• A We Happy Few hosszas várakozás után 2018. augusztusában jelent meg
  • És enyhén szólva sem aratott osztatlan sikert
  • A Compulsion Games alapítója szerint azért, mert mindenki a BioShock szellemi utódját várta
  • Holott ők csak egy túlélőjátékot szerettek volna készíteni

A We Happy Few egyike azoknak a játékoknak, melyet a megjelenés pillanatáig nagyon sokan vártak, hogy aztán villámgyorsan kiábránduljanak a kézhez kapott produktumtól. A Complusion Games alkotása néhány kellemesen bizarr és kifejezetten hangulatos trailer után végül 2018. augusztusában debütált, azonban se a kritikusokat, se a játékosokat nem tudta meggyőzni, akik a koncepció dicséretén túl leginkább a monoton játékmenetet, a borzalmas harcrendszert és a kiábrándítóan gyenge technológiai színvonalat emelték ki a program kapcsán.

we-happy-few-post-mortem-01.jpg

A Complusion Games alapítója, Guillame Provost, most egy interjú során fejtette ki, mi ment félre a We Happy Few fejlesztése és megjelenése során, és elég érdekes megállapításra jutott: szerinte a játékosok egyszerűen túl sokat vártak a programtól. Elmondása szerint ők egy túlélőjátékot akartak készíteni, azonban az első E3-as bemutatók után mindenki a BioShock szellemi örököseként kezdte emlegetni a We Happy Few-t, ők pedig nem tudtak felnőni ehhez az elváráshoz, már csak azért sem, mert a BioShock egy 80 millió dolláros cím, nekik pedig jóval kevesebb pénz állt rendelkezésükre.

A We Happy Few negatív fogadtatása azonban nem szegte a fejlesztők kedvét: Provost szerint tanultak a hibáikból, és már alig várják, hogy belevethessék magukat a következő projektjükbe.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!