Elég kevés információ látott napvilágot, de abban biztosak lehetünk, hogy ezúttal is minőségi kalandban lesz részünk. Az új játékot nem számozták meg - Runaway: A Twist of Fate néven vonul be a köztudatba, ami köszönhető annak, hogy a történet nem igazán fog kapcsolódni az előző játékhoz, így nem akarták megtéveszteni az egyszeri játékosokat, illetve azokat, akiknek esetleg kimaradt volna Brian előző két históriája. A Twist of Fate hangulata sokkal komorabb lesz az eddig megszokottakhoz képest, erre jó példa, hogy a játék rögtön Brian ünnepélyes temetésével fog kezdődni, mikor is Ginát kell majd irányítanunk - persze nem kell megijedni, már az első fejezet végén visszakapjuk kedvenc főhősünket. Sőt, az eddig megszokottakhoz képest ezúttal nem mi fogunk menekülni, hanem Brian ered a nyomába valaki(k)nek.
A grafikára a korábbi részekben sem lehetett panaszunk, gyönyörű, kézzel rajzolt látványvilág fogadott bennünket, és ez a harmadik felvonásban sem lesz másképpen, csak megspékelve egy raklapnyi extra grafikai megoldással, mint például a látványosabb megvilágítások, a látószög megtörése az üvegen keresztül, és még sorolhatnám. A játék kezelése is sokkal kényelmesebb lesz, így a képernyőn található karakterekre elég lesz kétszer rábökni, és máris szóba elegyedhetünk velük, azaz nem kell megvárni, míg a főhős szépen lassan odabattyog a célszemélyhez, de a dupla kattintás érvényes a helyszínek közötti gyors áthaladásra is. A kevésbé elvetemült kalandoroknak lehetőségük lesz bekapcsolni az aktív tárgyak kiemelésére szolgáló mankót, de ki tudja milyen más módokon kíván még asszisztálni majd a program, ugyanis az alkalmi játékosok megnyerése is fontos szerepet játszik a fejlesztésben.
Ennyi, amit egyelőre tudni lehet a készülő új Runawayről, illetve, hogy 2009 első felére várhatjuk a megjelenést, méghozzá PC, Nintendo DS és Wii platformokra egyaránt.
A grafikára a korábbi részekben sem lehetett panaszunk, gyönyörű, kézzel rajzolt látványvilág fogadott bennünket, és ez a harmadik felvonásban sem lesz másképpen, csak megspékelve egy raklapnyi extra grafikai megoldással, mint például a látványosabb megvilágítások, a látószög megtörése az üvegen keresztül, és még sorolhatnám. A játék kezelése is sokkal kényelmesebb lesz, így a képernyőn található karakterekre elég lesz kétszer rábökni, és máris szóba elegyedhetünk velük, azaz nem kell megvárni, míg a főhős szépen lassan odabattyog a célszemélyhez, de a dupla kattintás érvényes a helyszínek közötti gyors áthaladásra is. A kevésbé elvetemült kalandoroknak lehetőségük lesz bekapcsolni az aktív tárgyak kiemelésére szolgáló mankót, de ki tudja milyen más módokon kíván még asszisztálni majd a program, ugyanis az alkalmi játékosok megnyerése is fontos szerepet játszik a fejlesztésben.
Ennyi, amit egyelőre tudni lehet a készülő új Runawayről, illetve, hogy 2009 első felére várhatjuk a megjelenést, méghozzá PC, Nintendo DS és Wii platformokra egyaránt.
és azt is szerettem hogy az első részben Brian egy szánalmas hétköznapi ember volt
második részben meg már egy laza csávó
itt meg már vmi börtönfegyenc
jellemváltozás forever
amúgy azt sajnálom hogy nem folytatják a sztorit
azért kivi lennék Ginát hogy mentettettük meg a tó mélyéről az UFOktól
mert a kettő lezáradtlanul ért véget
én egy sztorifolytatásnak joban örültem volna
de ez is jöhet
de nem akarom hogy Brian meghaljon meg minek vágta le azzt a lazafiús séróját ??
és azt is szerettem hogy az első részben Brian egy szánalmas hétköznapi ember volt
második részben meg már egy laza csávó
itt meg már vmi börtönfegyenc
jellemváltozás forever
amúgy azt sajnálom hogy nem folytatják a sztorit
azért kivi lennék Ginát hogy mentettettük meg a tó mélyéről az UFOktól
mert a kettő lezáradtlanul ért véget
én egy sztorifolytatásnak joban örültem volna
de ez is jöhet
de nem akarom hogy Brian meghaljon meg minek vágta le azzt a lazafiús séróját ??