A játék vezető tervezője, Chris McEntee a Nintendo Power magazinnak adott interjújában elmondta: elméletben lehetséges volna az, hogy más platformokra is megjelenjen a játék. Xboxon például használhatnák a SmartGlass technológiát, PlayStation 3-on pedig a Vita csatlakoztatásával lehetne áthidalni a problémákat, ám a cég nem szeretné azt, hogy a játékosoknak plusz hardverelemeket kelljen venni ahhoz, hogy élvezni tudják a játékot.

„Nem akarjuk azt, hogy a játékosok más technológiáktól függjenek azért, hogy a teljes élményben legyen részük. Ha valaki megveszi a Wii U-t, mindent megkap ahhoz, hogy élvezni tudja a játékot. Azt el szeretnénk kerülni, hogy a játékosoknak megcsonkított játékot adjunk, csak azért, hogy más platformokon is jelen legyünk.”

Ahhoz azonban, hogy minden klappoljon, a fejlesztőknek még időre van szükségük, így elhalasztották a program megjelenését 2013 tavaszára. A Rayman: Legends eredetileg november 30-án került volna boltokba.