Mit csináltok, ha mondjuk meghaltok valamelyik Halóban Legendary fokozaton? Gondolom semmit, max bosszankodtok kicsit és megvárjátok, hogy a játék visszatöltsön egy korábbi állást. Na ez az, amit abszolút elfelejthettek majd a The Witcher 2-ben. A legnehezebb, "Insane" fokozaton ugyanis a halál végleges lesz. Mateusz Kanik, a játék tervezője a Eurogamernek beszélt a program legdurvább opciójáról.
"El lehet menteni a játékot Insane-en is, de ha meghalsz, az állás betölthetetlenné válik. Persze tervezünk feltámasztó tekercseket mondjuk DLC formájában, vagy ilyesmi. Majd meglátjátok."
Kanik továbbá leszögezte, hogy nem sok lehetőség lesz elfutni a szörnyek elől vagy mellett, ergo aki tényleg Insane-en akarja majd végigjátszani a programot, fel kell készüljön minden eshetőségre. Nem egy bevett gyakorlat ez a játékoknál, de jól mutatja, hogy keleti barátainkat nem igazán izgatják a butuló játékmechanika trendjei, és mernek kemények lenni a rajongókkal. Nagyon helyes.
"El lehet menteni a játékot Insane-en is, de ha meghalsz, az állás betölthetetlenné válik. Persze tervezünk feltámasztó tekercseket mondjuk DLC formájában, vagy ilyesmi. Majd meglátjátok."
Kanik továbbá leszögezte, hogy nem sok lehetőség lesz elfutni a szörnyek elől vagy mellett, ergo aki tényleg Insane-en akarja majd végigjátszani a programot, fel kell készüljön minden eshetőségre. Nem egy bevett gyakorlat ez a játékoknál, de jól mutatja, hogy keleti barátainkat nem igazán izgatják a butuló játékmechanika trendjei, és mernek kemények lenni a rajongókkal. Nagyon helyes.