• Új GZDoom mod született
  • Ami lényegében Indiana Jones-játékot csinál az id Software FPS-éből
  • A projekt a Venturous nevet viseli
  • És PixelFox "tollából" származik

Amióta világ a világ, a Doom-játékokat bizony modolni szokás, különös tekintettel az első két részre. Ez a jelenség is remekül mutatja, hogy milyen jelentőséggel bír az id Software 1993-as alkotása, amely lényegében elérte, hogy mostanra az FPS legyen az egyik legnépszerűbb műfaj a videójátékok között. Éppen ezért nem is csoda, hogy sok modder máig előszeretettel nyúl vissza ezekhez a klasszikusokhoz, hogy vagy apróbb módosításokat végezzen rajtuk, vagy épp teljesen új játékká varázsolja a démoni hentparádét. Jelenleg az utóbbi helyzet áll fenn, PixelFox jóvoltából ugyanis egy új (pontosabban újabb, mert már szeptemberben megjelent, csak most lett igazán felkapva) GZDoom mod született, ami lényegében egy Indiana Jones-játéknak tekinthető, csak épp a legendás kalandor nélkül.

Az alkotó bevallottan az imént említett remekművet, valamint a Tomb Raidert és A múmiát vette alapul a Venturous nevet viselő projekthez, amelyben – dobpergés – a nácikat kell halomra lövöldöznünk, miközben Atlantisz elveszett városát keressük. A teljes átalakításban összesen hét pálya található, melyek mindegyike tartalmaz új fegyvereket és ellenfeleket, emellett pedig nem árt felkészülni arra, hogy a sötétben bizony tényleg nem látunk semmit, ne felejtsük tehát otthon legjobb barátunkat, a fáklyát. A programot INNEN tudjátok letölteni, a GZDoom mellett pedig az eredeti Doom adatfájlja is szükséges hozzá. Ha minden megvan, már indulhat is a nagy kaland, ami ugyan nem fog kitartani a MachineGames játékáig (melynek fejlesztése állítólag elég jó ütemben halad), de a szomjunkat talán csillapíthatja néhány óra erejéig. PixelFox egyébként további pályákat is ígért a jövőben, ám azt már nem tudta megmondani, hogy ezek mikor érkeznek.