Azért természetesen egyik, már említett játék profiljába sem illik bele, bétázók véleménye alapján ugyan is a WAR inkább a játékos játékos elleni, azon belül is a birodalom birodalom elleni gigantikus csatákra épít, a fejlesztő EA Mythichez híven: ezekhez a srácokhoz fűződik a mai napig egyik legjobb PvP rendszerrel megáldott MMORPG, a Dark Age of Camelot is. Félmillió ember már készített karaktert, már tapodta a Warhammer csodálatos és régóta virágzó világát, reméljük, hamarosan azok a gyarlók is csatlakozhatnak majd, akik nem szeretnek bugokat hajkurászni, hanem csak simán elmerülnének az orkok, goblinok, sötét tündék és törpék világában. Minden jel bíztató, hogy az első komolyabb EA MMOG projekt ne halljon hamvába, reméljük, Riccitiello pedig tovább üti majd a vasat: érdekes volna látni a pár éve csak bejelentés szintjén megejtett, majd elfelejtett Harry Potter MMO-játékot, ugyanis döbbenetes mennyiségű potenciál van a témában.
Warhammer Online: túl a félmillión
Hihetetlen, de World of Warcraft 9 millió ide, távol keleti MMO-k több tízmillió oda, a piac még mindig éhezik az internetes szerepjátékokra. Jó példa erre a Warhammer Online: az Age of Reckoningot ugyanis már félmillióan tesztelik...
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Warhammer Online: Age of Reckoning megjelenés:
2008. szeptember 18.
Warhammer Online: Age of Reckoning gépigény:
CPU: 2500 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 128 MB,
HDD: 15 GB
1-Grindelös (a fö témálya)
2-Szinte azonnal pvp (viszont itt kevés a más lehetöség)
3-Balanced.
Ezek mind unalmasak tunak lenni ha rosszu legyensúlyozzák ki. A legjobb egy Eq2-wow-warhammer lenne Eq2 ben eszméletlen jó a világ interakció teljesen interaktiv az egész. Wow nak jó a pvp része és izgalmas....leszmítva hogy eléggé "muszály vágy max szintü és jó cuccu lenni hogy élvezhesd egyenlöként a játékot" szagú. A warhammer pedig mind azt ami a többiböl kimaradt ötletesen feltálalta. Félek a többi viszont hiányozni fog. És ellaposodik mint a Gw.
A legjobb az lenne ha benne lenne az hogy izgalmasan erösebb leszel és fejlödsz. (Gw ban nagyon uncsi volt) Mégis ez nem anyira unalmas és Mint a warhammerben közben is tudsz pvp zni és nem kötelezö napokat hónapokat grindleni meg küldizni mnit egy zombi hogy egyenlö ellefélként pvpzhes.
A havidíj, ami várhatóan az Államokban 15$(~2500 HUF), Európában pedig 14 (~3500 HUF) lesz.
szánalom,a wownak meg az összes MMO-nak a fejlődés a lényege,hidd el már ha nem fejlődsz nem is olyan izgalmas
Itt látszik meg a türelem...Ugyanis az MMO és az RPG játékokhoz türelmes emberek kellenek...
Kérdés: Miért nem ingyenes egy MMORPG?
Válasz: Mert a fejlesztés, és a szerverek fenntartása pénzbe kerül.
Kérdés: De hát a japán borzalmak, meg a Guild Wars...?!
Válasz: Azok nem tradícionális MMO-k.
Kérdés: Jó, de ez a MMO itt most ingyenes?
Válasz: Ha nem jelentették be már az elején, és nem írjuk be a hírbe minimum kétszer, nem.