Az új Shadow of the beast meg sem próbálja a klasszikus játékmenetet 3D-be ültetni. Hősünkkel így olajozottan csaphatjuk szét vagy darabolhatjuk fel ellenfeleinket. Az akciót néha platformjátékokra jellemző elemek törik meg. Vannak főellenfelek, mindenféle kombók, jól elhelyezett teleportáló kapuk, lényenként eltérő taktikák, mindehhez pedig jó kis zene és egészen látványos külcsín dukál. Maga a sztori egyébként maradt a régi, avagy a kezdetben még felettünk uralkodó pappal szembeszegülve, múltunkkal tisztába kerülve nem más lesz a feladatunk, mint az, hogy legyőzzük a világokat rabszolgaságba és káoszba taszító máguskirályt, akin ezzel veszünk kegyetlen bosszút sorsunkért.
Shadow of the Beast
A Shadow of the Beast eredetileg 1989-ben jelent meg Commodore Amiga platformra, és a maga idejében úttörőnek számított grafikája és a mögötte álló technológia, na meg atmoszferikus zenéje miatt, amit David Whittaker szerzett. A játék történetének középpontjában egy Aarbron nevű férfi áll, akit gyerekként elrabolt egy szörny, Maletoth. A gyermeket varázslattal korrumpálta, arra kényszerítette, hogy örökké szolgálja őt. Egy férfi kivégzésének megtekintése azonban visszahozza Aarbron valódi emberi természetét, és elindul, hogy bosszút álljon egykori urán...
Hozzászólások
A hozzászóláshoz bejelentkezés szükséges.