- Jól halad a Witchfire fejlesztése
- A játék minen porcikája a Painkillert idézi
A The Astronauts a legtöbbünknek a Vanishing of Ethan Carterről ugorhat be, de nem árt tudni, hogy a stúdió a People Can Fly csapatából kivált embereket is tömörít. Igen, ők voltak a kult-klasszikus Painkiller elkövetői is, akik szépen csendben, radar alatt jelentették be még tavaly következő játékkat, a Witchfire-t, mely az említett lövölde nyomdokain jár és azóta se hallottunk róla.
A jó hír az, hogy a játék nem halott, sőt, az eddigi kevéske infó alapján egész ígéretesnek tűnik. A történet egy alternatív történelmet állít fel, melyben a boszorkányok igenis léteznek, és a mi feladatunk „az Egyház büntető kezeként” az ő megrendszabályozásuk – de a fejlesztők szerint nem lesz minden fekete és fehér.
Ugyanakkor bár a világ valamelyest kidolgozott, mégsem a történet áll majd a játék központjában, hanem a pergő, őrült akció, a kihívás és saját ügyességünk – no meg a hatalmas szörnyetegek. Mielőtt azonban megjelenésben kezdenénk reménykedni, a játék megjelenése a jelenlegi állás szerint csak valamikor 2020-ban esedékes. Addig is heti rendszerességgel számolnak majd be a fejlesztés állásáról, mi pedig kaptunk pár gif-et, gyönyörködjetek bennük.
Ezt is várom ezerrel.
Az ilyen projecteken látni igazán mi is az amikor az a pár fő szívét lelkét beleadja..
"Most kiderült, hogy nem lesz hagyományos sztorialapú kampány a shooterben, hiszen elsősorban a kihívások teljesítésén és a fifikás trükkökön lesz a hangsúly. A felfedezés közben ugyan elcsíphetünk némi lore-t, de átvezetőkre és mély narratívára ne számítsunk. Még annyira sem, mint ami a Bulletstormban vagy a Painkillerben volt.
Mint írják, csapatuk egyszerűen túl kicsi, hogy egy AAA-kategóriás játékot készítsen - a The Astronauts csak nyolc főből áll. Pontosan ezért tart olyan sokáig a Witchfire befejezése."