Mivel az Electronic Arts kiadásában megjelent MMORPG-ről van szó, a multicég természetesen nem veszi félvállról az ügyet. A befektetők igencsak aggódnak (különösen a nemrég kiderült hatalmas, évi 641 milliós veszteség után), ezért John Riccitiello egy meetinget hívott össze, ahol megtárgyalják, hogy mit is lehetne kezdeni az ügyben. Valószínűleg nyilatkozni is fog, úgyhogy írunk majd a témáról még részletesen.
Mindenesetre nagyon úgy tűnik, hogy a World of Warcraft könnyedén ütötte ki a nyeregből összes riválisát... Közületek egyébként játszik még valaki Warhammer Online-t? Mik a tapasztalataitok? Kihaltnak tűnnek a szerverek, vagy sem? Fogjátok folytatni, vagy visszatértek a WoW-hoz, esetleg hagyjátok a fenébe mindkettőt?
Mindenesetre nagyon úgy tűnik, hogy a World of Warcraft könnyedén ütötte ki a nyeregből összes riválisát... Közületek egyébként játszik még valaki Warhammer Online-t? Mik a tapasztalataitok? Kihaltnak tűnnek a szerverek, vagy sem? Fogjátok folytatni, vagy visszatértek a WoW-hoz, esetleg hagyjátok a fenébe mindkettőt?
Az egész írásomra vonatkozik hogy akinek nem inge...
Ehhez hozzátenném, hogy nem mindenki ezért, ez csak a progressb*zi sklánok velejárója. Nagyon sokan szimplán azért, mert teljesen megszokták, hogy minden szabad estéjük erről szól és ha nem mehetnének raidelni a wowba nem tudnának mit kezdeni magukkal. Bármilyen más játékot már ha az irányítás nem szimpi törölnek is (bár inkább fel se teszik, nincs rá idő...), de a wowban ugyan úgy raidelnek tovább játszhatatlan instaszerver ide vagy oda.
Én is ilyen voltam és nagyon nehéz volt elszakadni, de sikerült. Azóta is áldom a Blizzardot, hogy ilyen összecsapott félkész SOS content patchet csinált és elvette a kedvem vele a játéktól...
Ehhez hozzátenném, hogy nem mindenki ezért, ez csak a progressb*zi sklánok velejárója. Nagyon sokan szimplán azért, mert teljesen megszokták, hogy minden szabad estéjük erről szól és ha nem mehetnének raidelni a wowba nem tudnának mit kezdeni magukkal. Bármilyen más játékot már ha az irányítás nem szimpi törölnek is (bár inkább fel se teszik, nincs rá idő...), de a wowban ugyan úgy raidelnek tovább játszhatatlan instaszerver ide vagy oda.
Én is ilyen voltam és nagyon nehéz volt elszakadni, de sikerült. Azóta is áldom a Blizzardot, hogy ilyen összecsapott félkész SOS content patchet csinált és elvette a kedvem vele a játéktól...
A Blizzard azért kicsit megijedt, mert a wotlk tartalmának egy részét SOS kiadták egy content patchben. És be is jött a számításuk, emberek százezrei rohantak vissza wowozni egy szál achievementrendszer miatt. Addig is végigjárhatták volna a világot kíváncsiságból, addig is kitalálhattak volna nehezítéseket a bossokhoz a saját klánjuk szórakoztatására, de nem érdekelte őket, de amint jártak érte a pirospontok meg lehetett vele kérkedni egyből mindenki rácuppant a szerverekre és kilóméteres sorok alakultak ki. Egyszerűen odakötődtek az emberek a wowhoz és ha a következő kiegészítő annyi újítást hozna, hogy mindenkinek az UI-n 5 játékóránként felvillanna egy gomb amire ha rákattint, akkor egy szám a karakterlapján megnő eggyel akkor is mindenki rohanna vissza "játszani" a pontokért.
Például a fentebb emlegetett patch óta az esti órák nagyrészében élvezhetetlenek az instaszerverek, nem élvezetes a játék, egy kész nyűg az egész. Én is ezért hagytam abba. De a többségnek eszébe se jut, bemennek és iszonyatos laggban, DChegyek közepette kínkeservesen szívnak egész este, csak hogy 1 boss előbb legyen meg, mint a másik klánnak és legyen +2 epik a karakteren.
A wow a játékosok nagyrészének már rég nem szórakoztató csak egyszerűen rászoktak, mint a drogra és beloggolnak és ölik a húszezredik mobot, megcsinálják századszor a daily kvesztet csak hogy még egy picit előrébb menjen a repucsík, feljebb menjen a skill, több statot adjon a páncél...
Elég csak figyelni a raidelő klánokat. Napközben online vannak nagyjából 3-4-en, raidkezdés előtt 10 perccel hirtelen lesznek 30-40-en aztán raid végén azonnal megy mindenki offlinera, illetve kocka klánok ilyenkor még járnak grindelni altnak epiket meg badget, ha kell vagy potit a következő raidre...
Illetve ez most annyiban változott, hogy napközben is többen vannak online, grindelik az achievement pontokat.
A Blizzard azért kicsit megijedt, mert a wotlk tartalmának egy részét SOS kiadták egy content patchben. És be is jött a számításuk, emberek százezrei rohantak vissza wowozni egy szál achievementrendszer miatt. Addig is végigjárhatták volna a világot kíváncsiságból, addig is kitalálhattak volna nehezítéseket a bossokhoz a saját klánjuk szórakoztatására, de nem érdekelte őket, de amint jártak érte a pirospontok meg lehetett vele kérkedni egyből mindenki rácuppant a szerverekre és kilóméteres sorok alakultak ki. Egyszerűen odakötődtek az emberek a wowhoz és ha a következő kiegészítő annyi újítást hozna, hogy mindenkinek az UI-n 5 játékóránként felvillanna egy gomb amire ha rákattint, akkor egy szám a karakterlapján megnő eggyel akkor is mindenki rohanna vissza "játszani" a pontokért.
Például a fentebb emlegetett patch óta az esti órák nagyrészében élvezhetetlenek az instaszerverek, nem élvezetes a játék, egy kész nyűg az egész. Én is ezért hagytam abba. De a többségnek eszébe se jut, bemennek és iszonyatos laggban, DChegyek közepette kínkeservesen szívnak egész este, csak hogy 1 boss előbb legyen meg, mint a másik klánnak és legyen +2 epik a karakteren.
A wow a játékosok nagyrészének már rég nem szórakoztató csak egyszerűen rászoktak, mint a drogra és beloggolnak és ölik a húszezredik mobot, megcsinálják századszor a daily kvesztet csak hogy még egy picit előrébb menjen a repucsík, feljebb menjen a skill, több statot adjon a páncél...
Elég csak figyelni a raidelő klánokat. Napközben online vannak nagyjából 3-4-en, raidkezdés előtt 10 perccel hirtelen lesznek 30-40-en aztán raid végén azonnal megy mindenki offlinera, illetve kocka klánok ilyenkor még járnak grindelni altnak epiket meg badget, ha kell vagy potit a következő raidre...
Illetve ez most annyiban változott, hogy napközben is többen vannak online, grindelik az achievement pontokat.
És van egy MMORPG ami felvette a verseny a WOW-val és tudja még most is tartani magát : Lord of the Rings Online.
Egyébként a Warhammer sorozatot szeretem, de az Online-hoz nem volt még szerencsém, mert sajnálok pénzt kiadni egy játékra havonta.
És van egy MMORPG ami felvette a verseny a WOW-val és tudja még most is tartani magát : Lord of the Rings Online.
Egyébként a Warhammer sorozatot szeretem, de az Online-hoz nem volt még szerencsém, mert sajnálok pénzt kiadni egy játékra havonta.
Én persze szívesen kipróbálnám valamennyit ha mondjuk kéthavonta 1000 Ft lenne az előfizetés. Ez persze a mai világban csak álom.
SAJNOS
Én persze szívesen kipróbálnám valamennyit ha mondjuk kéthavonta 1000 Ft lenne az előfizetés. Ez persze a mai világban csak álom.
SAJNOS
@pakai.benedek: a játékmenet WoW-koppintás, nem az univerzuma LoL