...ugyanis a francia kiadóvállalat ma bejelentette, hogy a kritikusok és a játékosok körében nagy sikert arató World in Conflict, illetve annak Soviet Assault névre keresztelt expanziója a korábbi ígéreteknek ellentmondva konzolokra mégsem fog elkészülni. Az okokat még nem tudjuk, hiszen a Ubisoft csak annyit mondott: „A WiC konzolos kiadásainak megjelentetése jelenleg nincsen a terveinek között.” Ez jelentheti azt, hogy a fejlesztők egy kikerülhetetlen technikai vagy egyéb akadályba ütköztek, de akár azt is, hogy üzleti okok miatt csak később küldik boltokba a Massive új játékát.
Akinek esetleg nem rémlene, miről is beszélünk, elárulom, hogy a World in Conflict volt a 2007-es év sokak szerint legjobb valósidejű stratégiai játéka. A főkampányban az amerikai és orosz hadsereg, na meg az európai NATO változatos egységeit irányíthatjuk, míg a kiegészítőben az ellenséges szovjetek szemszögéből élhetjük át a csatákat. A játékban a real-time tactics (RTT) műfajhoz hasonlóan nélkülözzük a bázisépítéssel kapcsolatos gondokat, ám helyette a erősítésesre szánt pontokkal kell okosan bánnunk a változatos küldetések során.
Akinek esetleg nem rémlene, miről is beszélünk, elárulom, hogy a World in Conflict volt a 2007-es év sokak szerint legjobb valósidejű stratégiai játéka. A főkampányban az amerikai és orosz hadsereg, na meg az európai NATO változatos egységeit irányíthatjuk, míg a kiegészítőben az ellenséges szovjetek szemszögéből élhetjük át a csatákat. A játékban a real-time tactics (RTT) műfajhoz hasonlóan nélkülözzük a bázisépítéssel kapcsolatos gondokat, ám helyette a erősítésesre szánt pontokkal kell okosan bánnunk a változatos küldetések során.
én azért még mindig a dinamikus világháborút sajnálom pedig mekkora ötlet lett volna.
én azért még mindig a dinamikus világháborút sajnálom pedig mekkora ötlet lett volna.
egyébként március 12-én jön ki...
egyébként március 12-én jön ki...