Az EA egyik legnépszerűbb sorozata a Need for Speed, amely 1994 óta rendszeresen jelentkezik újabb és újabb részekkel, tavaly azonban kimaradt egy játék. Az EA szünetet rendelt el, ezzel egy közel húsz éves, töretlen megjelenési sorozatot szakítva meg, ráadásul az új, idén esedékes játék egy reboot lesz. Miért kellett ez? Nos, a fejlesztést végző Ghost Games producere, Marcus Nilsson szerint túl sok NFS készült, egy ponton pedig zavaros lett a széles választék.
„Egy év szünetet kivenni jó döntés volt. Arra használtuk, hogy kitaláljuk, kik vagyunk, és mit akarunk. Összezavaró volt, hogy a Shift 2 megjelenése után hat hónappal már jött a Need for Speed: The Run? Abszolút! Nem csak felhígítja a sorozatot, de össze is zavarja a játékosokat, úgy értve, hogy nem világos, milyen élményt kellene kapni. Ez a reboot azért volt fontos, hogy lefektessük az alapokat -- amit idén látni fogsz, az lesz a belátható jövőben is.” -- mondta Nilsson az Official Xbox Magazine-nak adott interjújában.
Az egyszerűen csak Need for Speed névre keresztelt új játék visszatérés az illegális versenyzés világába, a héten pedig ebből további ízelítőt fogunk kapni, a Ghost Games alkotása ugyanis kint lesz a Gamescomon.
Amúgy meg, nem a sokNFS el van a baj, hanem azzal, hogy rengeteg volt a kalap xar úgy, hogy nem hallgatták meg a játékosokat mit akarnak
Amúgy meg, nem a sokNFS el van a baj, hanem azzal, hogy rengeteg volt a kalap xar úgy, hogy nem hallgatták meg a játékosokat mit akarnak
1. szerintem a kész játék biztos nem fog úgy kinézni mert nincs még olyan masina ami azt meg tudja jeleníteni(még DX12 alatt sem talán).
2. Fizika... FIZIKA könyörgöm! Megint ez az össze vissza driftelős farolós hülyeség (de lehet én szimulátoroztam mostanában sokat).
3. Always online bulls****.