- Újrakezdték a Sirius kódnéven futó The Witcher-játék fejlesztését
- Ezt maga a CD Projekt RED elnöke mondta el
- A The Molasses Flood által készített program a többjátékos élményre lesz kihegyezve
Örülhetnek azok a játékosok, akik szeretik az Andrzej Sapkowski által megteremtett dark fantasy univerzumot, hiszen a CD Projekt RED-nek még úgy is nagy tervei vannak a The Witcher franchise-zal, hogy Geralt története a Blood and Wine-ban véget ért. Példának okáért a legendás szörnyvadász első (ha a novellákat és a regényeket is beleszámoljuk, akkor persze a sokadik) kalandja is megújul a (vélhetően távoli) jövőben, hiszen a CDPR a Fool's Theoryval közösen készíti el a The Witcher Unreal Engine 5-ös remake-jét. Emellett egy új trilógia is készül (persze a korszak és a főszereplő még nem tisztázott), a lengyelek pedig attól sem riadnak vissza, hogy más műfajokra is kiterjesszék a szériát, Sirius kódnéven készül ugyanis egy többjátékos élményre kihegyezett mellékág, méghozzá a The Molasses Flood gondozásában. A csapat álláshirdetéseiből már megtudhattunk ezt-azt a projektről (például, hogy kampány és kooperatív mód is lesz benne), a CD Projekt RED vezérigazgatója, Adam Kacinski viszont rossz hírekkel szolgált a játékkal kapcsolatban.
A vezető a legutóbbi pénzügyi beszámoló során elmondta, hogy elöről kezdték a játék fejlesztését, mivel ez egy ismeretlen terep, és nem szeretnék, ha rosszul sülne el a dolog. Éppen ezért újraértékelték a projektet, és inkább visszaültek a tervezőasztalhoz, még úgy is, hogy a játék már fejlesztés alatt állt. Kicinski hozzátette, hogy ez egy rendkívül nehéz döntés volt, de jobbnak látták, ha még a munkálatok korai szakaszában meglépik, mivel így egyrészt kisebb az anyagi veszteség, másrészt nem akartak olyan alkotáson dolgozni, amivel nincsenek összhangban. A Sirius tehát továbbra is készül, de az újrakezdés miatt valószínűleg nem mostanában fogunk róla érdemi információkat kapni.