Már megszoktuk, hogy az E3-on vagy éppen a jelenleg is futó Gamescomon olyan trailereket mutogatnak, ami kisebb-nagyobb, bár sokszor inkább nagyobb mértékben eltérnek a végleges játékoktól. Ez persze valahol érthető. Egyrészt, az első trailerek idején még maga a játék bőven fejlesztés alatt áll, ami alatt sok minden változhat, emellett a reklám miatt sem árt kicsit javítani rajtuk, hogy még inkább felkeltsék az érdeklődést.
A gond akkor van, amikor a marketingesek túlzásba esnek vagy éppen a fejlesztők nem tudnak megfelelni a beharangozók miatt támasztott elvárásoknak, és végül a reklámanyag és az elkészült termék között akkora szakadék húzódik, mint például az Aliens: Colonial Marines vagy éppen az első Watch Dogs esetében.
Szerencsére az Uncharted: The Lost Legacy-nál nincs ekkora gond, nem beszélhetünk olyasmiről, hogy sokkal szebb lenne a tavalyi PSX-en bemutatott trailer, mint a játék. A legtöbb változtatás inkább művészi vagy hatásvadászat célzatú. Például a trailerben Chloe végig takarja az arcát, hogy egészen a videó végéig ne derüljön ki, kicsoda a játék főszereplője. Erre természetesen már nincs szükség, így Chloe a The Lost Legacy-ban bátran felvállalja az arcát.
A másik nagy változás, hogy a pálya egyik szakaszát a demóban lerövidítették – nyilván a bemutató időtartalma miatt –, míg a kész játékban egy fél utcát meg kell kerülni. Ezt leszámítva itt-ott módosítottak például a ruhákon, néhol több a törmelék, máshol kevesebb az árnyék, vagy picit másabb az animáció. Semmi olyan, amit az ember igazán kiszúrna játék közben, pláne, ha élvezi. Márpedig az Uncharted: The Lost Legacy nem lett egy rossz program.