A hónap elején az alulértékelt játékokról kérdeztünk titeket, s miután sok jó válasz sikerült, újra egy kérdést szegezünk nektek: szerintetek melyek azok a játékok, amiket a többi gamer és/vagy a sajtó túlértékelt. Biztos vagyok abban, hogy itt is szép számmal tudtok majd mondani nekünk olyan címeket, amik a ti szemetekben egyáltalán nem érdemelték meg a dicsérő szavakat és a rivaldafényt.
Nekem személyesen a Mafia az, amivel kapcsolatban sosem értettem igazán, hogyan lehet ennyire imádni ezt a játékot, főleg egy mondatban emlegetve a GTA-val, mint egy, azt letaszítani képes program. Szerintem lassú, unalmas és száraz mind a történet, mind pedig a játékmenet -- de hadd ismételjem el, mielőtt még valaki vérig sértődne: ez csak a személyes véleményem.
Arra kérek mindenkit, hogy ne csináljunk sárdobálást ebből a témából, s próbáljuk meg tiszteletben tartani a másik véleményét; attól, hogy valaki nem emeli piedesztálra a te kedvencedet, nem kell, hogy kevésbé élvezd a játékot vagy megkérdőjelezd annak értékét -- többször is bizonyítottátok már, hogy képesek vagytok normális hangnemben beszélgetni, s szerintem ez most is sikerülni fog, még ha kicsit bicskanyitogatóbb is a téma.
Ahogy múltkor: a legjobb hozzászólásokat jövő hét hétfőn egy külön cikkben gyűjtjük össze. A határidő vasárnap dél.
de továbbra is tartom a véleményem
De: azt a sima, normális teljesen jó kontrollert NEM engedi használni a Castlevania, mert neki X-box-alapú kell. Hát ez minden, csak nem tökéletes irányítás. Nem azt mondtam, hogy irányíthatatlan, hanem nekem a kiválóan pc-re igazított mű nem ilyen felhasználóbarátságtalan irányítású.
a fizetőeszköz meg nem csak a sima sufnituning lőszer amiből egy egész tárat kell beleengedni egy mutánsba hogy elpatkoljon,hanem az atomháború előtről megmaradt katonai minőségű 7,62-es lőszerek,amik az igazi különbséget jelentik élet és halál között,egy posztapokaliptikus világban,ahol mindennapos a vérontás, ahol nincs semmid csak a túlélési ösztönöd - így hát egyértelműen ez a legértékesebb fizetőeszköz - csak gondolj bele,ha elszabadulna a pokol minek lenne értéke?a muníciónak és a konzerveknek
de továbbra is tartom a véleményem
Mert egy nagyszerű játék (*kop**kop*), viszont egy idő után ellaposodik. A fejlődési rendszer nekem nem gond, mivel jobban szeretek gyűjteni "kess"-t (ez esetben EP-t), mint mondjuk a fejlesztéshez kötött feladatokat elvégezni, így tudtam négyszer is kijátszani, főleg a New Game+ által. Max. akkor veszem újra, ha kedvem támadt rá. Ui.: Alex Mercer 4ever (de mint jó fiú).
A másik cím: Borderlands 2.
Kíváncsiságból vetettem bele magam Pandora bebarangolásába, illetve Handsome Jack levadászásába. Tartalmas szórakozás sok változatos küldetéssel, rengeteg egyedi NPC. Hiába a sok tartalom, hiába több órás a kampány, hiába van 4+2 karakter, még így képes elmenni a kedvem a játéktól (lehet, mert non-stop csak azt játszottam (mást nem), vagy az apokalipszis utáni világ nem nekem való).
A monotonitás csak hosszútávon b**** fel idegileg, mert túlságosan nyugodt vagyok.
Mert egy nagyszerű játék (*kop**kop*), viszont egy idő után ellaposodik. A fejlődési rendszer nekem nem gond, mivel jobban szeretek gyűjteni "kess"-t (ez esetben EP-t), mint mondjuk a fejlesztéshez kötött feladatokat elvégezni, így tudtam négyszer is kijátszani, főleg a New Game+ által. Max. akkor veszem újra, ha kedvem támadt rá. Ui.: Alex Mercer 4ever (de mint jó fiú).
A másik cím: Borderlands 2.
Kíváncsiságból vetettem bele magam Pandora bebarangolásába, illetve Handsome Jack levadászásába. Tartalmas szórakozás sok változatos küldetéssel, rengeteg egyedi NPC. Hiába a sok tartalom, hiába több órás a kampány, hiába van 4+2 karakter, még így képes elmenni a kedvem a játéktól (lehet, mert non-stop csak azt játszottam (mást nem), vagy az apokalipszis utáni világ nem nekem való).
A monotonitás csak hosszútávon b**** fel idegileg, mert túlságosan nyugodt vagyok.
Meg az a szám amiben a tesztet írtátok róla, nem akarok hülyeséget mondani, de én most így hirtelen egy ilyen 80-85%ra emlékszem. Én azért nem lettem volna ennyire kegyes, nálam egy 70%.
a fizetőeszköz meg nem csak a sima sufnituning lőszer amiből egy egész tárat kell beleengedni egy mutánsba hogy elpatkoljon,hanem az atomháború előtről megmaradt katonai minőségű 7,62-es lőszerek,amik az igazi különbséget jelentik élet és halál között,egy posztapokaliptikus világban,ahol mindennapos a vérontás, ahol nincs semmid csak a túlélési ösztönöd - így hát egyértelműen ez a legértékesebb fizetőeszköz - csak gondolj bele,ha elszabadulna a pokol minek lenne értéke?a muníciónak és a konzerveknek
A ME pedig a csűszerű játekmenete és a repetitív kihívása miatt, vagyis mindig ugyan azokkal a mozdulatokkal (amiket az első 15 percben megtanulsz) fogod megoldani az összes szituációt (nekem ez kb. 3 óra után tűnt fel és akkor kezdett el nem igazán tetszeni a játék). Kombinálni szinte sehol sem kellett a képességeket. A végén amikor rájöttem (2 újrabetöltés után), hogy szét kell lőni a szervergépeket gépfegyverrel, akkor én megkönnyeztem a játékot (konkrétan nem hittem el, hogy azt kellett csinálni), és csak amiatt mert nem bír a játékoshoz szólni a program, hogy most mit is kéne csinálni, és igaz, hogy ez az egyetlen ilyen eset, de a nyíl (ami néha nem is mutatja, hogy mi van) itt nem ért semmit. Ami még kcisit fusztrált, hogy néha mintha direkt rám akarná erőszakolni a lövöldözést egy parkour játékban. Tudom, meg lehet oldani (barátom mondta), hogy ne kelljen lövöldözni, de én a fegyvert nem akarom kiverni egyesével mindegyik katona kezéből. Ettől függetlenül van 1 nagy pozitív vonása: Ez az első (ha jól tudom) rendes parkour fps. A második rész pedig érdekel, már az open wolrd-sága miatt is, hogy mit fognak kihozni belőle.
Minecraft, elismerem elmés kis játék és akinek van hozzá türelme jól ellehet vele, de ez az istenítés körülötte, meg a tény, hogy a fél YouTube Minecraft gameplay-ekkel van tele... számomra érthetetlen.
Halo sorozat. Nem rossz, ezt beismerem, de nagy jóindulattal is csak átlagos FPS, a történetről zengett ódákat meg nem tudom hova tenni. Teljesen átlag sci-fi sztori, egy totál érdektelen főhőssel.
Civilization. Egyszerűen semmi olyasmit nem tud nyújtani, amit egy Paradox wargame igen. Ráadásul utóbbiak jobban.
StarCraft. Sablon sci-fi RTS, bár a minősége kifogástalan, de az a kultusz ami körülötte kialakult megint csak túlzás.