Ma már, hogy jó másfél gigányi foltot feltelepítettünk rá, nagyjából használható a cucc, és bár ez ízlés kérdése, de ha valaki kipróbálja, szerintem visszatér az Elder Scrolls-szériához vagy a Gothichoz, mert szép is, jó is, csak valahogy picit lélektelen, sótlan, legalábbis szerintem. Persze mondom, ez azért nagyrészt megítélés kérdése — a kiadó például nyilván másképp látja mindezt, így aztán csak picit lepett meg minket a tegnap megjelent sajtóközlemény. Nem szokásunk e helyütt a marketingesek rizsáját egy az egyben leközölni, de ez olyan bájos, hogy talán elnézitek nekem, ha most kivételt teszek — íme tehát a bejelentés a maga valójában...
„Az idei télen Antaloor szerepjátszó világa ismét megnyitja kapuit a PC-k, Macek és next-gen konzolok előtt. A játék elődjének fantasztikus nemzetközi értékesítési sikerét követően a TopWare Interactive ismét egy radikálisan új fejezetet nyit a Reality Pump fantasyvilágában.
A Two Worlds II egy teljesen új játékélményt mutat be, olyat, amelyben két év intenzív fejlesztés minden téren gigantikus előrelépést eredményezett: a teljesen átdolgozott MI és kiegyensúlyozási alapelvek, a tapasztalt szerzők, az aktív harcrendszer és a teljesen új motor mind egy felejthetetlen élménnyé áll össze, ahol az izgalom, a puszta szórakozás és a grafika uralkodik. A Two Worlds II egyszerűen új grafika mércét állít fel az RPG műfajban, köszönhetően nem utolsósorban a látszólag végtelen dinamikus fényforrásoknak, a mikrorészletes parallax mappingnek, a 24-bites HDR utófeldolgozásnak, a Space Ambient Occlusion és Human Eye Accommodation technológiáknak.
A Two Worlds II sztorija pár évvel az első rész után játszódik, és Antaloor keleti, eleddig fel nem fedezett részeibe vezet téged, ahol rengeteg teljesen új, hangulattal teli helyre bukkansz majd, poros sivatagoktól félelmetes templomokig.
Alexandra Constandache, a TWII producere így kommentálta: „Szándékosan mentünk bele egy teljesen független játékba, radikálisan új technológiával. Ez volt az egyetlen módja annak, hogy kiaknázhassuk az első Two Worlds projekt készítéséből nyert hatalmas potenciált és tapasztalatot, és teljesen kihasználhassuk a Reality Pumps belső eszközeinek további technika fejlesztéseit, amelyek az első Two Worlds elkészítése óta megtörténtek. Ez az új kiadási terv elég időt ad nekünk arra, hogy szisztematikusan implementáljuk mind a saját elvárásainkat, mind a Two Worlds rajongóinak visszajelzését, és így egy lélegzetelállító RPG-élményt hozzunk létre.
ÉS hamarosan kiadjuk a Two Worlds magazin, az Antaloor Post izgatottan várt új számát is, s benne elmondunk nektek mindent a legfrissebb fejlesztésekről, közvetlenül a Reality Pump fejlesztőitől! Ha ott akartok lenni, amikor ez megtörténik, hogy belsős információkhoz jussatok Antaloorról, gyertek a www.twoworlds2.com webszájtra, és iratkozzatok fel a hírlevélre — nem fogjátok megbánni!”
Hát így. Hogy magyarra fordítsam: új grafikai motor, új sztori, új világ, a többi meg kérdőjel. A három kiadott képtől én nem dobtam el a hajamat, ebből még akármi lehet; remélem, ez a két év fejlesztés tényleg elég volt arra, hogy a lányok-fiúk normálisan lekódolják a második részt, és ne velünk teszteltessék a terméküket, mint tették azt az első rész alkalmával...
„Az idei télen Antaloor szerepjátszó világa ismét megnyitja kapuit a PC-k, Macek és next-gen konzolok előtt. A játék elődjének fantasztikus nemzetközi értékesítési sikerét követően a TopWare Interactive ismét egy radikálisan új fejezetet nyit a Reality Pump fantasyvilágában.
A Two Worlds II egy teljesen új játékélményt mutat be, olyat, amelyben két év intenzív fejlesztés minden téren gigantikus előrelépést eredményezett: a teljesen átdolgozott MI és kiegyensúlyozási alapelvek, a tapasztalt szerzők, az aktív harcrendszer és a teljesen új motor mind egy felejthetetlen élménnyé áll össze, ahol az izgalom, a puszta szórakozás és a grafika uralkodik. A Two Worlds II egyszerűen új grafika mércét állít fel az RPG műfajban, köszönhetően nem utolsósorban a látszólag végtelen dinamikus fényforrásoknak, a mikrorészletes parallax mappingnek, a 24-bites HDR utófeldolgozásnak, a Space Ambient Occlusion és Human Eye Accommodation technológiáknak.
A Two Worlds II sztorija pár évvel az első rész után játszódik, és Antaloor keleti, eleddig fel nem fedezett részeibe vezet téged, ahol rengeteg teljesen új, hangulattal teli helyre bukkansz majd, poros sivatagoktól félelmetes templomokig.
Alexandra Constandache, a TWII producere így kommentálta: „Szándékosan mentünk bele egy teljesen független játékba, radikálisan új technológiával. Ez volt az egyetlen módja annak, hogy kiaknázhassuk az első Two Worlds projekt készítéséből nyert hatalmas potenciált és tapasztalatot, és teljesen kihasználhassuk a Reality Pumps belső eszközeinek további technika fejlesztéseit, amelyek az első Two Worlds elkészítése óta megtörténtek. Ez az új kiadási terv elég időt ad nekünk arra, hogy szisztematikusan implementáljuk mind a saját elvárásainkat, mind a Two Worlds rajongóinak visszajelzését, és így egy lélegzetelállító RPG-élményt hozzunk létre.
ÉS hamarosan kiadjuk a Two Worlds magazin, az Antaloor Post izgatottan várt új számát is, s benne elmondunk nektek mindent a legfrissebb fejlesztésekről, közvetlenül a Reality Pump fejlesztőitől! Ha ott akartok lenni, amikor ez megtörténik, hogy belsős információkhoz jussatok Antaloorról, gyertek a www.twoworlds2.com webszájtra, és iratkozzatok fel a hírlevélre — nem fogjátok megbánni!”
Hát így. Hogy magyarra fordítsam: új grafikai motor, új sztori, új világ, a többi meg kérdőjel. A három kiadott képtől én nem dobtam el a hajamat, ebből még akármi lehet; remélem, ez a két év fejlesztés tényleg elég volt arra, hogy a lányok-fiúk normálisan lekódolják a második részt, és ne velünk teszteltessék a terméküket, mint tették azt az első rész alkalmával...
De...áhhh.. nem találok szavakat erre a gyökérségre. Most tényleg az az egy mondatom lett volna ennyire "warezos", hogy ezért ki kellett bannolni? Pitiánerség... Vagy ennyire piszkáltam a csőrödet a Sims-es híreknél, most ezzel állsz bosszút rajtam? Szánalmas...
Mindegy. De legalább ne éppen te oktatnál ki az emberi viselkedésről...
Legalább nem unatkozunk évekig akár.
Viszont külön kitérnék a védelmére: első alkalom, hogy megszívtam egy online aktiválós játékkal. Mivel eleve használtan vettem, plusz korábban már többször telepítettem, ezért most nem engedte aktiválni, csak ha telefonáltam (volna) a központba, és elmagyaráztam volna, mi történt. Hát lóf....t a s...ükbe, már bocsánat! Majd még telefonálgatok külföldi számokra azért, hogy legyenek már szívesek engedélyezni az eredeti játékom használatát?!
Szerencsére találtam neten aktivációs kulcs-generátort, így kiskapun keresztül sikerült működésre bírni a játékot... Ennyit erről... A Spore-hoz meg a többi DRM-es cucchoz legalább van telepítés-visszavonó program, ehhez a kis gagyi budget-cuccos játékocskához meg betelefonálós védelem jár, na persze... Csöppet el vannak szállva maguktól, csak tudnám, mirefel?
Ennyi előzmény után kétlem, hogy meg fogom venni a "hiperszuper" folytatást.