Az Xbox One S nevében az „S” a „slim” azaz „vékony” szóra utal, joggal, hiszen közel 40%-kal lesz kisebb, mint a One, és még az ocsmány külső tápegységtől is megszabadultak, a fehér házon belül kap az is helyet. Emellett a konzol támogatja a 4K felbontást, már ami a stream szolgáltatásokat és a videólejátszást illeti, ehhez segítségül kapott egy 4K Ultra HD Blu-ray lejátszót, és HDMI 2.0a kimenetet is, és bár képes lesz játékokat is ezen a felbontáson futtatni, de csak felskálázás után. Még a megjelenítés terén szóra érdemes a HDR (High Dynamic Range) támogatás is, nyilván ehhez és az UHD felbontáshoz megfelelő televíziókészülék is kell, anélkül az előnyeit nem lehet kihasználni igazán.
Viszont búcsút inthetünk a Kinect portnak, bár amennyi támogatást kapott, főleg az utóbbi időben, nem valószínű, hogy nagyon hiányozni fog, helyette azonban kapunk egy IR blastert, amivel más eszközök távirányítóját kiválthatjuk. A csomagot még kiegészíti egy saját csecse, cserélhető előlapos, textúrázott markolatú, bluetooth-os kontroller is, ami akár PC-vel vagy éppen telefonnal is használható.
Az konzol három kiszerelésben, vagyis három különböző méretű merevlemezzel szerelve lesz kapható, 500 GB (299 Euró); 1 TB (349 Euró); 2 TB (399 Euró) tárhellyel. Ha viszont a Microsoft piacteréről rendeljük, grátisz hozzácsapnak még egy kontrollert, és bár a tervezett megjelenési dátum csúszik, nem kell sokat várni, augusztus 31-én már kapható lesz.
Én a fényképészetből ismerem ahol röviden annyi a lényege, hogy több képet lövünk különböző "fényerővel" és ezeket egyesítjük egy képpé amin látszódni fognak a sötét árnyékos és a világos kiégett részek is.
Játékokban is van ilyen opció ami valami hasonlót csinál csak nyilván jóval egyszerűbben (avagy optimalizáltabban).
A cikkben említett HDR-el viszont nem igazán vagyok tisztában, főleg úgy hogy ezt a hardver varázsolja (ha jól értem). Ráadásul nem is színektől-színmélységtől hanem felbontástól függ?
Lehet, hogy kicsit félreérthető a mondat, de külön értelmezendő: attól hogy egy tévé UHD még nem biztos, hogy HDR-képes. Nem a hardver varázsolja, hanem a HDMI 2.0a port képes a HDR jelek továbbítására (megfelelő tv meg a fogadására és reprodukálására).
Én a fényképészetből ismerem ahol röviden annyi a lényege, hogy több képet lövünk különböző "fényerővel" és ezeket egyesítjük egy képpé amin látszódni fognak a sötét árnyékos és a világos kiégett részek is.
Játékokban is van ilyen opció ami valami hasonlót csinál csak nyilván jóval egyszerűbben (avagy optimalizáltabban).
A cikkben említett HDR-el viszont nem igazán vagyok tisztában, főleg úgy hogy ezt a hardver varázsolja (ha jól értem). Ráadásul nem is színektől-színmélységtől hanem felbontástól függ?