demóval. Nagyon zavaros. A lényeg, hogy eddig egy helyen találkoztam velük, a legelején. Ide tökéletesen beleillenek.
A Holdon. Itt találják meg Isaac-et az EarthGoc megmaradt emberei, de mivel a nyomukban vannak az Unitology emberei, párat le kell kapni. Érdekes látni a holdat egyébként.
. Volt egy ez előtti jelenet is, ami kicsit hidegrázós volt. Engem könnyen be lehet cserkészni ilyen flashbackekkel, amik sok kérdést tesznek fel .
3. Hangulat. A felső kettő tönkretehette volna, de még azért ráraktak egy lapáttal. A játék fele gyakorlatilag az űrben játszódik, 300 éves hajókon, csomó régi felvétellel. Hatalmas, tényleg szuper ahogy ezt megoldották.
A plusz: A játék hossza. Az RPG-nek csúfolt Mass Effect 3-nál az EA orrba-szájba nyomta, hogy milyen hosszú, részletes lesz. Itt írnám le, hogy 8 óra folyamatos játék után értem el oda, hogy megérkezzek a bolygó felszínére. Mindeközben megcsináltam 2 teljesen opcionális, kb. egyenként legalább 1 órásküldetést, amik érdekesek, izgalmasak, és csilliószor jobbak, mint a szánalmas mellékküldetések a Mass Effect 3-ban. Chapterekből pedig azt hiszem párral több van, mint az előző részekben. Hosszra kb. ugyan olyanok lehetnek.
Emellett kihagytam egy küldetést, mert coop only volt.
TPS-nek csúfolják, de egy zseniális, horrorisztikus hangulatú RPG-lövölde keverék. A fegyverek fejlesztése állati, a pályák nem lineárisak.
A történet eddig úgy néz ki (az 1. mellékküldi alapján), hogy elég erősen belemegy a titokzatos faj történetébe. Ezért megint nagy pirospont, mert nagyon érdekes. Nem vittem végig így nem tudok teljes véleményt alkotni. Eddig egyértelműen 9/10.
Most csak még jobban felcsigáztál Alig bírom ki csütörtökig a végén.
3. részben egészen elképesztő. Mint valami függő.
Játékról:
A demo és a hírek után gondolom mindenki szkeptikus. Én is az voltam. Ennyire pozitívan ebben az évtizedben alig csalódtam valamiben.
A játék előnyeit nézve az interjúk öngyilkos hadjáratok voltak. Akciódús játékmenet, coop. Visceral megcsinálta, nem is akárhogy. Nem csak elviselhetővé tette a coop-ot, aminek eddig egyszer sem éreztem a hiányát, nem csak visszahozta a hangulatot, azt, amit én azt hittem, ezen a havas bolygón nem lehet mecsinálni, de még rengeteget hozzá is adott.
Amire azt hittem, tönkreteszi a játékot:
1. Coop. Az első rész hangulatát adta, hogy egyedül vagy. A második részben kicsit talán már problémásabb lett, de mivel alig találkoztál a társaiddal, maradt a régi. A 3. részben már eleve több társad van, akivel gyakrabban találkozol. A küldetés is több személlyel indul. Az igazi gond az, hogy a játék kooperatíven van felépítve. Senkinek sem ajánlom, mert tényleg nagy poén, de elsőnek inkább egyedül vigye végig. Utána lehet vele szórakozni.
Ettől függetlenül a coopot annyira jól sikerült megoldani, hogy komolyan kíváncsi vagyok, milyen úgy. Egyszerűen nem érzem, hogy hiányozna valaki. El sem hiszem, hogy egy túlélőhorrornál meg tudták ezt valósítani. Vannak árulkodó jelek, de közel sem zavaróak. A társak pedig ott vannak, de sosem zavarnak. Legtöbbször Isaac maga dönt úgy, hogy egyedül megy. Ez mindig megkönnyebbülés, sokkal jobban hasonlít így az első két részre.
2. Fegyveres katonák. Pillanat agyoncsaphatták volna a játékot, ha rosszul használja őket a Visceral. Jelenleg ott tartok, ahol a demo elkezdődött, bár még most sem tudom összerakni, mit is akart a Visceral azzal a demóval. Nagyon zavaros. A lényeg, hogy eddig egy helyen találkoztam velük, a legelején. Ide tökéletesen beleillenek.
A Holdon. Itt találják meg Isaac-et az EarthGoc megmaradt emberei, de mivel a nyomukban vannak az Unitology emberei, párat le kell kapni. Érdekes látni a holdat egyébként.
. Volt egy ez előtti jelenet is, ami kicsit hidegrázós volt. Engem könnyen be lehet cserkészni ilyen flashbackekkel, amik sok kérdést tesznek fel .
3. Hangulat. A felső kettő tönkretehette volna, de még azért ráraktak egy lapáttal. A játék fele gyakorlatilag az űrben játszódik, 300 éves hajókon, csomó régi felvétellel. Hatalmas, tényleg szuper ahogy ezt megoldották.
A plusz: A játék hossza. Az RPG-nek csúfolt Mass Effect 3-nál az EA orrba-szájba nyomta, hogy milyen hosszú, részletes lesz. Itt írnám le, hogy 8 óra folyamatos játék után értem el oda, hogy megérkezzek a bolygó felszínére. Mindeközben megcsináltam 2 teljesen opcionális, kb. egyenként legalább 1 órásküldetést, amik érdekesek, izgalmasak, és csilliószor jobbak, mint a szánalmas mellékküldetések a Mass Effect 3-ban. Chapterekből pedig azt hiszem párral több van, mint az előző részekben. Hosszra kb. ugyan olyanok lehetnek.
Emellett kihagytam egy küldetést, mert coop only volt.
TPS-nek csúfolják, de egy zseniális, horrorisztikus hangulatú RPG-lövölde keverék. A fegyverek fejlesztése állati, a pályák nem lineárisak.
A történet eddig úgy néz ki (az 1. mellékküldi alapján), hogy elég erősen belemegy a titokzatos faj történetébe. Ezért megint nagy pirospont, mert nagyon érdekes. Nem vittem végig így nem tudok teljes véleményt alkotni. Eddig egyértelműen 9/10.
Húsvétra lehet megveszem majd. Addigra hátha kész lesz a magyarítása is. Meg nagyon remélem hogy a gépem bírni fogja. Ha olyan mint az előző két rész, akkor mennie kell.
lenincat írta: Isaac Clark-ból akkora mém lesz, hogy rámszakad a plafon. Amiket a 3. részben művel, hihetetlen. Fogadok tele lesz vele a 9gag. Gyakorlatilag keresi a hibákat, hogy kijavíthasson valamit
Az előző részekben is kb mindig ő neki kellett mindent rendbe hoznia. De azért vicces hogy az első részben szinte teljesen megjavította az Ishimurát aztán otthagyta a fenébe, mikor már az összes Nekromorfot legyilkolta a fedélzetén Mondjuk bajszos meme-t már most is csinálhatna valaki Isaac-ről.
3. részben egészen elképesztő. Mint valami függő.
Játékról:
A demo és a hírek után gondolom mindenki szkeptikus. Én is az voltam. Ennyire pozitívan ebben az évtizedben alig csalódtam valamiben.
A játék előnyeit nézve az interjúk öngyilkos hadjáratok voltak. Akciódús játékmenet, coop. Visceral megcsinálta, nem is akárhogy. Nem csak elviselhetővé tette a coop-ot, aminek eddig egyszer sem éreztem a hiányát, nem csak visszahozta a hangulatot, azt, amit én azt hittem, ezen a havas bolygón nem lehet mecsinálni, de még rengeteget hozzá is adott.
Amire azt hittem, tönkreteszi a játékot:
1. Coop. Az első rész hangulatát adta, hogy egyedül vagy. A második részben kicsit talán már problémásabb lett, de mivel alig találkoztál a társaiddal, maradt a régi. A 3. részben már eleve több társad van, akivel gyakrabban találkozol. A küldetés is több személlyel indul. Az igazi gond az, hogy a játék kooperatíven van felépítve. Senkinek sem ajánlom, mert tényleg nagy poén, de elsőnek inkább egyedül vigye végig. Utána lehet vele szórakozni.
Ettől függetlenül a coopot annyira jól sikerült megoldani, hogy komolyan kíváncsi vagyok, milyen úgy. Egyszerűen nem érzem, hogy hiányozna valaki. El sem hiszem, hogy egy túlélőhorrornál meg tudták ezt valósítani. Vannak árulkodó jelek, de közel sem zavaróak. A társak pedig ott vannak, de sosem zavarnak. Legtöbbször Isaac maga dönt úgy, hogy egyedül megy. Ez mindig megkönnyebbülés, sokkal jobban hasonlít így az első két részre.
2. Fegyveres katonák. Pillanat agyoncsaphatták volna a játékot, ha rosszul használja őket a Visceral. Jelenleg ott tartok, ahol a demo elkezdődött, bár még most sem tudom összerakni, mit is akart a Visceral azzal a demóval. Nagyon zavaros. A lényeg, hogy eddig egy helyen találkoztam velük, a legelején. Ide tökéletesen beleillenek.
A Holdon. Itt találják meg Isaac-et az EarthGoc megmaradt emberei, de mivel a nyomukban vannak az Unitology emberei, párat le kell kapni. Érdekes látni a holdat egyébként.
. Volt egy ez előtti jelenet is, ami kicsit hidegrázós volt. Engem könnyen be lehet cserkészni ilyen flashbackekkel, amik sok kérdést tesznek fel .
3. Hangulat. A felső kettő tönkretehette volna, de még azért ráraktak egy lapáttal. A játék fele gyakorlatilag az űrben játszódik, 300 éves hajókon, csomó régi felvétellel. Hatalmas, tényleg szuper ahogy ezt megoldották.
A plusz: A játék hossza. Az RPG-nek csúfolt Mass Effect 3-nál az EA orrba-szájba nyomta, hogy milyen hosszú, részletes lesz. Itt írnám le, hogy 8 óra folyamatos játék után értem el oda, hogy megérkezzek a bolygó felszínére. Mindeközben megcsináltam 2 teljesen opcionális, kb. egyenként legalább 1 órásküldetést, amik érdekesek, izgalmasak, és csilliószor jobbak, mint a szánalmas mellékküldetések a Mass Effect 3-ban. Chapterekből pedig azt hiszem párral több van, mint az előző részekben. Hosszra kb. ugyan olyanok lehetnek.
Emellett kihagytam egy küldetést, mert coop only volt.
TPS-nek csúfolják, de egy zseniális, horrorisztikus hangulatú RPG-lövölde keverék. A fegyverek fejlesztése állati, a pályák nem lineárisak.
A történet eddig úgy néz ki (az 1. mellékküldi alapján), hogy elég erősen belemegy a titokzatos faj történetébe. Ezért megint nagy pirospont, mert nagyon érdekes. Nem vittem végig így nem tudok teljes véleményt alkotni. Eddig egyértelműen 9/10.
Isaac Clark-ból akkora mém lesz, hogy rámszakad a plafon. Amiket a 3. részben művel, hihetetlen. Fogadok tele lesz vele a 9gag. Gyakorlatilag keresi a hibákat, hogy kijavíthasson valamit
lenincat írta:
Isaac Clark-ból akkora mém lesz, hogy rámszakad a plafon. Amiket a 3. részben művel, hihetetlen. Fogadok tele lesz vele a 9gag. Gyakorlatilag keresi a hibákat, hogy kijavíthasson valamit
Az előző részekben is kb mindig ő neki kellett mindent rendbe hoznia. De azért vicces hogy az első részben szinte teljesen megjavította az Ishimurát aztán otthagyta a fenébe, mikor már az összes Nekromorfot legyilkolta a fedélzetén Mondjuk bajszos meme-t már most is csinálhatna valaki Isaac-ről.
Isaac Clark-ból akkora mém lesz, hogy rámszakad a plafon. Amiket a 3. részben művel, hihetetlen. Fogadok tele lesz vele a 9gag. Gyakorlatilag keresi a hibákat, hogy kijavíthasson valamit
A szerkesztőségi anyagok vírusellenőrzését az ESET programcsomagokkal végezzük, amelyet a szoftver magyarországi forgalmazója, a Sicontact Kft. biztosít számunkra.