A francia Joystick magazinnak adott interjújában a BioWare-től Mike Laidlaw közölte, hogy mivel a Dragon Age: Origins legnagyobb példányszámban konzolon kelt el, így ezen közönség igényeit tartják szem előtt, vagyis ugrott a jelenlegi taktikai nézetés új pályakészítőt se kapunk. Mielőtt azonban sűrű anyázásba kezdenétek, szögezzük le, hogy a helyzet nem olyan rossz, mint amilyennek elsőre hangzik.
A BioWare hivatalos fórumán közzétett helyreigazításból kiderült, hogy a csatákat segítő kameraállás csak a konzolos verziókból hiányzik majd (a helyére egy csapatkezelő kerül), igaz a PC-s kiadásban is csak átalakulva, kizárólag a nélkülözhetetlen elemeket megtartva tér vissza. Ami pedig a pályakészítőt illeti, azért nem készül új verzió, mert a mostani program tökéletesen megfelel a feladatnak.
A BioWare hivatalos fórumán közzétett helyreigazításból kiderült, hogy a csatákat segítő kameraállás csak a konzolos verziókból hiányzik majd (a helyére egy csapatkezelő kerül), igaz a PC-s kiadásban is csak átalakulva, kizárólag a nélkülözhetetlen elemeket megtartva tér vissza. Ami pedig a pályakészítőt illeti, azért nem készül új verzió, mert a mostani program tökéletesen megfelel a feladatnak.
azér még kisülhet belőle jó, csak legyen egy jó taktikai nézet.
és mi a baj a PC-vel?!
az RPG, az FPS és az RTS a három műfaj ami a PC-é de most már egyik sem!
mindig csak?: XY jön X360-ra, meg PS3-ra. ..........hetekkel később..........
ja, lesz PC-s verzió! (juhéé) .....néhány nap múlva.......... De sajnos fél évet csúszik és olyan optimizálatlan lesz mint GTA 4 XD
Remélem jön egy frissen alakult csapat hamarosan és hozzákezd igazi RPG-k gyártásához.