Új széria, új irányvonal. Az Ubisoft monterali stúdiója kidobta az ablakon a Sands of Time koncepcióját, majd leporolta az Assassins' Creedet is hajtó Anvil grafikusmotort, megspékelte azt cell-shading technológiával, felkérte Inon Zurt, hogy komponáljon egy fergeteges soundtracket, és végül átgyúrták játékmenetet illetve az alapul szolgáló világot.
A végeredmény, a megszokottól eltérő, mégis zseniális rész lett, mely két rendkívül szerethető illető kalandozásait követi nyomon, egy olyan gyönyörű és fantáziadús környezetben, melyet bármelyik játék megirigyelhetne. A 2008-as Prince of Persiában kibővített platformfeladatok, kombóalapú csaták és hihetetlen látványvilág fogadja az érdeklődőt.
Miután a - mint később kiderült, ki kell emelnem, mint "valódi" - Prince of Persia trilógiát imádtam (az első rész volt a kedvencem), elhittem, hogyha ezt kipróbálom, megérintenek majd azok a régi szép érzések, gondolatok.
Nos, hogy ez a játék hogyan kaphatta meg ezt a címet, arról fogalmam sincs. És most nem csak az egészen új - mellesleg egy pillanatig sem szerethető - karakterekről és a történetről beszélek. Borzalmas, hogy az egész játék ideje alatt azt éreztem, hogy meg kell nyomni az E betűt, vagy épp klikkelgetni kell. Teljesen kiveszett a valódi játékérzet.
Az, hogy főhősünk nem halhat meg - ameddig tűrtem a játékot, addig legalábbis ásítás közepette zuhanhattam a mélybe, úgysem történt semmi végzetes -, agyonnyomja a történet súlyát, így az akciók teljesen érdektelenné válnak.
A képi világ az, ami pár percig akár leköthet, onnantól kezdve semmi. A játék egyetlen igazi érdeme a kiválóan felépített akrobatamutatványok, nagy kár, hogy ezek végrehajtásához is elég két billentyűt lenyomni, és kész is van.
Fél óra alatt sikeresen beletörődtem, hogy ez nem egy Prince of Persia játék. Sajnos utána sem történt semmi változás, teljesen hidegen hagyott, és végig kívül maradtam. Óriási tévedésnek találom, melyért remélhetőleg kárpótolni fog a Forgotten Sands.
a történet is enyhén kaksi mivel az elején aztse tod h mi merre hogyan meg utánna az sok mászkálás és nagyon kevés ellenség
bár várható volt h ennek semmi köze nem lesz az előzőekhez mivel a T2T végén az idő homokja végleg elhagyta a játékot
én ugyvagyok vele hogy PoPWW4EVER XD
és nem fájdul meg a fejed a gondolkodástól.
Az Assasin Cred 1,2 miért 18+,ez meg csak 12+.
Ebben azért vannak egy kicsit félelmetes szörnyek.
( Amikor az Eleka apjával kell harcolni,és amikor legyőzzük akkor
kettébe vágja azt a fényes karácsonyfát és azután)
Eleka apja a király egy szörnyé változik.
Na erről van szó.
De nekem a játék nagyon de nagyon tetszik.
Rozoga23: Az Ubisoft lett 2008 legjobb kiadócége.
De még mindig az szerintem.
Amúgy ki írta ennek a játéknak a történetét? Mert az tiszta szánalmas volt egy PoP-hoz képest