Akik képben vannak a Half Life 2 modjaival, ismerhetik a lengyel Exor Studios nevét: a tehetséges srácok egy hamar népszerűvé vált TCM-mel (total conversion mod, azaz teljes átírat) jelentkeztek 2008 márciusában, ez a D.I.P.R.I.P. (die in pain rest in pace), amely a tavalyi slágertémára épült: egy posztapokaliptikus világban kell fejleszthető autóinkkal szétzúzni egymást DM, TDM és CTF módokban. Nos, a polyák srácok, ahogy említettem, az idei trendnek megfelelően eme modifikáció csontvázára húztak rá egy zombis gúnyát (bocs a durva képzavarért...), ám ezúttal merész módon ezt a csomagot már kereskedelmi forgalomba szánják, önálló játékként -- és szigorúan a szólista élményre koncentrálva, azaz multis módok nem járnak mellé.
A Zombie Driver tehát nagyjából ugyanazt kínálja, mint a DIPRIP (és halkan megjegyzem, mint a Monster Madness, csak épp négy keréken...): adott egy város, melyet egy vegyi katasztrófa változtatott át földi pokollá, a lakosok nagy részét rusnya mutáns zombivá változtatva. Hősünknek egy autó volánja mögé ülve kell levadásznia a szörnyeket, átgázolva árkon-bokron, telefonfülkén, kerítésen, lámpaoszlopon. Őrjöngésünk során egyre jobb autókhoz juthatunk és ezeket egyre keményebbre spécizhetjük fel, miközben fő- és mellékküldetéseket oldunk meg, rejtett bónuszokat, power-upokat keresünk mellékutakon, sikátorokban, hátsó udvarokban, és megpróbálunk rátalálni a leggyilkosabb kombókra, hogy minél több pénzre tegyünk szert. A fontosabb információk, pontokba szedve:
A fen említett szuperjárgány egyébként nem más, mint a DIPRIP egyik gépe, melyet egy mellékküldetés során érhetünk el -- apró, de kedves figyelmesség a mod rajongói számára.
Ahogy a kiadott képekből és az alant megtekinthető videóból is látható, egy felülnézetes mókáról van szó, úgy követjük autónkat, mintha egy helikopter kameráján át néznénk. A grafika annak ellenére, hogy egy ingyenes motorral készült (Ogre3D, ezt használta a Deck 13 csapata is az Ankh vagy a Jeck Kean fejlesztéséhez), elég kellemes, ráadásul a játék támogatja az Nvidia PhysX rendszerét.
A Zombie Driver novemberben jelenik meg, egyelőre csak digitális terjesztéssel.
A Zombie Driver tehát nagyjából ugyanazt kínálja, mint a DIPRIP (és halkan megjegyzem, mint a Monster Madness, csak épp négy keréken...): adott egy város, melyet egy vegyi katasztrófa változtatott át földi pokollá, a lakosok nagy részét rusnya mutáns zombivá változtatva. Hősünknek egy autó volánja mögé ülve kell levadásznia a szörnyeket, átgázolva árkon-bokron, telefonfülkén, kerítésen, lámpaoszlopon. Őrjöngésünk során egyre jobb autókhoz juthatunk és ezeket egyre keményebbre spécizhetjük fel, miközben fő- és mellékküldetéseket oldunk meg, rejtett bónuszokat, power-upokat keresünk mellékutakon, sikátorokban, hátsó udvarokban, és megpróbálunk rátalálni a leggyilkosabb kombókra, hogy minél több pénzre tegyünk szert. A fontosabb információk, pontokba szedve:
- 17 sztorialapú küldetés, mellékmissziókkal és bónuszfeladatokkal.
- Egy hatalmas, szabadon bejárható város, tele szürkeállományra éhes zombikkal.
- Hat különböző autó, beleértve egy feloldható szuperjárgányt.
- Minden autóra kilenc fejlesztést vásárolhatunk, hogy a közönséges taxiból igazi halálboronát varázsoljunk.
- Autóinkat olyan finomságokkal láthatjuk el, mint minigun, lángszóró, rakétavető, sőt dupla railgun.
- Minden fegyvernek három fejlesztési szintje van, melyek egyedi képességekkel ruházzák fel az adott jószágot.
- Dinamikus kombórendszer, amellyel pár kormánymozdulattal egész zombihordákat vasalhatunk ki.
- Rengeteg élőholt-típus, még zombikutya is!
A fen említett szuperjárgány egyébként nem más, mint a DIPRIP egyik gépe, melyet egy mellékküldetés során érhetünk el -- apró, de kedves figyelmesség a mod rajongói számára.
Ahogy a kiadott képekből és az alant megtekinthető videóból is látható, egy felülnézetes mókáról van szó, úgy követjük autónkat, mintha egy helikopter kameráján át néznénk. A grafika annak ellenére, hogy egy ingyenes motorral készült (Ogre3D, ezt használta a Deck 13 csapata is az Ankh vagy a Jeck Kean fejlesztéséhez), elég kellemes, ráadásul a játék támogatja az Nvidia PhysX rendszerét.
A Zombie Driver novemberben jelenik meg, egyelőre csak digitális terjesztéssel.
De azért tényleg monoton lehet egy idő után.
Ezzel a graffal el tudnék képzelni egy GTA 2 felújjítást is!