Nem rébuszokban beszélek, pusztán a Wheelman című akcióopus kálváriáját próbáltam visszaidézni a fentiekben. Vin Diesel médiacége, a Tigon akkor jónak (oké, elfogadhatónak) tűnő döntéssel a hasonló L.A. Rush-t hegesztő Midway Newcastle gárdáját bízta meg az új „film+játék” projekt bitbe öntésével. A hírek elég lassan csorogtak, néha beesett egy kép, egy látványos videó, de semmi érdemleges. Aztán jöttek az információk a halasztásról, új főnökökről – majd a válság, és vele a Midway bedőlése, bár ez egyelőre még a levegőben lebeg, de nem szívesen lennék a helyükben, az tény. A Wheelmannek a Ubisoft adott zöld utat, felvállalva a játék terjesztését a „szerencsésebb történelmi fejlődésű országokban” (hozzánk a Midway hozza el, 8990 Ft-ért előrendelhető az ismert helyeken), ráadásul napokon belül a kezünkbe kaparinthatjuk.
Hogy milyen lett a játék, az tehát hamarosan kiderül, arra viszont elég jó az esélyünk, hogy a muzsikája sikeres legyen hanghordozón is, ugyanis, mint azt ma megtudtuk, a komponista a játékzenék egyik kiemelkedő figurája, Rod Abernethy. Az ősz hajú amerikai mester rengeteg munkája közül kiemelhető a The Hobbit, a King Arthur, az Area 51, a Rayman Raving Rabbids, a Blazing Angels, de részt vett a Dead Space zenei munkálataiban is, és az Obsidian készülő kémes akciója, az Alpha Protocol is az ő keze nyomán szólal majd meg. Dolgozott filmeken is (Vadiúj vadnyugat), valamint több ismert könnyűzenei producerrel.
Mint erről a projektről elmondta, a Barcelonában játszódó Wheelman hangulatát flamenco gitárokkal, elektronikus alapokkal és szimfonikus zenekarral teremtette meg, hogy moziszerű, ütős muzsikát hozzon létre, mely egyszerre tradicionálisan spanyol és erőteljesen modern. Ahogy említettem, szerintem a játék ezen része rendben lesz, a többi viszont... nos, ahogy a vak is mondja, majd meglátjuk...
Hogy milyen lett a játék, az tehát hamarosan kiderül, arra viszont elég jó az esélyünk, hogy a muzsikája sikeres legyen hanghordozón is, ugyanis, mint azt ma megtudtuk, a komponista a játékzenék egyik kiemelkedő figurája, Rod Abernethy. Az ősz hajú amerikai mester rengeteg munkája közül kiemelhető a The Hobbit, a King Arthur, az Area 51, a Rayman Raving Rabbids, a Blazing Angels, de részt vett a Dead Space zenei munkálataiban is, és az Obsidian készülő kémes akciója, az Alpha Protocol is az ő keze nyomán szólal majd meg. Dolgozott filmeken is (Vadiúj vadnyugat), valamint több ismert könnyűzenei producerrel.
Mint erről a projektről elmondta, a Barcelonában játszódó Wheelman hangulatát flamenco gitárokkal, elektronikus alapokkal és szimfonikus zenekarral teremtette meg, hogy moziszerű, ütős muzsikát hozzon létre, mely egyszerre tradicionálisan spanyol és erőteljesen modern. Ahogy említettem, szerintem a játék ezen része rendben lesz, a többi viszont... nos, ahogy a vak is mondja, majd meglátjuk...